Güncellemeler
+1 yıl
Annemle de tartıştım konuşmuyorum sevgilimden dolayı hala seviyorum onu ben düzgün sevilmek çaba görmek istiyorum ablasına da yazdım sevgilimin baskı kısıtlama hallerini inşallah duzelirsiniz üzme kendini yazmış sadece bu kadar basit mi destek olması.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ayrılmak daha iyi olur gadası
şu an görüşmek istiyor ben istemiyorum hatasını anlayıp pişman olmadığı için
artık net ol ve her yerden engelle, ararsa açma. yoksa bitmez. ben öyle kurtuldum
Bu baskı hal ve hareketleri neden peki guvenmiyor mu kaç sene oldu beraberiz bir sürü ayrılık yaşadık benim ailemde biliyor seviyorum ama beni bu sefer çok üzdü o kadar yorgunum ki ruhsuz gibiyim kaç gündür hiç bir şey yapasim kimseye konusasim gelmiyor o buluşmak için yalvarıyor ama yaptığı hatayı özür dilemiyor çabalamiyor
psikolojisi bozuk olduğu için
şimdiden bütün ipleri eline almaya çalışıyor çalışıyor baskıcı karakter olmaya aday
Ne yapmalıyım peki bu durumda annem istemiyor bana davranışlarından dolayı annemle de tartıştım konuşmuyorum bu yüzden çok yıprandım yıldönümünden önce Bir insan niye kavga çıkarır
ayrılmak ve unutmak sana yeni hayat verecektie
Neden bu şekilde davranıyor peki bir erkek gözünle düşündüğün de Bir ayrılık yaşanmış 1 sene ayrı kalınmış o esnada bir insan akillanmaz mi pismansa niye böyle tekrar yapar
daha önceden 1 ilişki vardı ve sonra ayrılık yaşayan kişi özgürlüğü ve mutlulugu bulmuştur bu yüzden sürekli ayrıl barış oluyordur seni seviyor Ama özgür de kalmak istiyor bu yüzden git gelleri var
Niye özgür kalmak istiyorsa bana geri geldi baskı yapıyor kısıtlıyor
Başkasına gitsin bana ben ınstagramdan kız bulmaya gerek yok isteseydim duraktan kiz toplarım demesi kırıcı değil mi
bunun bir anlamı yok cevabı da yok maalesef ki ruh hali ve dengesi bozuk
bu dediğin anlamı ne sen bilmiyor musun 😂😂🤦♂️
Biliyorum da bir erkek bu lafı dicekse gitsin kız toplasın o zaman gitmiyor da
toplarım derken senden bahsediyor akıllım seni garanti gözüyle görüyor cebinde
Akillanmasi için ne yapılır Sence
geri çekil görme duyma konuşma ve unutmuş havalarına gir
Seni prikolojik şiddete maruz birakmis
Bana şimdide diyor dediğin gibi rahat olsun herkes sende benim ne yaptığıma arkadaşlarıma karışma diyor ben tanımadıği kızlarla muhatap olsun istemiyorum nerde olduğunu söylersin tamam ya da bu benim arkadaşım dersin Instagram'da sorduğum kızı neden kafana göre takip ediyorsun şimdide bana bundan sonra sana karışmıcam istediğin insanlarla takıl diyor ama beni uzdugunu görüp özür dilemiyor