Çok özledim onu, benimle iletişimkurmak da istiyor ama bana cok yanlış yaptı, fedakar değil, tek isteği menfaat vazgeçemiyorumama?

Cok ozledim onu, benimle iletişim kurmak da istiyor yaziyo da ama bana cok yanlış yaptı, fedakar değil, tek isteği menfaat vazgeçemiyorum ama onunla da olmaz beni zehirliyor nasil engel olucam kendime onunla olmakaya

Çok özledim onu, benimle iletişimkurmak da istiyor ama bana cok yanlış yaptı, fedakar değil, tek isteği menfaat vazgeçemiyorumama?
Cevapla