Abim evli ve 3 yaşında bir kız yeğenim var. Tek yeğenim olduğu için onu çok aşırı seviyorum. Neyse bunu geçelim. Abimde yengemde açık söylemek gerekirse iyilik bilmez birazda nankör denecek insanlar. Ama yeğenimi çok seviyorum. Deprem bölgesinden birinde yaşıyoruz ve abimin evi yıkıldı Allaha şükür yeni ev tutup taşındılar ama bu sırada çok masrafı oldu. Şimdi yeğenimin bir bot ayakkabıya ihtiyacı var ama alamıyorlar. Botu var fakat küçük gelmeye başlamış. Ben alabilecek durumdayım. Ama arada kaldım çünkü ne abim nede yengem iyilik bilmez insanlar. Yeğenim için alayım mı yoksa abimin ve yengemin nankör biri olduğunu var sayıp almayayım mı siz olsanız napardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
,.,.,.,.,
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer