Bir erkek teklif yapmazsa gerçekten de hiçbir kız ilgilenmez mi? İlla erkek mi hareket etmeli?

Ben kızlarla pek konuşmam muhabbetim de olmaz pek. Bana bugüne kadar sadece 1 kız gelip teklif yaptı ama ben bunu çok az buluyorum daha fazla olması gerekmez miydi? Gayet çekici bir erkek olduğumu düşünüyorum sadece biraz sessiz biriyim o kadar.

Bu arada bu güne kadar ben ise sadece 4 kıza teklif yaptım maalesef hepsinde de reddedildim. İkisinin sevgilisi vardı bu yüzden kabul etmemişlerdi.
Bir erkek teklif yapmazsa gerçekten de hiçbir kız ilgilenmez mi? İlla erkek mi hareket etmeli?
Cevapla