ayrılalı 2 ay oldu ve galiba sevgilisiyle foto atmış ve hikayeye cicegimle demis
ben hikayeye vayy yeni sevgili yapmıssın dedim o da aynen demis görüldü attım bende
ben hikayeye vayy yeni sevgili yapmıssın dedim o da aynen demis görüldü attım bende
Bence geri döndürmeye çalışma çok uğraşırsan senden kaçar. Neyi enerji verirsen o enerji sana geri gelir böyle bir sözü var. Hep iyi şeyleri odaklan odaklandıgın şey büyür, sevgilinle olmuş halini hisset ve serbest bırak. Neye odaklanırsan o şey büyür.
Cevap
2Cevap
Vayy yeni sevgili yapmışsın’ yazdıysan dönmesini bekleme bence.
Ne yazmalıydım nası tpeki veriyim cok zoruma gittmisti
o an aklıma geleni yazdım
Naparsan yap ona daha çok bağlanacak. Düzgün kadın olda boyle birini engelle ve hemcinsini koruman lazım senin başına gelse böyle bisiy? Sonuç suanki adamın mal olduğunu cikarman
ya bananr hemcins felan aq niye koriyim o varosu
Sevenleri ayırma aşkım hadi işine
Kes ayırırım
Boş bırakırsanız olacağa o
lütfen yardım onı istiyprum
uzak mesafeden dolayı 3 bucuk aydı iliskimiz kavga ettik ayrıldık
Sal gitsin hayır gelmez ondan
Hayır aska
Takıntı var bende
Başkasıyla olsun, seni direk yeni biriyle terketmeyecek biri. Böyle adamdan ne hayır gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?