Onu seviyosan tekrar sana dönmesini barışmasını sağlayıp onu kendine bağlaman sana değer verip ilgili olmasını sağlayıp sana aşık olup elde etmen çok kolay bu sayede ipleri de eline alırsın
Bir şey demedi zatrn 2 dk konuştuk konuşurken rahattı ağzını yaya yaya konuşuyordu tek sıkıntı bu sonra sessizlik oldu bir şey desene falan dedi ne diyim dedim "özledim de sesin iyimiş de" dedi ben öyle şeyler söylemeyi sevmem dedim djdjdjjdjdrj
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
O zaman gevşek gevşek konuşuyor o zaman
Engelle gitsin
Madem gevşek yazma onu bırak guvenmiyorsan zaten yazma
ani tepki vermisin yumsata yumsata yola getirirdin aslimda kızlar bunu iyi yapar askinda sen biraz sınırlı sin gliba
Mesaj attım zatrn özür diledim ama inat alınmış bana
öyle ise hemen dişilenerjiyi kullanma zamani
Ben de erillik var ya djdj sinirli biriyim
sinirlerine hakim ol az
Onu seviyosan tekrar sana dönmesini barışmasını sağlayıp onu kendine bağlaman sana değer verip ilgili olmasını sağlayıp sana aşık olup elde etmen çok kolay bu sayede ipleri de eline alırsın
Gêvsk biriyse engelle geç zaten daha niye peşinden kosuyon
Ben de bilmiyorum ki
Kadınlar niye áptál 😃
Ya offf dndjıd
ADHDALDHWKDHEKHFWKHFEJFGWNDBKS
Guvenmiyorsan yazma bence
Ama özlüyorum da
Sen bilirsin ozaman
İyide neden öyle bisey dedin
Çünkü ağzını yaya yaya konuşuyordu
Hani p. ç erkek olur ya öyle
Zaten sen onu begenmemisin yani
Sesli konuşana kadar beğeniyordum
O da alındı lafıma haklı tabi
Anladım zaten insanlari yaşayarak tanıyamazsın konuşman gerek
Lan kardeşim demişin adama
Ama gelir merak etme
Kaç defa özür diledim ama kabul etmiyor
Sen yazma derim tükürdüğünü yalamak olur
Sonra diyor barışmak için bir şey yapmıyorsun
Sen koştuğun sürece daha çok gotu kalkar ama suratını merak ettim
Gelmez o
Bir süre konuşmayalım dedi hesabını kapattı
Bence de gotu kalkmış onun sıdjd ama geri geldiğinde ben olur muyum bilmem
Nere gidiyorsun hayirdir
Hesabı kapatcam
Numarasını vermişti yazsam mı bilmiyorum
Instegram mi
Sen bilirsin yazmak istiyorsan yaz
Ya Instagram değil anonim chat diye bir uygulama var c2
Pek güvenilir bir yer değil o yüzden yazmakta kararsızım
Bence gerek yok yazma özelden ara aricaksanda bela olur basina
Nasıl bela olur
Numaradan rahatsız filan eder filan falan diye dedim ama tanımıyorum tabi günahını almayayim
Öyle biri değil hatta numarasını verdiğinde özelden ararsın demişti
Oyuzden dedim ya
İyi biridir
Gelmesini beklicem bir kaç gün baktım gelmiyor silicem uygulamayı
Okuyormusun
Hayır sınava hazırlanıyorum
Çocuk ne dedi de sen ona kardeşim dedin ağzını yapması sinir ettiyse hep öyle konuşacaksın zaten
Bir şey demedi zatrn 2 dk konuştuk konuşurken rahattı ağzını yaya yaya konuşuyordu tek sıkıntı bu sonra sessizlik oldu bir şey desene falan dedi ne diyim dedim "özledim de sesin iyimiş de" dedi ben öyle şeyler söylemeyi sevmem dedim djdjdjjdjdrj
Sen onla çok uzun konuşmazsın zaten doğru tespit yapmissin
Soğumuştum zaten
Fark ettim
Ama özlüyorum
Nemzandir konusuyorsun
Temmuzun ortasında beri ama 3 aydır konuşmadık yeni yeni konuşmaya başladık
Anladım alışkanlık olmus
Sanırım öyle
boş ver biraz uzak kal gelmezse zaten boş geçen 3 ay olur dahada ilerleyip üzülmezsin en azindan ama
Gelmesin amann sınavım var zaten
Ne okuyorsun
Yks hazırlık yapıyorum
Hee doğru demiştin sınavım var diyince aklım gitti
Djdjdjdjnd
Hangi bölüm istiyorsun
Hemşirelik sen okuyor musun
Paramedik okuyorum
İyii ilk yılın mı
Evet
İyiii
Sende kazanırsın insallah
Aminnn inşallahh
Yazma gvşkkse? Yani hoşuna gitmemiş
Gevşek se neden yazacaksın ki?
Gevsekse boş ver
Gitti ise boş ver başkasını bulursun
Yaz gitsin
Ağzın bozuk demek ki