Hoşlandığı insanı sevgilim var diye reddedip daha sonra başka kızla kıskandıran sonra da kızın peşinde koşturan erkek hakkında ne düşünürsünüz
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Beyinsel problemleri olduğunu düşünürüm.
Hahaahajh çok güldüm ya sizce ne amaçlamış olabilir?
Hiçbir amacı yok tamamen akıl yoksunu.
Cidden akıldan bir sorunu mu var? Okul okuyor ama akılsız olsa okuyamazdı dimi ayrıca tepki gosterecegimi bilmiyor mu?
Okuduğu okula ve bölüme de bağlı. 2 yıllık su ürünleri okuyan adam da üniversite mezunuyum diyor tıp okuyan da üniversite mezunuyum diyor. Sence aralarında zeka seviyesi olarak dağlar kadar fark yok mu?
Spor yoneticiligi okumuş. Sonra besyoya çevirmişti. Peki huyumu suyumu bilmeden tepki gösterip sert çıkacağımi dusunemiyor mu?
Bölümde bölüm olsa. Düşünemedi demekki böyle yaptığına göre. Ben senin yerinde olsam böyle bir beyin yetersizliği sıkıntısı yaşayan birini düşünüpte buraya soru olarak yazmam bile.
Bırak ne hali varsa görsün
Şimdide korkuyor yanaşmaya çalışıyor resmen ayıkla pirincin taşını kıvama gelmiş bir insan niye kendi elindeki birini kendi eliyle kaybeder ki
Dünyanın düzeni böyle işliyor. Sen seversin olmaz. Seni severler olmaz. En son ya evlenmezsin ya da ne bulduysak ona şükür der evlenirsin. İki tarafında birbirini gerçekten sevdiği evlilikler belki yüzde 10 bile değildir.
Ama bu cok saçma ya önce karsilikliydi her şey bende gittim sordum sonra sevgilim var diyip hava attı daha sonra başka kızı getirip kiskandirma oyunu kurup gözüme soktu şimdide peşimde bin pişman dolaşıyor bence bunun yaptığının bir mantığı yok ki demek ki başka bir planı vardi? Sence ne düşünmüş olabilir
Bişey soracam dürüst cevap ver. Başka bir planı varsa da yoksa da senin için şu saatten sonra önemi var mı?
Hiçbir önemi yok sadece planı neydi de kendi kazdığı kuyuya kendi düştü?
Önemi yoksa böyle saçma sorularla zihnini meşgul etme. Şimdi sen bu soruyu buraya yazdın. Bunu bir şekilde denk gelse o eleman okusa rezillik bence senin açından.
Bence rezil olan o çünkü 29 yaşında girdiği şekillere bakar mısın
Tamam işte o zaten rezil. Sende 29 yaşındaki bu dengesizi kafaya takıp kendine saygısızlık etme. Erkek kıtlığımı var?
Haklısın şimdi bir kız önce senin aklına girip ilgini çekmek için uğraşsa sonra sen sorunca sevgilim var diyip hava atsa, arkandan kıskandırma planı kurup senin olduğun ortama getirip huzursuz etse sonra utanmadan sevgili olmak için peşinde koşup ajitasyonlarla her hareketinde anlam çıkartıp ümit arasa yüz bulamayıp sen sert çıkınca da ben size daha önce sevgilim var diyip kendini kurtarmaya çalışsa senin zoruna gitmez mi
Zoruma gitmez öyle bir karaktersizi kafama takmayacak kadar kendime saygım var. O kimki onu kafaya takacam. Çok saçma.
Çok haklısın ama insan sen kimsin ki seninle sevgili olucağimi düşünüyorsun diyip sinirleniyor bir de sınav senemde zorla gelip aklıma giriyor sonra da ego kasip havalanıyor planları istediği gibi gitmeyince de hasta numarası yapıp duygu sömürüsü yapıp benim konuşmamı istiyor
Sen anlattıkça iyice midemi bulandırdı bu ne saçma bi varlıkmış. Erkek değilki bu bildiğin sünepe. Bırak Allah aşkına şöyleleriyle ne muhattap ol ne kafana tak ya. Erkekmi yok ortalıkta. Olmasa bile dünyada tek erkek o bile kalsa kimse tarafına bakmaz onun adam diye.
Bir de yüzüme bakıp ego kasiyordu işte sen bana aşıksın havaları falan böyle kurnaz bakışlar falan yapıyor çok igrencti ya travma gibi oldu. Bir de bu sünepe şey yapıyor telefonla kendi kendine konuşuyor sanki sevgilisi varmış gibi imaj yaratip hayali sevgilisiyle bana hava atıyor 😅
He illa ben niye yaptığını öğrenmek istiyorum diyorsan çok basit. O sıra başka bir kızla konuşuyordu. Kızla muhabbeti iyi diye sevgili olurum sandı. Sonra baktıki olmuyor. Kız buna karşı bişey hissetmiyor. Seni cepte gördüğü için geri sana dönmeye çalışıyor. Olay bu kadar basit.
Öyle değil işte bunun sevgilisi yokken bana var dedi ve bununla havalanıyor ertesi gün resmen gelip benimle konuşup konuşmama arasında kalıp işte sanki birisi varmış gibi hava atıyordu sonra da arkadaşı olan kızla samimi hale girip benim tepkimi ölçüp kızla sevgili sandım diye sanki ben sevgilsiiyim gibi bana hesap veriyordu sorun şu bunun hiç sevgilisi yok ve olmamış
Tamam işte bende onu diyorum zaten. Diyorumki kızla sevgili değil. Ama olabileceğini düşündü. O yüzden seni reddetti. Sonra baktı o kızdan yüz bulamayınca seni cepte düşündüğü için sana döndü. Amaaan boş ver git hak eden birini sev. Böyle sünepelerle vaktini harcama. Dünyaya bir daha gelmeyecez vakit çok kıymetli.
Senin dediğin mantıklı olabilir ama öyle bir kız yok ortada işte yani öyle sevgili olabileceğini düşünüp beni reddettip dur şimdi o kabul etmedi bunun peşinde dolaşayim olayı yok bunun tamamen benim sevgilim var diyip peşinde kosacagimi düşünüp kendini değerli göstermeydi senin dediğin çok mantıklı ama bunun ki öyle bir olay değil olsa söylerim zaten
Allah akıl fikir versin o sünepeye ne diyelim daha 😀 Şanslıymışsınki kabul etmemiş. Kabul etseydi şimdi böyle bir sünepeyle sevgiliydin. Bence otur şükret.
Gerçekten öyle ya kızdan da Allah razı olsun gözümün önünde koluna girmeseydi bu cesaret edip bir de gelip benimle konuşma yüzü bulacaktı. Bence kıza teşekkür etmem lâzım. Gerçekten zaten sesi bile çıkmıyor, arkadaşım pısırık demişti ona
İyi o zaman kafandaki bu soruyuda hallettiğine göre artık önündeki maçlara bakabilirsin hocam. Bu sefer dikkatli ol sünepe bulma yine 😂
Başta kendi kendine sürekli telefonla konuşup sevgilim var havası yaptığı zaman tuhafima gitmişti merhametimden heyecandan saçmalıyor dedim çocuksu hallerdeydi işte empati yaptım ama sonra şımardıkca simardi pisirik herif
Tamam daa reis. Senin de takıntı var belliki bu arkadaşa. Sen kolay kolay unutamayacaksın onu anlaşıldı 😀
aralarında anlaşmışlar kızı kızdırmayı seviyo derim
Tepki göreceğini bilmiyor mu
korkusu yok
Korkuyor ama yaklasamiyor bana
o zaman sen karatecisin
Ee düşünsene birine ümit veriyorsun sonra sevgilim var diyip reddediyorsun sonra başka kızla gozune sokup nispet için oyunlar kuruyorsun sen yanaşmaya sevgili olmaya korkmaz misin
ben yapmam okadar karaktersiz değilim
Şimdide bu yaptıklarına rağmen onunla sevgili olurum falan düşünüyor 😅🤷🏻♀️ karaktersizlik değil mi bu?
aklıma bişey geliyor 😀neyse sormayacağım
Mazoşist