Lütfen bu durum için görüş belirtir misiniz? lütfen kadın erkek fark etmez?

Ben italyada milanoda 3 sene master yaptım. Sonra mezun oldum. Almanyada çalışıyorum 1.5 senedir. Şu anki partnerimle 7 aydır tanışıyoruz, aramız çok iyi.

Bir gün arkadaşlarını bize davet ettik. Ben de yemekler yaptım. türk-italyan yemekleri karışık bir şeyler. Bayağı özendim aslında.
Sofrada bir kız bana "lezzetliydi, ama daha iyisini beklerdim" dedi. Ben de yorgundum ve biraz surat yaparak "Daha iyisini yapabilsem mühendis değil aşçı olurdum" dedim. Sevgilime baktım, biraz gülümser gibi oldu. Ama herkes çok gerildi masada. Kız da "Mühendislik için İtalya'ya değil Almanyaya gelmeliydin belki de" dedi.

Sonra sevgilim anlattı, bu kız sevgilimin 3.5 sene önceki sevgilisiymis. Sonra sevgilim ayrılmak istemis. Sevgilime neden görüşüyorsun o zaman dedim. Arkadaş grubunda işte.. Üniversite birden beri aynı arkadaş grubumuz var, dedi. Ben görüşmenizden rahatsızım dedim. O da sert bir şekilde ben görüşmüyorum dedi. Ama kız sosyal medyasında var ve kız arada mesaj atıyor falan. "naber" gibisinden.

Ayrılayım mı sizce? Ama sevgilim beni çok seviyor gibi... Ailesiyle yemeğe bile götürdü beni.. Almanca pek konuşamıyorum, öğreniyorum. Babası öğretmeye çalıştı. Çok eğlendik söylediğim şeylere beraber güldük. Kendi ailemin yanında hissettim. Annesi hep mesaj atıyor falan. Sevgilim de ailesiyle yakın olmamı almanca öğrenmeye çalışmamı seviyor. Benden hiç utanmıyor, iğrenmiyor. Herkesle tanıştırıyor falan. Hatta "almanlar için evlenmenin tabu oldugunu ama benimleyken evliliğin çok da kötü bir fikir gibi gelmediğini" söyledi

Lütfen bu durum için görüş belirtir misiniz? lütfen kadın erkek fark etmez?
Cevapla