Başkasıyla yattım diye ağlayıp, zırlayan eski sevgili çok mu sevmiştir?

2 ay önce ayrıldık. 2 ayda bir kaç kızla yattım. Ve geçen gün eski sevgilime bunu itiraf ettim.
Ağlamaya başladı, çıldırdı. Kendimi atıcam falan dedi.

O kadar kötü ağladı ki, kalbim dayanamıyordu ağlayışına. "Sen bunu bana nasıl yaptın" diye hıçkıra-hıçkıra ağlıyordu :(
Beni çok mu sevmişti ya?(

Başkasıyla yattım diye ağlayıp, zırlayan eski sevgili çok mu sevmiştir?
Cevapla