✍️Evlenmeyi düşündüğünüz insanın size benzemesi ne kadar önemli?

🚬☕
Mutlu günler...
✍️Evlenmeyi düşündüğünüz insanın size benzemesi ne kadar önemli?

🚬☕
Mutlu günler...
Doğruluk payı var ama her doğrunun bir yanlışlık payı da vardır. Bazen de birbirine çok zıt karakterler uyumu yakalar ve mutlu olur. Ama durmaksızın devam eden bir mutluluktan bahsedilemez çünkü cennette değiliz. Elbette dertlerimiz, sıkıntılarımız olacak. Mühim olan bunları birlikte aşabilmek.
Ne kadar doğru bilemem ama aradaki zıtlığa ya da benzerliğe bakmıyor. Arada gerçek saygı ya da sevgi varsa o evlilik içinde mutlu olma şansını daha çok yakalıyorlar..
Rica ederim 😊
Mutlu olamazlar bence kimsenin kendine katlanabileceğine düşünmüyorum. Biyolojik olarak bile geçersiz
Evet oldukça doğru.. zıt olan insanlar mutlu olamazlar çünkü.. farklı düşündükleri için ya da farklı kararlar aldıkları için sürekli tartışırlar ilişkiler de ve ayrılırlar...
Cevap
0Cevap
İnsanların birbirine benzemesi ya da ayrışması konusu değil aslında, birbirinin kalbine dokunabilen insanlardan bahsetmek lazım.
Kalbe dokunma çok önemli haklısınız 😊
Doğruluğu tartışılır ama zıtlıktan daha mantıklı olduğu kesin.
Benim gibi birinden sıkılmam diye düşünüyorum ama ufak tefek farklılık isterdim
Zıt kutuplar birbirini çeker sözüde doğru ✅
gorsel cok guzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?