Daha 2 kere yazışmakla yürüyen erkek modeline iyi yapmış mıyım?

Dünden beri biriyle konuşuyorum bugün bir doğru düzgün konuştuk dun çok az konuştuk bir kaç cümle bugün baktım çok tatlısın deyip duruyor 2 kere dedi birde geçmişle alakalı bir şey sordum artık ben varım dedi güldü bana çok tuhaf geldi birkaç yerde de video izlemiştim erkekler hemen aceleye getirirse iyi bir şey yapmamış oluyorlarmis izin vermedim kalp attı kızdım ve böyle şeyleri sevmediğimi söyledim ne acele var falan dedim yatacam dedi sen bilirsin yat dedim iyi yapmış miyim

Daha 2 kere yazışmakla yürüyen erkek modeline iyi yapmış mıyım?
Cevapla