Sizce sevgili olmadan önce gerçekten tam manasıyla aşık olmak mümkün mü?

Sizce sevgili olmadan önce gerçekten tam manasıyla aşık olmak mümkün mü?

Aslında bunu sadece kalp biliyor cünkü ilk sebeb ne aşık oldugumuz bazen kendimizi bile kandırmış olabiliriz bu konularda benim görüşüm bir tebessüm ve hüzne aşık olabilirim bir yüz ifadesi deki sevmem daha kolay olacaktır sonrasında yapılması gereken beynimizi kalbimize yönlendirip arınmış duygularımızla düşünmemiz
Her ilişki farklı gelişir. İlk görüşte aşık olursun bilmem de hoşlanırsın en fazla. Çünkü dış görünüşe bağlıdır yani çekici gelmiştir. Arkadaş olarak başlarsın hiç bir şey hissetmiyorsundur zamanla seversin ilgini çeker ve yakınlaşırsın bir bakmışsın kalbinden aşklar fışkırıyordur.
Aşk basit bir olay değil millet hevesi de aşk sanıyor
Cevap
5Cevap
Hayır aşk zamanla olan bir şeydir.. ama evet aşk olduktan sonra insanlar sevgili olur ama önce güven lazım
Çok güzel soru gerçekten, sevgili olmadan önce aşık olmak kuvvetle muhtemeldir.
İlk önce onunla zaman geçirirken mutlu olduğumuzu saatlerin hızlıca geçtiğini görünce aşık olduğumuzu sanıyoruz ama sadece bir hoşlantı ya da ne bileyim en yakın arkadaşlık siz ne demek isterseniz deyin ama kalp nereye götürürse sizde ya da nasipte varsa aşık olup sevgili oluyorsunuz benim fikrim bu yönde çünkü sevgili olduktan ayrıldık genellikle beraber zaman geçirmek sadece flört gibi en yakın arkadaş olmak daha iyi
Aşık olduktan sonra sevgili oluyoruz
görür görmez aşık oluyoruz
Her ikisi de geçerli.
Fark etmez
Mümkün değil
Bence ilki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?