Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar soruyu güncelliyorum devamini okumadiginiz icin tam bi cevap veremiyosunuz cunku kalp hastaligim var ameliyat olmam gerekiyo bi kac aya kadar sevgilime de zaten bu yuzden cok dengesiz davranmisim hic dengem yerinde degildi napmam gerek olanlardan sonra kafa dinlemek istiyorum dedi ama durumu bilmiyo iste
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Olmaz sizden , önceki sevişmelerin mi anlatamadığın
devamini okusaydiniz keşke kalp rahatsizligim var ameliyat olmam gerekiyo durumum iyice kotuye gidiyo ama anlatamadim ben bunu ona dengesizleştim iyice kalbini kirdim
Özür dilerim , okumamışım, ameliyat olur iyileşirsin , sakin ol, sonra devam edersiniz
ameliyatta hayati risk var onu son bi defa da olsa gormek istiyorum ama bunlari anlatsam nasi tepki vericegini de bilemiyorum cok cagresizim ya
Dr lar risk var der hep , inş iyi olacaksın , bence Sönkez falan deme
bilemiyorum insallah ya
Gerçek samimi bir özür dile. Sevdiği bişryi yap özel bir hediye ver. Ama senden çok soğuduysa boş ver
işte soğumasinin sebebi benim ama niye boyle davrandigimi niye dengesizlestigimi bilmiyo cok zor bi donemden geciyorum
simdilik sogudugunu dusunuyorum ama sevmedigini dusunmutorum ya seviyo sogumasina neden olan davranislarimin sebebini bilse gecer diye dusunuyorum bilmiyorum
Son pişmanlık neye yarar
devamini okuyup oyle bi fikir verebilirseniz cok guzel olur
Kadın milleti
devamini okudunuz mu
İşin içinde yalan varsa bitmiştir
yalan yok of, benim kalp rahatsizligim var o da biliyo bunu ama uzülmesin diye cok ciddi bisey olmadigini ilaclarla iyilestigimi soyledim mecbur kaldim bunu soylemeye cunku onun da bi ton sorunu var ve uzmek istemedim
Yalancıyla işim olmaz
Aynısı bende nasıl affettiririm onu düşünüyorum
evet off bi de devamini okuduysaniz benim ameliyat olmam gerekiyo ama olmadan once onunla son bi defa gorusmek istiyorum napicam bilmiyorum
Olucağını biliyor mu eğer biliyorsa gelir senin için hassas bi konu çünkü bu ya
bilmiyor işte anlatamadim aylardir uzulmesin diye bilse belki dengesiz tavirlarimi da anlayisla karislayabilirdi
su an benim tavirlarim onu soguttu cunku cok kotu davrandim sinirlendim niye bunalimdasin dedim kufur ettim bi ton ama hani bunlari yazarken hastalikla boğuşuyodum işte
yazıp anlatsam kendimi acindiriyo gibi olup inanmamasindan korkuyorum öyle biri degil ama son kavgalardan sonra buyuk ihtimalle cok kirgin bana bi süre zaman verip yazmasam mı yoksa olay tazeyken yazip aciklasam mi bilemiyorum cidden
Ama bak o senin bununla savaştığını bilmiyor empati kur biraz. gidip ona kesinlikle söylemelisin söylersen o seni gerçekten seviyorsa bunu anlayışla karşılar ve ne olursa olsun yanında olur bırakmaz seni
Sen söylemezsen çözülmez çünkü senin aklını okuyamayacağına göre seni hiç anlayamaz dimi bilerek yaptığını düşünür. Eğer ameliyatına daha zaman varsa biraz bekle sakinleşsin ama eğer zaman yoksa hemen söyle
ertesi gün yazdım ustune gittim ozur dilerim diye duzelemez miyiz dedim duzelemeyiz dedi acaba durumu bilseydi yine boyle der miydi bilmiyorum iste cocugun hic biseyden haberi yok yani
İlişki tek kişilik bir şey değil ki sen duruma göre kendin karar veresin gidip dürüstçe her şeyi anlatmalısın burada kendini üzme
Dene bi en fazla ne tepki verebilir ki? Gerçekten seven anlayışla karşılar hatta neden söylemedin diye bile kızar çünkü bilmek hakkı
evet biraz zaman var ameliyatima 1 2 hafta daha bekleyip yazsam cok erken yazmis olmam dimi
Çok da açma arayı umudu keser sonra
ya gercekten seviyodu ama iste simdi durduk yere yazsam sanki bahane bulup kendimi acindiriyo gibi olmaktan korkuyorum ya
cok tesekkur ederim ya biraz sakinlestim ugrasip okuyup yazdiginiz icin cidden cok tesekkurler
O zaman kendine güvenerek yaz önce, yani yalvarma konuşalım diye düzgünce sor söylemem gereken önemli bir şey var konuşabilir miyiz? Gibi
Önemli değil yazabilirsin özelden de istersen. Bu arada geçmiş olsun umarım ameliyatın iyi geçer
Anlıyorum endişeni de bende şu an senin gibiyim aklımdan çıkmıyor hiç ama kendimizi de düşünmeliyiz
cok tesekkur ederim insallah iyi gecer ya
evet haklisiniz sizin durum ne isterseniz siz de yazabilirsiniz bana anlatabilirisniz
Profilimde var bakabilirsin :)
Türk kadını pişmanlıktır
keşke devamını okusanız ya