Siz olsanız napardınız bana akıl verin?

Abim evli ve 3 yaşında bir kız yeğenim var. Tek yeğenim olduğu için onu çok aşırı seviyorum. Neyse bunu geçelim. Abimde yengemde açık söylemek gerekirse iyilik bilmez birazda nankör denecek insanlar. Ama yeğenimi çok seviyorum. Deprem bölgesinden birinde yaşıyoruz ve abimin evi yıkıldı Allaha şükür yeni ev tutup taşındılar ama bu sırada çok masrafı oldu. Şimdi yeğenimin bir bot ayakkabıya ihtiyacı var ama alamıyorlar. Botu var fakat küçük gelmeye başlamış. Ben alabilecek durumdayım. Ama arada kaldım çünkü ne abim nede yengem iyilik bilmez insanlar. Yeğenim için alayım mı yoksa abimin ve yengemin nankör biri olduğunu var sayıp almayayım mı siz olsanız napardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
,.,.,.,.,
Siz olsanız napardınız bana akıl verin?
Cevapla