Sevgilime anlatamadigim seyler vardi cok dengesiz davrandim ayrildik hala seviyorum?

2 yıllık bi sevgilim vardı bi gece ben onun çok ustune gittim biliyodum sorunlari vardi hayatinda ama ben de kendimi kaybettim cok kotu seyler soyledim en sonunda istemiyosan ayrilalim dedim cok kirdim şu an ayriyiz ayrildigimizin ertesi günü yazdım hatami anladim diye ama iş işten gecmisti cocuk benden sogumustu buz gibiydi. ama ona analatamadigim sey su ki benim kalp rahatsizligim var bunu biliyodu anlatmistim ama sonra üzülmesin diye geçti dedim aylarca doktora gitmeye devam ettim doktor durumun kotuye gidiyor ameliyat gerekiyor dedi benim de son zamanlarda iyice dengem kacmisti bu durumlardan dolayı ona anlatabilseydim anlardi belki ama uzulsun istemedim. şimdi boş yere bitti iliski 1 hafta oldu biteli benim ne yapmam gerekiyor bana akıl verin ya cok cagresiz kaldim

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar soruyu güncelliyorum devamini okumadiginiz icin tam bi cevap veremiyosunuz cunku kalp hastaligim var ameliyat olmam gerekiyo bi kac aya kadar sevgilime de zaten bu yuzden cok dengesiz davranmisim hic dengem yerinde degildi napmam gerek olanlardan sonra kafa dinlemek istiyorum dedi ama durumu bilmiyo iste
Sevgilime anlatamadigim seyler vardi cok dengesiz davrandim ayrildik hala seviyorum?
Cevapla