Çok kötü biriyle sevgili oldum ve kendime yediremiyorum. Nasıl atlatırım?

Her sabah ter içinde uyanıyorum. Öyle kötü şeyler yapıldı ki insan denmez karşındakine. Yemek yiyemiyorum, uyuyamıyorum. Nasıl atlatacağım bunca kötülüğü

Güncellemeler
+1 yıl
Kendisi 1 senelik sevgilimdi. Nişanlım sayılır. Aileler tanışma evresindeydi. Her şeyi kafasında planlayıp kurgulamış. Evimize diye beyaz eşya bile aldı. Ben güvenmeyim de ne yapayım. Meğersem hasta biriymiş. Bir anda tüm insanlığın suçunu bana yüklemeye başladı. İğrenç iğrenç şeyler söyledi. Halbuki hiçbir şey yapmadım. Yaşatmadığı kötülük kalmadı, ağzım açık izliyorum. Hayır ailem soruyor hiçbir şey diyemiyorum. Bazen söyle abilerine benzetsinler kalkamasin 3 ay yataktan diyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Benimle derdi ilk tanışmadan ben 1 sene boyunca reddetmiştim. En doğal hakkım. Tanımadığım biri ve ilişki yapacak kafada da değilim. Tanıştıkça sevdim. Bu içine dert olmuş. Meğer o zamanın reddedişinin intikamını almakmis derdi. Keşke aileler tanışacak kadar ileri gitmeseydi. İlk ilişkim de onda oldu. Ne kadar manipülatif olduğunu tahmin edebilirsiniz. O mutlu olsun diye sınırlarımdan vazgeçtim. Bu da benim en büyük hatam olsun
Çok kötü biriyle sevgili oldum ve kendime yediremiyorum. Nasıl atlatırım?
Cevapla