Sevgilim yüzünden iyi değilim artık ne yapmalıyım sizce?

5 senelik bir birlikteligim var ama ayrıl barış devam etti. Ayrilma sebepleri ise beni kısıtlayip baskı yapması dışarıda evlilik yolunda da çaba yoktu askerliğini erteliyordu işlerinden babamla tanıştırdıgim halde ailesi bildiği halde hep yavaştan alıyordu çaba görmediğim için Bende bunlardan bunaldıgim için ayrıldım. ikinciye barıştım duzelicek dedi bazı şeyler pişman olduğunu gördüm çevremdekiler de bir şans ver çocuk pişman olmuş dediler verdim bende seviyordum hala birdaha yapmicam eskisi gibi düzelticem dedi. Baristik yine baskı kısıtlama yapmaya başladı güveni yoksa niye geliyor ben bunu anlamıyorum yıldönümünde kavga çıkardı tartıştık beni kırdı bende kıskanıyorum onu Instagram hesabındaki kızları çıkar dedim tanımadıklarımi oda sende tanımadıklarımi çıkar ya da instagrami kapatalım dedi. Bende evliler nasıl güveniyor Instagram kullanıyor kendini bilen insan kabul etmez hayatındaki insana saygı duyar dedim oda dedi isteseydim öyle kızları duraktan toplardim dedi bu lafta beni kırdı dışarıya çıksam yüz kere arıyor arkadaşımlaysam gelmek istiyor mekana geliyor arabasıyla bana bakıp gidiyor annem başta istiyordu sevgilimi beni uzdugu için ve evlilik için Bir çaba görmediği için istemiyorum dedi bende beni kırdığı için bu kadar görüşmüyorum uzak duruyorum çok artık yıprandım tavsiyeniz nedir

Güncellemeler
+1 yıl
Annemle de tartıştım konuşmuyorum sevgilimden dolayı hala seviyorum onu ben düzgün sevilmek çaba görmek istiyorum ablasına da yazdım sevgilimin baskı kısıtlama hallerini inşallah duzelirsiniz üzme kendini yazmış sadece bu kadar basit mi destek olması.
Sevgilim yüzünden iyi değilim artık ne yapmalıyım sizce?
Cevapla