Ben sevgi hayatımda karşıma çıktığında onu fazlasıyla gösteririm..♡♡♡
Utanıyorum🤭
Karşılık alma ihtimalim yok😑
Ben gizleyenlerden değilim😉
Vardır bir sebebi💔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Karşında ki kişiye göre değişir bu fakat bazı insanlar var ki ilgi görünce onu karşı tarafa tekrar veremiyor. Ego tatmin ediyorlar kısacası kullanıyorlar. Bende bundan korktuğum ve üzüleceğimi bildiğim için söylemem artık.
Teşekkürler ✨️
Ben gizlemem.. keşke sevdiğim biri olsa da açık açık söylesem diyorum ama yok
Cevap
12Cevap
Ben gizlemem ama aşrı ortada da yaşamam gerekmedikce.
hemen bir kıza sevgini belli et senden uzaklaşıyor 😒
Çünkü devir yanlış devir. Ne seven belli nede sevilen
Bu devirde kimsenin sevmek sevilmek gibi bi derdi yok artık
Utandığım için olabilir gizleme sebebim başka bir şey yok 😄
Ben gösterdim ve istenmedim ama daha sonra pişman oldu bu seferde ben istemedim
Tüm benliğimle abanırdım. Kendimi psikiyatri kliniginde yatarken buldum sonra sustum ve çekildim
Sevdiğiniz dile getirin. En kötü reddeder, gönlün rahatlar. En iyi kabul eder , ömrün rahatlar.
Valla ben saklamadim yani sadece o kisinden suna bi iliskimiz var ama arkadaslarimizin haberi yok
Hoşlamdığım biri var o da benden hoşlandığını söyledi ama idolojilerimiz farkli bir araya gelme ihtimalimiz olamayacağından gizliyorum
Ben utanıyorum keşke bir cesaret olsa ama fazlada değil
Karşılık alma ihtimalim yok😑
Ben asla gizlemem belirsizlikten hoşlanmam direk söylerim
Yaşıtız. Seni sevebilir miyim. Rasgele yazdım yalnız bir adam olarak çekinmeden. Tabi hayatında biri yoksa. Tanımakla başlanabilir☺️
Hayatımda biri var
Mutluluklar dilerim
Bir yürek neden yanitlayamaz mantıklı sorulari
Red edilmekten korktugum için hem ben hemde gizliyoruz bakalim nereye kadar gizliyecegiz🤣
Çünkü bunu kullanırlar.
Gizlemem genelde karşılık bulamam ama
Asla gizlemem.
Ben gizlemem direk söylerim
utangaçlık...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar