Ben kızlarla pek konuşmam muhabbetim de olmaz pek. Bana bugüne kadar sadece 1 kız gelip teklif yaptı ama ben bunu çok az buluyorum daha fazla olması gerekmez miydi? Gayet çekici bir erkek olduğumu düşünüyorum sadece biraz sessiz biriyim o kadar.
Bu arada bu güne kadar ben ise sadece 4 kıza teklif yaptım maalesef hepsinde de reddedildim. İkisinin sevgilisi vardı bu yüzden kabul etmemişlerdi.
Bu arada bu güne kadar ben ise sadece 4 kıza teklif yaptım maalesef hepsinde de reddedildim. İkisinin sevgilisi vardı bu yüzden kabul etmemişlerdi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Önce biraz kızları yollanan gerek zaten senden hoşlanıp hoşlanmadığı belli olur mesaj atarsın mesela geç yazmaz işte dışarı cağırırsın yürüyüş olabilir hayır demez atıyorum bir kaç yüzyüze buluşmadan sonra adım atarsın reddederse de yoluna devam edersin yani ben biri bana böyle gelirse pozitif yaklaşırım şahsen
İki aydır bir kızla ilgilendim. iletisimimiz genelde yüzyüze oluyordu pek mesajlaşmıyorduk. Neyse geçen mesaj attım onu sevdiğimi belli eden mesaj. Bir hafta sonra yine mesaj attım geç cevap vermeye başladı. Sonra iş bor sonuca bağlansın dedim en ufak bir şüphe bile kalmasın deyip açıldım kız kabul etmedi.
Bana kalırsa kızlar para olmadan bir erkeği kabul etmek istemiyor, mesela ben üni de öğrenci değil de atanmış olsaydım çok yüksek bir ihtimalle kabul edecekti. Bilmiyorum belki de doğrusu budur, belki de öğrenci halimle onu sahiplenemeyecektim belki de olması gereken oldu
Aşko kendi çapında biriyle ilgilen öğrenciysen oğrenci olsun mesela yani kendi ayakları üzerinde duran bir kız tabiki seni istemez bunun parayla bir alakası yok senden yaşça büyük biri de seni istemez normal olanı söylüyirum istisnaları saymadan
Bütün kızlar aynı demekle ya da sırf seni istemiyor diye kötülemek sana bir şey kazandırmaz emin ol
Ama öyle bir izlenim veriyor kızlar genel olarak yorumluyorum. Belki yanılıyorumdur ama ben en azından gözlemlediğim kadarıyla kizlerin sanki en az yüzde 80 i öyle gibi geliyor bana
Bu arada ilgilendiğim kız da benim sınıfımda idi zaten. Üstelik yaşça ondan bir yaş büyüğüm.
Kız da öğrenciydi yani.
Anladım yanlış tercih yapmışsın demekki bir de üniversitede insan dünyanın merkezini kendisi sanıyor yani beni seven değilde işte en iyisi benim olsun diye düşünüyor bu yanlışta değil bir yerde ama yaş aldıkça geçiyor bu düşünce o yüzden çok drama bağlama kendine gel özgüvenli ol çünkü çekingen birini kimse istemez
Yeteri kadar özgüvenli ve umursamaz biriyim zaten.
Sence o kız bana dönerse ne yapmalıyım?
Umursamaz değil aksine umrunda olmalı ilgili olmalısın özgüvenden kastım canım kendini beğenen biri gibi durmalısın sana geçmi yazıyor yazma sende ve biraz da kız çevren olmalı abartmadan yani konuşkan sevecen olmalısın çekingen olursan olmaz
Kız yollu mu değil mi onu söyle açık açık
Kız dışardan bakıldığında masum sessiz sakin çekingen biri ama iç dünyasında öyle değilse orasını bilemem
Bence dönerse beklentiye girmeden bir şans daha ver
Beklentiye girmeden kısmını açar mısın
Bu arada ona bir şans daha verirken nasıl olmalı bu? Hemen kabul etmek istemiyorum biraz düşüneyim mi desem napsam?