Yalvaririm yardım edin siz olsanız napardiniz?

Şimdi benim 3 yıllık sevgilim var başlarda ben ona köpek gibi aşıktım o bana değildi sonra o beni daha çok sevmeye başladı falan ama iyi bı ilişkimiz vardı sadakat dürüstlük güven saygı ne ararsan var ilişkide başta da aşk ve bağlılık ben ona aşık değilim ama o bana aşık bebeği gibi seviyor gözünden sakiniyor ciddi ciddi aşık ve aşırı bağlı bana. Ama ben 6 aydır falan ona olan hislwrimin bittiğinin farkındayım ve bu durum rahatsız ediyor beni. Buna rağmen düzenim bozulmasın iyi bir ilişkim var içine etmeyeyim diye aylarca sevgili kaldım çocuktan igrenmiyorum seviyorum ama aşk değil dostluk falan gibi bı sevgi o yüzden zor olmadı aşık olmadığım biriyle aylarımi geçirmek tabi arada sinri oluyorum o ayrı kdnsksnk. Neyse işte geçen hafta eski bı arkadaşla iletişim kurduk tesadüfen çocuktan hoşlanmaya başladım o da bana ilgili falan ama sevgilim var çocuklar mesafeli konuşuyoruz ben kafaya koydum böyle olmaz artık başkasına gönlüm kayıyor kendim de dahil herkese ayıp etmiş olurum diye çocukla ayrilmaya çalıştım bahane vs arıyorum " yoruldum artık senle alakalı değil bu ilişki beni bunlatmaya başladı" vs çocuk başladı kendimi öldürürum sen yoksan hayatımın anlamı yok falan demeye geçen gün çocuktan ayrıldim zor ikna ettim o da tamam dedi senin için yaşıycam ömrümün sonuna kadar seni bekliycem gelsende gelmesende ilişkimiz boyunca hep sadıktım ayrılsak ta aşkıma sadık kalıcam vs ama nasıl ağlıyor benim de içim gidiyor suçlu hissediyorum falan birkaç gün oldu diğer çocukla konuşuyorum o da çok iyi birisi herşeyden önce heyecan var mutlu ediyor falan ama kafama takıldı bi heyecan için o kadar anı o kadar yıl boşa gidecek alışmişlik var ve çocuk ta bana deli gibi aşık üzerime titriyor değer mi sizce çok suçlu hissediyorum ama ilişkinin devamında da birilerinden hoslanirsam daha mı kötü hissederim sizce ne yapmalıyım çok uzun oldu farkındayım ama tavsiye veririseniz sevinirim bu arada üçümüzunde yaşı 18 yani 30 yaşında olsam bende mantık ilişkisi kurardım ama yaşım da küçk:)
Yalvaririm yardım edin siz olsanız napardiniz?
Cevapla