Dünden beri biriyle konuşuyorum bugün bir doğru düzgün konuştuk dun çok az konuştuk bir kaç cümle bugün baktım çok tatlısın deyip duruyor 2 kere dedi birde geçmişle alakalı bir şey sordum artık ben varım dedi güldü bana çok tuhaf geldi birkaç yerde de video izlemiştim erkekler hemen aceleye getirirse iyi bir şey yapmamış oluyorlarmis izin vermedim kalp attı kızdım ve böyle şeyleri sevmediğimi söyledim ne acele var falan dedim yatacam dedi sen bilirsin yat dedim iyi yapmış miyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Daha tanışır tanışmaz artık ben varım , artık yanındayım diyen erkeklere benimde güvenim yok. Ama tanımıyorsun sonuçta şans vermek yerine videolardan izlediğin tavsiyelere bakarak ilişkini yönetemezsin. Bazı insanlar özünü çabuk belli etmez. Karakterini tanıdıkça öğrenirsin. Bazı insanlarda hemen kendini belli eder. Ona göre yaklaşmanı tavsiye ediyorum. Umarım çok mutlu olursun ilerde 🤲🏻
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim çok tatlısınız ama o videolar bazen ise yarıyormuş 😂 kendi çizgimi bozmadım dediklerini de kabul etmedim bugün konusmayi kestik
En İyi Cevaplar
+1 yılİyi yapmışsın böyle erkeklerden uzak dur bende bizim fakültede birisi var ondan hoşlanıyorum yazdım ama mesajıma bakmadı daha istek de attım kaç gün oldu tanımıyor beni onun için instegram hesabı açtım sen düşün... kimsede anlamıyor beni ya
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yaptım uzak durdum yüz vermedim ve tabuki sonuç istediği gibi olmayınca uzaklaştı 😊
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
10Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılyapmışsındır
00 Yorumla
+1 yılYazışmalara çok odaklanma, yazışmalar yanlış anlaşılabiliyor, en iyisi yüzyüze görüşmek sosyal ortamlarda
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılkeşke öyle demeseydin de daha düzgün bir şekilde dile getirseydin rahatsızlığını.
03 Yorumla
Soran+1 yılİyi yaptım zaten istediği gibi olmayınca kaçtı o da
- +1 yıl
o zaman farklı şeyler arıyormuş o. iyi olmuş boş ver
Soran+1 yılTabiki de teşekkür ederim 😊
İyi yapmamışsın dostum, tabiki kendine yeni bir kardeş dost falan aramıyorsan.
019 Yorumla
Soran+1 yılÖyle de şimdi dün bir bugün iki toplasan 1 gündür konuşuyoruz say dün hiç konusmadik doğru düzgün daha sohbet ilerlememiş çok tatlısın yok işte artık ben varım gibisinden konuşulunca insan korkuyor
- +1 yıl
Aslında kızların en güzel yaptıkları şey, erkeklerin bu tarz yazdığı şeyleri görmezden gelmeleridir, erken olduğunu düşündüğün ve doğrudan sana cevap yükümlülüğü olmayan şeylerden sıyrılabilirsin, bence böyle yapmalısın, erkekler buna aliskindir, bu senin süreci daha kontrollü şekilde biraz daha kendi isteğine göre yönetme durumu sunar, çok ciddi bir yaklaşım olduğu zaman senin yaptığın gibi sert bir şekilde değilde biraz tatlı sert sekilde yavaslatilabilir.
Soran+1 yılYaa bugun bir video gördüm böyle aşkla alakalı şarkı sözleri şu an hatırlamıyorum videonun klibinde de erkek yakin eski kız arkadaşıyla onun yeni sevgilisini uzaktan izliyor bu kısım tam video yani reels bitmeden gösteriliyor ve reels bitiyor ona hiç caktirmadim sordum böyle bir durumun var mi dedim anlat vs biraz zorladım geçen sene aldatilmis bu askerdeyken acaba dedim o kızı unutamadı mi böyle bodoslama girdi ki uzak mesafe değil aynı ilçedeyiz hani
- +1 yıl
Bence oyle bir durumu yok, sen gösterince atlamış gibi duruyor, o olsun diye bişey demiyorum zaten denemek görmek istiyorsan eğer biraz yolu açacaksın anlamında söylemiştim, doğrudan kesme önünü diye, o arkadaş boşlukta olabilir ama aldatılma gibi bişey olduğunu düşünmüyorum, tamamen senin gösterdiğin şeyin etkisiyle biraz mazlumu oynamak adına olabilir 😄
Soran+1 yılYok ama ben normalde erkekler böyle aldatıldım falan deyince pek inanasım gelmiyor bu videoya reelse yani sans eseri denk geldim o bana atmadı o atsaydı yemezdim zaten kaldı ki 2 gündür takiplesiyiruzz ben göreyim diye de beğenmez ki😂 video da bir çocuğun yanındaki sevgilisi başkasına gidiyordu işte cocukta onlari izliyordu uzaktan bana demişti ki askerdeyken başkasıyla konuştu
Soran+1 yılKız başkasıyla konusmus yani bu askerdeyekn
Soran+1 yılOna da zaten ben direkt videoyu söylemedim videoyu gördüğümden haberi yok yani şu an
Soran+1 yılVideoyu görünce ağzını aradım hemen
Soran+1 yılEvet yaa valla çok sinsiyim😂🤣🤣önce video gördüm sonra yorumlara baktım dizidenmis bu düşündüm acaba diziden bir kesit diye mi beğenmiş sonra işte napıyorsunlu konuştu bende dizi izliyorum dedim o da hangi dizi dedi adını söyledim videodaki dizinin hiç izledin mi dedim yok dedi aha dedim o zaman dizi diye beğenmemiş buju
Soran+1 yılSonra biraz konuştuk aşklı şeyler izleyemiyorum ya dedim çok neden dedi cok üzüyor duygusallastiriyor dedim
Soran+1 yılNiye ya dedi ordan girince işim kolaylaştı zaten sordum hemen ona
Soran+1 yılYok ikizlerim xhjsxg
Soran+1 yılAma haritamda yengec var 3 4 tane xhdjxhs
Soran+1 yılNiye yengec misin dedin ki
- +1 yıl
Şimdi ben yengecim de, geçen birileri burada beni baya bı gömdü yengeçler kurnaz olur sinsi olur falan baya bı gömdü yani, bende gayet öyleyim dedim sinsiyim dedim kurnazım dedim kandiririm dedim ama hepsini ciddi birsekilde söyledim, inandırdım yani, gerçekten öyleymişim herhalde 😂😂 kız inandı bana oyle dediklerime çekti gitti yazmadı bir daha, aha dedim böyle bir uzaklaştırma metodu da varmış, ondan sordum sende mi yengeçsin diye, onlarda her şey olduğu için hani 🤦🏻😂😂
Soran+1 yılHee yok değilim valla ama çok takıntılıyım kafamda binbir kusku tilki sinsilik ne ararsan var
Gizli Üye(18-24)+1 yılDoğru yapmışsın helal. Beyni yerine zikiyle düşünen beş para etmez kardeşim haddini bildirmişsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bazi erkekler kendilerini kabul etmiyor yok o öyle değil diyor zaten iyi ki de yüz vermemisim bugün soğuk yaptı en ufak bir şeyi bahane ederek bende yolunu verdim
Gizli Üye(25-29)+1 yılerkeklere yüz vermeyin başka kadınla sevişiyor şimdi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe konuştunuz bu kadar baktım aşağıya bu ne be
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılyarın yazmaz büyük ihtimal
05 Yorumla
Soran+1 yılOhaaa mü eccim misin😂😂
Soran+1 yılTamda dediğin gibi oldu gündüz soğuk yaptı küçücük bir şeyi bahane etti bende yol verdim takipten ve takipçiden çıkarttım
- +1 yıl
müneccim demeyelim de insan sarrafı :D
- +1 yıl
hızlı yürüyen erkek her kıza öyle yapıyordur ve sen olmazsan başka kıza yürür. Onlar için kızfark etmiyor bebeksuu-
Soran+1 yılAynen valla haklısın kuzum💕
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu ego nerden geliyor hem konuşmak isteyip te hemde triplere girme şu kızlarda
0125 Yorumla
Soran+1 yılInsan gibi konuşmak nedir bilmiyorsunuz bir ne yapalım.
Cevap sahibi+1 yılBen mesaj attım sana?
Cevap sahibi+1 yılGenelleme yapmayacaksın
Soran+1 yılSiz erkekler dengesiz varlıklarsiniz kabul et bunu çeşit çeşit farklı kişiliğiniz var böyle bir anda bodoslama dalınca olaya bizde bizi yara bandı kullanma olasılığınizdan sebep korkuyoruz ee buna da yaşanmışlık ya da cevremizden görmüşlük diyoruz
Cevap sahibi+1 yılBen öyle biri değilim bu yaşıma kadar 1 sevgilim oldu aldatıldım ama her kadını aldatmakla suçlamadım
Soran+1 yılAynen sende yorum yaparken çoğul yazmışsın aynen hiç genelleme yapmıyorsun gerçekten Dr
Cevap sahibi+1 yılBen ismini bilmediğim için kızlar dedim çoğul konuşmadım sana dedim direk
Soran+1 yılEe bende öyle dedim bana genelleme yapıyor diye niye muamele yapıyorsun o zaman
Cevap sahibi+1 yılİnsan gibi konuşmayı bilmiyorsunuz diyorsun kaç kez benimle konuştun da
Soran+1 yılKonusmama gerek yok ki sende erkeksin aynısını
Cevap sahibi+1 yılCahilliğin kalıp bulmuş halisin birdaha yazma
Soran+1 yıl😁 evet bizi de bu hale getiren yine sizlersiniz ne yapalım yani
Cevap sahibi+1 yılHayatını erkeklerle yazışmak üzerine değil kitap okusaydın mantıklı davranabilirdin
Gelişmemek on yargı bir tercihtir
Soran+1 yılHaklısın burada sana katıldım bak ağır eleştiri de olsa hak verdim ama mesela sen hiç mi kızlarla yazişmıyorsun da ya da yazışmadın da bana bu tavsiyeyi veriyorsun? O zaman bende sana hem konuşmak isteyipte hemde tiplere girme şu kızlarda cümlesini sende kızlarla bu kadar konuşacağına kitap okuyarak zamanını geçirseydin bu cümleyi yazarken genelleme yapmaman gerektiğini daha mantıklı kavarardın diyebilirim
Cevap sahibi+1 yılSana demek istediğim şey şu erkek sana karşı davranışları kötüyse konuşmayı kesebilirsin konuşmaya devam ediyorsan şikayetçi olman saçma bunu demek istedim
Soran+1 yılAnladım da sende kızlarla baya konuşmuşsun da bu konuda bilgi sahibisin demeye çalıştım bende işte senin bana dediğini sana diyorum
Cevap sahibi+1 yılBenim çok kızla konuştuğumu nerden biliyor sun?
Soran+1 yılBu ego needen geliyor hem konuşmak isteyip hemde triplere girme şu kızlarda burdan anladım
Cevap sahibi+1 yılOnu sana dedim ve senle de konuşmadım
Soran+1 yılYok biz anlaşamiyoruz
Cevap sahibi+1 yılBenim bir kıza ihtiyacım olmadı olsaydı çoğunu red etmezdim iyi geceler
- +1 yıl
Ooooooo🤣🤣🤣👏👏
- +1 yıl
Özgür çok iddialisın shshshs
Cevap sahibi+1 yılYok estağfurullah kibir değil bu
- +1 yıl
Biliyorum güzel cevaplar veriyorsun yani dedim 😅
Cevap sahibi+1 yılÖn yargılı davranıyor çünkü
- +1 yıl
😁
Cevap sahibi+1 yılKötü bir şey mi dedim
- +1 yıl
Yok hayır:)
- +1 yıl
Daha iki kez konuşmuş olduğunuz kıza nereden âşık oluyorsanız bize de o ego oradan geliyor. Daha tanımıyorum ama âşık oldum. Yersek tabii. 😃😃
Cevap sahibi+1 yılKim aşık olmuş
Cevap sahibi+1 yıl?
- +1 yıl
Sorudaki kişi yürüyormuş ya
Cevap sahibi+1 yılKimse yürümüyor ki
Cevap sahibi+1 yılKonuştuğu kişi yürümüş
- +1 yıl
Detayı okusana
Cevap sahibi+1 yılYok anladım
Cevap sahibi+1 yılYürüyen bir kişinin yürümesine de izin veren o ama eleştiriyor işte havalara girmek sanırım 😅😅
- +1 yıl
E kız mı yürü demiş?
Cevap sahibi+1 yılBak zaten kadın olmak zor günümüzde benim sözüm yok ona
Herkesi aynı görmek saçma
Cevap sahibi+1 yılBen ona diyorum ki rahatsız oluyorsan niye konuşuyorsun
O diyorki hepiniz aynısınız sende erkek sin aynısın
Cevap sahibi+1 yılBu yanlış
- +1 yıl
Rahatsız olduğu yazması değil ki soruda. Daha ikinci konuşmadan yürümesi. Çoğu erkek sanalda öyle. Daha tanımıyor ama yürüyor, sevgili olmaya çalışıyor. Ne ara tanıdın da sevdin, sevgili olmaya çalışıyorsun diye bir düşünüyor insan. Yangından mal mı kaçırıyorsunuz?
Cevap sahibi+1 yılKonuştuğu kişi ben değilim
Günümüz ilişkileri böyle ciddiyet yok (erkeği desteklemiyorum )
Cevap sahibi+1 yılBen rahatsız olduysa yazma dedim bir abi tavsiyesinde bulundum genelleme yapmasına kızdım sadece
Soran+1 yıl@_Güneş____00 çok teşekkür ederim beni anladığınız için yukarıdaki da hemcimsim güya yazan kişiyi haklı bulmuş ozguvenli cesur cevaplar verdiğini yazmış beni tam tersi görmüş :)) neyse ki genelleme yaptığımda doğru çıktı yüz vermedim diye bir şeyi bahane edip soğuk yaptı bende yol verdim takip ve takipçiden de çıktım
Cevap sahibi+1 yılTakdir ediyorum seni
Soran+1 yılAllah Allah dün öyle demiyordun 😂
Cevap sahibi+1 yılSonuçta ki davranışın dan dolayı
Cevap sahibi+1 yılKendinizi ezdirmeyin ve mesafenizi koruyun bu mesafeyi açtığı için ayrılmanı Takdir ettim
Soran+1 yılTakipten çıktığım için mi
Cevap sahibi+1 yılÇocuğu mu takipten çıktın
Soran+1 yılEvet hemde çıkarttım takipçiden
Cevap sahibi+1 yılİyi yapmışsın
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ama böyle yapmakta haklıydım zaten gerçek yüzü de hemen çıktı ortaya sağ olsun hiçte uğraştırmadı ama dün bana hak vermedin işte biz kızlar böyle tiplemelerle uğraşıyoruz sürekli
Cevap sahibi+1 yılErkeklerin çoğu kendi kız kardeşi yokmuş gibi hareket ediyor
Ben farkındaysan destek vermedim konuşma dedim onunla- +1 yıl
Sahiden istiyorsa seni zaten yine o sana yazar
Soran+1 yılHayır bana genelleme yapma diye sen çıkıştın birde yorumlarda şey demişsin yürümesine izin veriyor yürüyünce kızıyor demişsin sonrada konuşmasın madem falan yazmışsın yazdıklarını iyi okumuyor musun
Soran+1 yılHaklısın görelim bakalım yazacak mı
Cevap sahibi+1 yılKonuşarak izin veriyor sun evet
Cevap sahibi+1 yılSen kadın olarak sinir koyarsan kimse bunu yapamaz
Soran+1 yılİşte sonuçta mesela o buna sürekli devam etseydi günlerce de ben yine devam ediyor olsaydım haklısın daha bir kaç saat konusmusum daha tam tanımamışim sonuçta bir fırsat vermek istemişim siz hep kadınları niye suçlarsınızben anlamam zaten
Cevap sahibi+1 yılHer erkek her kadında ayni değildir Sen de bunu kabul et
Soran+1 yılTamam erkeklerde de doğru insanlar vardır ama o da bize denk gelmez sayıları çok azdır yani
Cevap sahibi+1 yılİşte şimdi anlaştık
Soran+1 yılMerhamet sahibi karşısındakini kolay lokma görmek istemeyen kendi annesinin kardeşinin de oldugunu düşünen Allah korkusu olan çok az kaldı
Soran+1 yılŞükür anlaştık xjejch
Cevap sahibi+1 yılBen mesela hala kız eli tutmadım sarılmadım ve öpmedim hiç nasıl duygu olduğunu bile bilmiyorum
Soran+1 yılNiye peki kendi rızanla mi yoksa olmadi mı
Cevap sahibi+1 yıl18 yaşına kadar dersti hayatım sonra babamı kaybettim aileme odaklandım ailem sevgi verdi devamlı bana utangaç biriyim de
Cevap sahibi+1 yılKaybetme korkum var çok büyük birde evlilik yaşında birini istiyorum çünkü gerisi yalan oluyor o yaşta bulduğu ile evleniyor insan
Soran+1 yılBaşınız sağ olsun üzüldüm açıkçası ama aileniz sonuçta yine sevgi vermiş ne güzel
Soran+1 yılZaten yaşına uygun birini bulursan üzülmezsin şu an 20 21 li kizlar bile ergenliği tam atamıyor 22 23 hatta
Cevap sahibi+1 yılKadınları çok iyi anlıyorum o yüzden
Cevap sahibi+1 yılÇünkü ailemdeki terk erkek benim
Soran+1 yılAnlıyorum ne desem bilemedim bende hiçbir erkekle sarılmadım gezip dolaşmadım ama böyle olması daha iyi en azından evleneceğin hayatına girecek kişinin ilki gibi bir şey olacaksın
Cevap sahibi+1 yılYani hevesim var Herşeye onunla yapmaya kaderim deki kimse ona layık olmak için beklicem bazen kuran okuyorum o zaman diliyorum kaderimi bazen gece yatarken dua ediyorum
Soran+1 yıl😂😂 Bende valla ve iyi ki de diyorum bazı şeyler hiç devam etmemiş düşünsene biriyle sevgili oluyorsun üzüyor sonra başkasıyla oluyorsun üzüyor ve sen onlarla da işi normal hayata dökmüşsün sarılma öpme serbest yaşıyorsun bunları o kişilerle hopp bir bakmışsın yoklar şu zamanda işte yobaz misin cahil misin tarzı düşünüyorlar da eskiden birbirlerini seven insanlar birbirlerine dokunamazlarmis bile günümüzde evlenmeden her şeyi tüketip sonra da anlayış hoşgörü sevgi neden bitt diyorlar boşanıyorlar
Cevap sahibi+1 yılEvet bana çevrem de bunu diyince sen geri misin yoksa cinsiyetin mi farklı nasıl olmaz diye kınayarak bakıyorlar ama ben üzülmedim küçük çikolata alsın ona bile dünyalar benim olur çünkü yaşamadım hiç
Cevap sahibi+1 yılİkimiz aslında benziyoruz tanımadığımız için birbirimizi eleştirdik özür dilerim senden
Soran+1 yılAynen :( üzülüyorum bazen neden olmuyor mesela diyorum neden yanlış yanlış insanlar karşıma çıkıyor hiç ilerleme olmuyor sonra düşünüyorum bunda da bir hayır vardır diyorum olmuyorsa Allah başka yerlerde harcanmami istemiyor demek ki diyorum çünkü gercekten olsa olurdu bunun lamicimi yok yani
Cevap sahibi+1 yılYa şöyle artık insanlar cinsellik için tek ortak noktaları videolar vs şeyler aşk böyle bir şey değil ki ben mesela şiire ilgim vardır
Aşkı çok iyi yorumlar şiirler
Cevap sahibi+1 yıl
Soran+1 yılBir şeyi merak ettim sen hangi ayda doğmuştun
Cevap sahibi+1 yıl22 Şubat
Cevap sahibi+1 yılBurcum balık duygusal biriyim
Soran+1 yılBende tam aksine mantık insanıyım ama hayatına biri alınca insan mantığını bir kenariya birakıyor tabi
Soran+1 yılBu sayfayı biliyorum buarada çok güzel yazıları oluyor
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılMantık devre dışı kalır aşkta
Soran+1 yılGüzel
Soran+1 yılEvet öyle olması da lazım aslında tabi karşındaki doğru insansa
Cevap sahibi+1 yılGüven varsa eğer şüphe sadece kuruntu olur devre dışı kalsın yaşamak gerek o anı.
Ama Güven yoksa mantığı bırakmak en büyük aldatılma sebebi
Soran+1 yılEvet güvende önemli tabiki haklısın
Cevap sahibi+1 yılHayırlısıyla olsun o kişi göklere çıkarcam onu boyumda 1.90 dan zaten 😅
Soran+1 yılÇaktırmadan boyunu da yazmazsın be😂😂😂
Soran+1 yılMaşallah ne güzel
Soran+1 yıl😊😊
Cevap sahibi+1 yılNasıl
Soran+1 yılŞaka yaptım
Soran+1 yılErkekler uzun boylu olmalarını çok seviyorlar överler falan kizlar da kısa olmalarını
Cevap sahibi+1 yılBoyumu söylemedim aslında kendimle dalga geçtim
Cevap sahibi+1 yılUyum öyle ki erkek uzun kadın kısa olacak daha iyu
Soran+1 yılEe 190 kız da zaten yok merak etme sen istesende kendinden uzun bulamazsın 😂
- +1 yıl
@ozgrttnc98
ne diyosun?
Cevap sahibi+1 yılDoğru ama ben uzun boydan hoşlanmadım hiç
Cevap sahibi+1 yılAnlamadım?
Soran+1 yılNeden hoşlanmadın ki ne güzel işte benim kuzenlerim bile daha küçükler ama boyum daha çok uzar mo yarışındalar bu yaşta x
Cevap sahibi+1 yılİnsanlar takıntı etmiş benim hızımı yavaşlatıyor uzun boylu olmak düzenli koşarım ama bir kısa her zaman benden hızlı
Soran+1 yılEvet haklısın cidden uzun boy takıntı haline gelmiş ama kızlar da da kısa boyluyum havası var
Cevap sahibi+1 yılDaha minyon durdukları için
Soran+1 yılEvet 😁
Cevap sahibi+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılDişini neden sıktın 😅
Soran+1 yılSevmiyorum ben gıcık oluyorum 😂😂
Cevap sahibi+1 yılNeyi
Cevap sahibi+1 yılSen minyon değilsin
Soran+1 yılEvet değilim 168 varım
Cevap sahibi+1 yıl1.68 boy çok da uzun değilki
Soran+1 yılMinyon da değil ama
Cevap sahibi+1 yılEvet ben 1.89 muşum boyum
Soran+1 yıl190 işte
Cevap sahibi+1 yıl😅😅
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılBenim sorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılİkinizden de olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim suçum yok malesed
İyi yaptın
00 YorumlaUzaklas direkt
024 Yorumla
Soran+1 yılAklıma direkt yarabandi olarak konuşuyor olabilir mi düşünceesi geldi valla
Soran+1 yılYaa bugun bir video gördüm böyle aşkla alakalı şarkı sözleri şu an hatırlamıyorum videonun klibinde de erkek yakin eski kız arkadaşıyla onun yeni sevgilisini uzaktan izliyor bu kısım tam video yani reels bitmeden gösteriliyor ve reels bitiyor ona hiç caktirmadim sordum böyle bir durumun var mi dedim anlat vs biraz zorladım geçen sene aldatilmis bu askerdeyken acaba dedim o kızı unutamadı mi böyle bodoslama girdi ki uzak mesafe değil aynı ilçedeyiz hani
Soran+1 yılCanım daha iki gün oldu işte dün az buçuk çok az bugun yine 3 4 saat konuştuk işte öyle söyleyeyim daha hiçbir şekilde tanımıyorum onu o da beni valla haklısın ve o video 4 gün önce paylaşılmış yani yeni paylaşılmış ne bileyim
Soran+1 yılHaklısın canım direkt de kesebilirim hatta
Soran+1 yılbir şey sorucam sen ısrarla neden kes diyorsun mesela neden
Soran+1 yılYok müdahale et normal düşünemiyorum djsjdhd
Soran+1 yılBaşlarda da o da mı böyleydi sana karşı
Soran+1 yılNiye terk etti seni
- +1 yıl
Simdi soyle biz bu cocukla 2020 senesinde konustuk bu ilk bana yazdi gordu beni yolda kardesimle ilgilenirken iste bana senden cok iyi anne olur vs dedi sonra yürüdü yürüdü bi anda eski sevgilisini anlatti onunla da 4 yillik sevgililermjs sonra konusmayi kesti benle sonra bulusmak istedi 6 7 kere bulustuk en sonunda beni kendine iyice bagladi ben seni seviyorum diyince istemedi beni
Soran+1 yılÇok kötü olmuş inşallah gönlüne göre birini bulursun canım
Soran+1 yıl😔😔
Soran+1 yılİyiki de yüz vermemişim kaçtı bak😂
Soran+1 yılEvet başlamadı ki bitsin kuzum 😂😂
Soran+1 yılEvet canım benim valla öyle hep dua ediyorum nasibim değilse Allah yormasın senide inşallah
Soran+1 yıl🥺💚 amin canım
Aşk İlişkileri konusunda 766 cevap paylaştı. Dayaklık
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Daha 2 kere yazışmakla yürüyen erkek modeline iyi yapmış mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer