Eşimle hep böylemişiz ama farkına varamamışım tanıyamamışım?

eşimi tanıyamıyorum artık bır anlam veremiyorum yaptıklarına kabullenemıyorumda ailemi görmeye bile gitmiyorum onun için o ise ne yapıyor dünn gece ayrı uyuduk o yan odada uyudu ve hiç umursamadı bile bugun baktım internetten kimlerle görüşmüş diye en yakın kız arkadaşımı defalarca aramış mesaj atmş belki 50 tane beni dün hiç aramadı bile sorduğum zamanda işlerim yoğundu yalanı... ne yapıcağımı bilmiyorum ayrılmak cok kolay ama o acıya dayanamam ben gene arayan ben olurum hayatım hepmi böyle devam edicek mutlu olmak benim hakkım değilmi
Eşimle hep böylemişiz ama farkına varamamışım tanıyamamışım?
Cevapla