20 yaşındayım fakak hic sevgilim olmadi ne yapmalıyım?

20 yıllık bir yaşantım var bu yaşantı iyisiyle kötüsüyle geçti gitti fakat hic sevgililik gibi heycan verici bir deneyim yaşayamadım birkaç flörtum oldu lakin bir sonraki aşamaya geçemedik. tam birileriyle flört aşıp sevgililik mertebesine ulaşıcam dediğimde kıytırık sebeplerden dolayı selami sabahı kesitiler. neymiş efendim iyi niyetliyimisim bu yüzde yük oluyormuş duygularım onlara. fazla ortami olan biri degilimdir az ve öz insan vardir çevremde, mizah anlayışımda iyidir, spor yapmayi okumayı gezmeyi örgü örmeyi özelliklede yemek yapmayı cok sevrim. öyle ahim şahım bir güzelligim yok ama ortalamaninda 2 tik üstündeyim çirkin de değilim niye sevgilim olmuyor yaa😔(mizahla karışık yorum yaparsanız sevinirim moralim harbi kötü bi kac dakikalignada olsa derdimle bi başkalariyla gülmek iyi olur ama sövmeyin şaka kaldirabiliyoruz diye)

20 yaşındayım fakak hic sevgilim olmadi ne yapmalıyım?
Cevapla