Kızlar, Kavga ediyoruz, küs oluyoruz ama tekrar hiçbişey olmamış gibi konuşuyoruz?

Aşık oldugum kıza çok kızgındım. Bazen samimi, bazen soguk davraniordu. O yüzden ondan uzak kalacagimi söylemiştim. Her gün ayni ortamda olsak bile, ona soguk davranior ve yüzüne bile bakmamaya çalışıordum. Dün uzaktan bana el sallayip yani çagirdi, bide baktimki onun yanindayim ve birlikte gülüoruz. O beni çagirince kendimi kaybettim ve kontrolumu kaybettim. Benden bi konuda yardim istemek için çagirmiş. Küçük cocuklar gibi mutluydum. O gün anladimki ne yaparsam yapayim o kizi asla unutamam, onun yerine kimseyi koyamam. Çünki ona gerçekten aşık oldugumu anladim. Ama o beni sadece arkadaş gördügünü düşünüorum. Davranişlarindan hoşlanma belirtileri olsa da, itiraf etmior. Ama benim yanimda aşırı mutlu, gözlerinin içi gülüor. Sizce o da bana aşikmi ve ya hoşlaniormu?

Kızlar, Kavga ediyoruz, küs oluyoruz ama tekrar hiçbişey olmamış gibi konuşuyoruz?
Cevapla