Beni bulsa bulsa iyi bı beni aldatacak birisi bulur bulsa bulsa😅. Sizi sevecek birisini bulacağını düşünüyor musunuz?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Buldum bayada seviyor :D
Ahahah hayırlısı olsun mutlu olun inşallah abim 😇
Amin 🤲
Ben inanmıyorum artık maalesef
Beni bebeği seven bir bey bulamayacağım pek inançlı değilim nerede Don Juan var beni buluyor 💫
Ne donu ne kulodu diyesim geldi kusura bakma dkgkdkdk. İnşallah bulur 😇
Hayır o şans ve beni sevecek yürek kimse de yok bence :D
Yürek derken kdksksk, zor birisi misin de 😂
Gıcık ve azıcık zor biriyim sanırım :D
Sevmek tek başına yeterli bir kriter mi bilemesem de günden güne o umudum azalıyor
Umarım bulur ablam ya 😇
Buna tüm kalbimle inanıyorum, o bir yerlerde ama nerde
Sen nirdesin sen nirdedin de kdkfjdks çıkar belki karşına kfkfdjjs
İnanmıyorum.. kimse, kimseyi çıkarı olmadan sevmiyormuş, çok sonradan anladim
Biraz öyle gibi ablam maalesef
Öyle seven var mı gerçektende can yücel de demiş zaten "
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne.
"O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin.
Demeyeceksin işte.
Yaşarsın çünkü.
Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.
Ve zaten genellikle o daha az sever seni,
Senin onu sevdiğinden"
Ya tabii ki öyle, birisiz de yaşariz da seven kişiyle de daha iyi yasariz bence😁
Öyle ama onu bulmak da kolay deyil mutlaka senin sevdigim seni sevmiyor
Seni seveni de sen sevmiyorsun genelde yinede herşeyin hayırlısı
Boyle bir düşüncem hic olmadi. Muhtemelen ben de oyle ahim sahim sevmedigim icindir
😁😁hayırlısı olsun senin için ☺️
En cok senin icin mucoo 😃☀️
Teşekkürlerrrr teşekkürlerrr, benim belli gibi durum 😅
Öfff basladi senin tribal enfeksiyon saatin bu aşık adamlarin derdi ne yaaa
Dkkfkdkdkd😂😂, aşık adam derken haniymis benim aşkım kim kaçırdı lan benim aşkımı😑skfkksksk 😂. E ama durum da öyle, ben orada yalnızdım arkadaşlar
Cikin su moddan ben karsinizda bunaldim be 😂
Dkkfkdkdk😂😂valla işin kötü yanı kabullendim ben aslında. Yok yani olmuyor. Var bende bı büyü falan herhalde dkdkkd. Aha sevgili olsam da böyle aldatiliyorum 😅, yok yani düzgün birisi bulmuyor beni. Millet nereden buluyor onu da anlamış değilim. Pazar mi var da oradan mi aliyorlar, okulda ders olarak mı gösteriyorlar napiyorlar dkkdkd
Aldatandan igrenmen lazim ama sen hala asiksin bu ne kadar sacma ya
Aşık? Ben aşık değilim ki😅. Sen yanlış anlamışsın olayları ya da gelişmeleri kaçırdın konuşmayalı😁. Benim aşık olduğum falan yok ki
Burdan bakinca aşık gibisin napim
Benim ilişki biteli 6 ay mi ne oldu, ben hiç sevilmedim onun tarafından, üstüne aldatılmışim da. Ben niye aşık olayım ona yav. Üstüne üstlük o ayrıldı benden😂. Aşık olduğum falan yok, yüzünü şeytan görsün dkdkkd. Senin gelişmelerden haberin yok ama ondan bilmiyorsun😅.
O zaman aşık gibi soru ne aciyon mayyak misin sen shdjdjdj
Aşık değilim, aşık olmaya gerek yok ki bu soruda. Aşık olunmadigim için sordum sadece, sevilmedigim için. Sevmeyen insana niye takılı kalayım ki yani öyle aşık olayım😅. Kendimi dizginlerim de işte sevilmemek koyuyor 🚬dkdjjdkd
Gece gece benim ayarlar bozuldu iyice ahdjsjdj
Dkdkdkkd😂😂olur ya öyle 😁. Eskiden tamam maldım da artık o kadar mal değilim şükür dkdkdk. Sağolsun öyle bı kazık attı ki acidan elde edilen tecrübeyi unutmamak elde değil dkjgkdkd
Gecmis olsun Muco bir dahakine buyuklerine danisarak birisiyle tanis ciddiyim bak dahaiyi oluyor oyle
Nasıl yani, anneme kalsam kimseye vermez ki beni. Tursumu kuracak edebilse😅. Zaten akillandim da demek istediğini pek anlamadim
😃 bu aldatan kizla tanistiktan sonra hemen iliskiye baslamadan evvel bir buyugune danismaliydin. Abi/abla boyle boyle birisi var ne yapmaminonerirsin tarzinda. Direkt anneye gidersen ohooooo bir de anakuzusun haaa off muco sıkıntı shdhhshs
Yani direkt “anne” aklina geldigi icin oyle dedim
Ana kuzusu değilim ki, anneme karşı çıktım zaten. Annem oğul kuzusu dkkdkdkdk 😂. Büyüklerin diyince tek büyüğüm onlar var çünkü 😁. Başka öyle görüştüğüm kimsem yokki. E site ahalisine de bu soruyu sorarsan IQlari yetmeyeceği için beyin devreleri yanar dkkdkdkd. Aklıma annem gelmesi normsl yani kdkdkd. Yok zaten hemen ilişkiye başlayamam. Tamam sevilmek istiyorum falan ama inandirmasi lazım cidden sevdigine. Olmaz da zaten beni seven dediğim gibi.
Bu zamanda bekleme bunu.
Sevilmeyi diyorsan bekleyemiyorum zaten. Var bende bir halt benim bilmedigim ama ne ben de cozebilmis değilim. Kimden etkilensem karşılık almıyom sevgilim var diyorum sevmiyor oluyor. Yok yani cidden var bende bir şey. Tamam yakışıklı değilim de sevilmeye layık birisi de mi değilim anlamiyom ki. Hiç inanasim da gelmiyor birisinin beni seveceğine.
Konya da bi hoca var duydum bi baktir ona kendini
Ankara 'da bir hoca var üfledi mi uçurur, kızlar dura dura hiç olur oğlan dura dura koç olur şarkısı da söyleyeyim mi dkgkkdkdkkd
Ohoooooooooooooo
Orada değilim ki, İstanbul'dayım ben dkkdkd. Pek de inanmam açıkçası da zaten o şeylere
İnanma
E neden baktır dedin de😅
Oylesine dedim hemen “inanmayan” güruh gibi tavirlara girdin 😂
Pek sevmediğim şeyler, dini karalayan kişiler oldukları için ondan girdim tavıra😅
Parali olanlari gormussunuz siz anadolu insani hep kandiriliyorsunuz yaaa shdj
Gitmedim ki hiç ben dkdkkdd, şimdi Avrupa insanı mi oldum 💅💅dkfkksks
evet en medenimiz sensin Muco alkislar shdhs
Teşekkürlerrr😌😌, sitenin IQ seviyesinden yüksek de oldum mu bu arada fkkfjfkd
Olmussundur herhalde benyorum yapamam shdjsjdn
Dkdkkdkd tesekkurleeer tesekkurleeerrr 😁😁
Naptim yaa
Övdün dkfjdjdk
Anladim e tamamdhdj
Kdkdkdkd, muhabbet icin de teşekkürleeerr😌
Ricaaa
Bazen evet bazen hayır bazen umutsuz oluyorum çok bazen de hayallere daliyorum
Uuu merhabalar ablacığım, valla ben de o durumdayım
İmkansızı istemem beni benden daha çok kimse sevemez
Buldum bayaaa da seviyor :D
Ahahaha görüyorum evet, Allah nazarlardan saklasın
inanmıyorum erkekler duzgun olmadigi icin boktan herifin teki denk gelir
Inanmiyorum ama hayal ediyorum, hayal etmesi bedava
Acı oluyor ama biraz ya bence hayal
Beklentiye girmeden hayal kurmaktan bahsediyorum, yani bu kadarina da ihtiyacimiz var diye dusunuyorum
İnsan üzülüyor ama yine de ya, keşke olsaydı bu hayali gerçekleştirecek birisi diye başka bir zamanda
Yani yapacak bir sey yok, insan olmak bunu gerektiriyor, her duygudan biraz biraz tadiyoruz. Ama dedigim gibi beklentiye girmezsek sorun yok, hayal kurmak iyidir, insani hayatta tutar, tabii dozunu ayarlayabilirsen
ne istiyorum bilyor musun; adam akıllı fake olmayan dominant bir kadınla tanışmak.. gerisi boş..
Umudumu yitirmeye başladım 🙂
Valla benim can çekişiyor bu konuda😅 öldü ölecek gibi
Evet. Her zaman umut vardır
Ben artık aṣka olan inancımı kaybettim ela
İnanmıyorum tek niyetleri yatak
Evet inanıyorum 🍀
Umarım olur😇
Teşekkürler senin de tatlım 💜
Rica ederimmm, ayrıca ben de teşekkür ederimm😇
Rica ederim.
Olmaz olmasın
Niden
Çünkü biri beni çok severse ben de onu çok severim ve ben kendimden başka kimseyi çok sevmek istemiomm.
Neden ki 😅, sevin işte birbirinizi o sana senin kendine vereceğin sevgiyi versin sen de ona
Belki öyle de olabilir inan hiç bilmiorum
İnan bilmiyorum dkkdkd
Aynen aşkım öyle jsdjjw bilmioruz aw
Aşkım deme lazım olur dkfkkfkd🤣🤣
Ahshhahafkgkr
İyi geceler iyi uykular dilerim pisi pisicik 😌
İyi geceler tatlı rüyalar senada 😗
Bişi sorcammm, gizli üye sen misin
Onu söyleyemiyoruz maalesefhhahskwks
Yakalandinnnn😎😎🔫🔫
Kaldır elleri
😳🙌🏿.. tüh ya wjjdjejs
Dkkfkdkdkd
bulundu
Ne güzel sevindim abla sizin adınıza
hayirdir ne ablasi
Yaşınız 26, benden büyüksünüz
üc yas abart
Saygıdan demiştim, rahatsiz olduydaniz özür dilerim
yo niye olim
Inanmiyordum
Bir ömür boyu mutluluklar size abla☺️
İnanıyorum
Hayır
Hayır :/
İnanmıyorum
inancım yok