Eski sevgilim otursun diye montumu yere serdim. Sevgimi hissetmiş midir?

4 yıllık Eski sevgilimle tekrar görüştük hava yagmurluydu, oturacak her yer ıslak olduğu için çardak gibi bir yerin altına geçtik. O ayakta durdu ama ben direkt ıslak yere oturdum yüzünü görebilmek için. Islak olduğu için oturmayacağını bildiğimden , montumu çıkarıp iç kısmını oturacağı şekilde koydum. Gel otur buraya dedim. Sizce sevgimi hissetmiş midir? Hoşuna gitmiş midir? Giderken de ilk buluşmada bana aldığı çikolatadan almıştım

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen bir şeyler söyleyin
Eski sevgilim otursun diye montumu yere serdim. Sevgimi hissetmiş midir?
Cevapla