Erkek arkadaşıma çok değer verdim, ilk vazgeçtiği kişi ben oldum. Sizce ne yapmalıyım?

Eski sevdiği kızlar için herşeyi yapıyordu kullanıldı hep. Beni sevince bende onu sevdim çok değer verdim hemen değişti havalandı ve terk ediyor sizce yanlış olan ne

Erkek arkadaşıma çok değer verdim, ilk vazgeçtiği kişi ben oldum. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla