Erkek arkadaşımı çok seviyorum, o hiç sevmiyor. Sizce ne yapmalıyım?

Ben aşığım ben ona açıldım. Bana karşı hisleri yoktu ama sonradan seviyordu. Şimdi ise hisleri yokmuş senin baskınla falan dedi. Ben ağlayınca tekrar üzerime düştü. şu an sevgiliyiz ama baya soğuk çok aşığım ne yapmalıyım. Evlenmek ıstiyor oda şu an benimlr çok seviyorsan evlen diyor ama yarın öbür senin baskınla evlendim diyebilir sizce ne yapmalıyım

Erkek arkadaşımı çok seviyorum, o hiç sevmiyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla