Bosandim 3 yil oldu bunalimdayim? Hersey ustume geliyor hersey? Umut var mı ?

Biriyle görüştüm 4 yılımı çaldı beni ortada bıraktı evlenmeden. Sonra 1 evlilik yaptim kumar oynadi ayrildim. Isim var şükür arabamı aldim ailem yanimdan gidecek ev de var ama huzurum yok. Kilom var vermek istiyorum ama boğazımı tutamıyorum. Is yerinde sıkıntılar var dislaniyorum arabanın borcu var ek hesapta da açıldım. Cok çıkmazda hissediyorum kendimi. Bosandiktan sonra evli bir iki kişi ile oldum tövbe ettim ama boşlukta olduğum için onlara dönmekten korkuyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum bir çıkış yolu olur mu. Kararlarimi uygulayamiyorum artik son zamanlarda yüzüm asık geziyorum oylr biktim ki bu hayattan. Evet şükredecek şeyler var ama bir yuvam olsun çocuklarım olsun çok isterdim. O kadar mutsuzum ki sizce benim için umut var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
İs yerindekiler de beni çok bunaltıyor. Dedikodu bilmemne diyorlar tamam biraz yaptim dedikodu ama beni bunaltan insanları konustum
Bosandim 3 yil oldu bunalimdayim? Hersey ustume geliyor hersey? Umut var mı ?
Cevapla