Hastanedeki doktora istek atmalı mıyım, kendimi düşürmüş olur muyum?

geçen ay onun olduğu bölümde staj yapıyordum ben stajyer hemşireyim o asistan doktor çok hoşlandım yani onun tavırları da öyle gibiydi ama bi adım gelmedi her şeye rağmen instadan istek atayım mı oradaki hemşire ablalar ortak takipçimiz o yüzden de çekiniyorum biraz

Hastanedeki doktora istek atmalı mıyım, kendimi düşürmüş olur muyum?
Cevapla