Sevgilim yok diye sevgili olan kişilerin yanından geçmeye utanıyorum 😅🤦🏻‍♀️. Normal mi?

Ya niye utanıyorum bilmiyorum... sevgilimin olmasını da istemiyorum ama sanki sırf sevgilim yok diye birileri bana hakaret ediyormuş gibi hissediyorum...

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Sevgilim yok diye sevgili olan kişilerin yanından geçmeye utanıyorum. Normal mi?
Sevgilim yok diye sevgili olan kişilerin yanından geçmeye utanıyorum 😅🤦🏻‍♀️. Normal mi?
Cevapla