Sırf çok asılan vardır diye uzak duruyorum ama bazen içim gidiyor konuşmak istiyorum. Ne yapsam beni de diğerleri gibi sanmaması, ciddiye alması için?
Ve tabi bu aşamadan sonra elimde tutmam gerekecek 😅 Çok zorsun ahir zaman shshshs
Sırf çok asılan vardır diye uzak duruyorum ama bazen içim gidiyor konuşmak istiyorum. Ne yapsam beni de diğerleri gibi sanmaması, ciddiye alması için?
Ve tabi bu aşamadan sonra elimde tutmam gerekecek 😅 Çok zorsun ahir zaman shshshs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
git iste ve al 👌
Bimde varmış alıyım bari
Yorum yapamadım 😂