Flörtleştiğim çocuk, onu ima ettiğim espriye orasına bakacağız diye tepki verdi. Hoşlanıyor mu, hoşlanmıyor mu?

Flörtleştiğim bir çocuk var espiri yapayım dedim manitamın yanına gidiyorum dedim o da kimmiş o dedi şurda çalışıyor dedim o da kendimi ima etti farklı sıfatla ama kendini tarif etti bende yok manitam o değil ama onun öyle bir düşüncesi varsa bilemedim bak şimdi dedim o da orasına bakıcaz bakalımmm dedi sizce iyi mi kötü müü?

Flörtleştiğim çocuk, onu ima ettiğim espriye orasına bakacağız diye tepki verdi. Hoşlanıyor mu, hoşlanmıyor mu?
Cevapla