Bu konuşma hem erkeklere ya abilerime Hemde kızlara yani ablalarıma?

Ya sizi tanımak gerçekten çok güzel Sizin gibi iyi ve kibar insanlarla konuşmak gurur verici bir şey Az önce paylaştığım soruda hayat nasıl gidiyor dediğimde Herkes eh işte fena değil İyi olmaya çalışıyorum Harika geçiyor cevaplarını aldım Gerçekten siz böyle diyince bende bir o kadar çok mutlu oluyorum Asla gününüzün kötü geçiceğine inanmayın Yoksa öyle düşündüğünüz için Maalesefki düşündüğünüz şekilde gününüzü geçirmiş olursunuz Mesela o anda birisi sizi üzdüyse ve kırdıysa Veya da kafanız karmaşıksa Sakinliğinizi koruyun Ve asla öfkelenmeyin Kin beslemeyin Her ne kadar karşıdaki kişi sizin acı çekmenizi istese bile Ona hep iltifat edin Belki de oda mutlu olmak istiyordur Ama onu mutlu edicek birisini bulamamıştır O zaman o mutlu edicek kişi siz olursunuz Ve bu harika bir şey Mesela ben bir insanın gününün iyi geçirmesi için dua ederim Ona iltifat ve güzel sözler söylerim Baktım o kişi mutlu oldu Bende az önce de dediğim gibi bir o kadar da mutlu olurum Çünkü karşıdaki kişiyi mutlu edebildim diye Sizi kimse sevmese bile Derdinizi ve kişiliğinizi anlamasa bile Ben sizi hep anlıyorum Ve saygı duyuyorum He birde sizi dünyalar kadar çok ama çok seviyorum Sizler benim abim ve ablamsınız Kendinize çok dikkat edin Sizi tanımasam bile içinizdeki iyilik dolusu sevginizi kendi içimden bile hissediyorum

Bu konuşma hem erkeklere ya abilerime Hemde kızlara yani ablalarıma?
Cevapla