+1 yılHaksızsın. Bir insanı kültürlü yapan gördüğü yavan eğitim olmayabilir. Bunu bir odtü mezunu olarak söylüyorum. Kendinizi bir bk sanmayın. Sizden çok daha kültürlü, okumuş insanlar olabilir. Aldığın teorik eğitim sana kültür değil o alanda bir eğitim katar
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Eğitimle öğrenim farklı şeylerdir. Kişinin gördüğü öğrenim durumu yani üniversite yüksek lisans gibi eğitim durumunu yani kendini geliştirmesini etkilemez. İnsanlar daha bunun ayrımını yapamıyor, seninde yapamadığın gibi. Kısaca üni okumuş birisi lise mezunu birisiyle birlikte olabilir.
00 Yorumla
Bu sizin en doğal hakkınız ve haklısınız. Sizin gibi üniversite mezunu bir insanın , cahil lise mezunlarıyla sevgili olması komik hatta trajikomik bir durum olur diye düşünüyorum.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bazı insanlar bulunduğu çevre, aile, şartlar neticesinde eğitim alamıyor potansiyeli olsa bile. Eğer öyle biriyse, kendini geliştirmeye ve öğrenmeye açık, kültürlü biriyse olabilir. Ama bahsettiğim çevreden böyle insan çıkması nadir görülür.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHaksızsınız. yani kendi seçimleri insan aşıksa üni mezunu ile okumamış biri ile aşk yaşayabilir tabi ki de..
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılKalpler bir olsun gadası gerisi önemsiz
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır lise mezunları çok cahiller onları aşağılamak bana zevk veriyor
Soran+1 yılTrol yaptım
+1 yılBir eğitimci olarak yaptığın saygısızlık ne lise mezunları var gayet kendini geliştirmiş kültürlü ve insanları bu kadar küçük görme yarın bir gün senden daha üstün biri çıkarsa aynı durumu sen yaşarsın ve bir üniversite mezunu bu kadar egolu olamaz bence boşuna okumuşsun.
26 Yorumla- +1 yıl
Ve şunu da eklemek istiyorum çok egolu birisin bu egonla çok göze batarsin
Soran+1 yılKeman Piano Gitar çalabiliyorum, Resim yeteneğim çok iyi üniversiteye geçiş sınavında derece yaptım, yazılım dillerini biliyorum, 5 dil biliyorum, ve çok güzelim tabii ki egoli olucam
Soran+1 yılEgolu olucam 😂 I * a Queen💅🏻
Soran+1 yılSansürledi kızlar soruyor I m a Queen💅🏻
- +1 yıl
İşte demek istediğim bu insanlar böyle kişilere çok gıcık oluyorlar ortamlarda bunlari deme senin iyiliğin için diyorum
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılLise mezunu olanlar cahil mi oluyor. Bu düşünceyle hang uniyi bölümü bitirdin merak ettim. Üniversite diploman olması seni kültürlü yapmıyor zeka yoksunu kültürlü bir insan oturup kalkmasndan konusmasndan bilgisinden insanlara olan tutumundan düşüncesinden belli oluyor ve sn bu düşünceyle üni okumuş bir ahmak oldgnu belli ettin bu kafayla sendeyken km seni napsn bı kere çöpsün🤮
218 Yorumla
Soran+1 yılLise mezunları ne tarih biliyor ne bilim
Cevap sahibi+1 yılLisede tarih dersi verilmiyor mu 😄
Ya da sen evet tarih ve bilim biliyorsun ee ne işine yarıyor hayatının hangi alanında kullaniyorsun. İnsanları asaglamak kültürlü oldgnu değil senin çöpten bir farkn olmadgni gösteriyor
Soran+1 yıl2 üniversite bitirdim😎
Cevap sahibi+1 yılİki üni bitirdim üçüncüyü de okuyorum
Cevap sahibi+1 yılHatta bunun yanı sıra aldığım eğitimleri saymıyorum.
Soran+1 yılKim seni ne yapsın diyorsun da çok güzel bir kızım kültürlüyüm. Her erkek benim gibi kız ister
Cevap sahibi+1 yılHala anlamamakta ısrar ediyorsun
Üniversite okuyan herkes kültürlü olmuyor diyorum bunun ne demek olduğunu algılayabiliyor musun
Soran+1 yılYazılım dillerini biliyorum , 5 dil biliyorum, resim yeteneğim var, piyano keman gitar çalabiliyorum , üni sınavında ilk 7000'e girdim , çok güzel bir kızım, tüm erkekler peşimde 💅🏻
Cevap sahibi+1 yılTamam en mükemmel sensin 😄 smdi otur yerine sus 😄
Soran+1 yılEvet çok mükemmelim benim kadar mükemmel olmadığın için kıskanma
Cevap sahibi+1 yılGtumle gülüyorum bu yoruma ama neys bı ara gerçek dünyaya gelmek katlmak istersen gözünü ufkunu acman yeterli
Soran+1 yılKıskançsın şekerim benim seviyemde değilsin olmayacaksın da 😂💅🏻
Cevap sahibi+1 yılAhahah hadi canım cahilligni ötede konustr
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
Cevap sahibi+1 yılNormal olduğunu düşünen böyle insanlar var maalesf hayatta
Soran+1 yılEvet var bi şey söylicem trol olduğu anlaşılıyor mu
Cevap sahibi+1 yılCvplardan evet 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılOkumusunda insan olamamişin kokmuş 5 dil bilmen önemli degil benim bildigim diller kadar sen bilemezsin ve burada kimseye cahil diyemezsin ukala terbiyesiz lise mezunuyum gayette memnunum halimden
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
+1 yılCehaleti neye göre değerlendirdiğinize bağlı 😊 soru detayını yazış uslubunuzdan aldığınız onca eğitime rağmen kişilik konusunda cahil olduğunuz hissi uyandı mesela bende.
12 Yorumla
Soran+1 yılTrol
- +1 yıl
Peki 😊
üniversite mezununa kültürlü eğitimli deyip lise mezununa kültürsüz gözüyle bakmak en büyük cahilliktir. okumuş eşekler diye bir tabir vardır sende o sıfattasın şu an
07 Yorumla
Soran+1 yılYazılım dillerini biliyorum, 5 dil biliyorum, keman gitar piyano çalaniliyorum , resim yeteneğim harika ve çok güzel bir kızım benim gibi biri nasıl cahil olsun hem çevremde erkekler benim için ölüyorlar demek ki mükemmelim
Soran+1 yılVaroş değilim I m a Queen💅🏻
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂 Sakın olun😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Seversen bal gibide olursun kimse istediği gibi birini bulamaz herseyi 4 4 luk böyle şeyleri düşünmeyin o yuzden
11 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
+1 yıl4 üniversite okudum, cehaletin diplomayla değiştiğini görmedim. Üniversite bitirip hayatında kitap okumayan insanlar gördüm.
20 YorumlaAnlasiyorlarsa olsunlar ama arada kultur farki olacagina inaniyorum. ben de lise mezununa kolay kolay sans tanimam
11 Yorumla
Soran+1 yılTrol soruu
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Cahillik üniversite okup okumamakla ölçülmez. Bir sürü üniversite var ülkede ama içine baksan hepsi boş gezen a. ptallar dolu🙂
02 Yorumla
Soran+1 yılTrol soru
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
Aşk İlişkileri konusunda 769 cevap paylaştı. Ya o biraz kişinin kendini geliştirmesine de bağlı. Ama hakkın tabii. Yine de cahil denmesi hoş değil bana kalırsa.
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Her şey bir kağıt parçasına bağlı olamaz. Üniversite mezunu olup boş beleş takılan insanları da çok gördük, görmeye de devam ediyoruz😏
03 Yorumla
Soran+1 yılYazılım dillerini biliyorum, 5 dil biliyorum, keman gitar piyano çalabiliyorum. üni sınavında derece yaptım, çok güzel resim çizerim 2 üni bitirdim sence de benim hakkım değil mi lise mezunlarına cahil demek
- +1 yıl
Cahiller her kesimden vardır diploma farketmeksizin. Evet, bunları bilmek güzel şey belli ki kendinizi geliştirmeyi seviyorsunuz. Yine de, sırf üniversite okumadı diye insanları aşağılama hakkını vermiyor bu size. Ayrıca lise mezunu olduğu halde kendini her alanda geliştiren, bilgiye açık insanlar da var emin olun.
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
+1 yılÖnemli olan diploma değil ki. Üniversitelerin de orada ders veren hocaların da kalitesi lise seviyesinde artık. Hatta daha da aşağı
05 Yorumla
Soran+1 yılYazılım dillerini biliyorum, 5 dil biliyorum, keman gitar piyano çalaniliyorum , resim yeteneğim harika üni sınavında derece yaptım
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
- +1 yıl
Ben aslında cevap verecektim ama baştan aşağı kibir kokuyordu. Bu düşüncelerin sana ait olmamasına çok sevindim. çünkü kriterleri hiçbir üniversite öğrencisine sağlayamıyor. Kişinin kendi gelişmişlik seviyesi tamamen. Böyle konuşan birine cevap bile verilmez o yüzden şimdi sana diyorum 😄
Soran+1 yılBen acaba böyle kibirli insanlar var mı diye deney yaptım ne yazık ki diyenler de varmış
- +1 yıl
Cem yılmaz gibi karşılık vericen böylelerine. "Bana mı okudun pez.. nk" 😂😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılNe üniversite mezunları gördüm ilkokul seviyesi kültürü bile oluşmamıştı. 😃
Birikim kağıt parçası ile olmuyor.
07 Yorumla
Soran+1 yılYav he he
- +1 yıl
Gülüyorum halinize zaten. 😅
Soran+1 yılÜni okumadın anlaşılan
- +1 yıl
Çift anadal bitirdim. 😎
Soran+1 yılO zaman lise mezunlarının cahil olduğunu bilirdin
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂 Trol soru anlamadın mı
- +1 yıl
Anlaştık. 😃 Trol hanım. 😅
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Senin bu öuelliklerin olduğuna bile inamiyorum lakin okumuş olsan bile altin kaplamada olsan benim gözümde 00000 sin ne düsünürsen düşün.😡😡😡
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ne üni mezunları gördüm ilkokul terklerin yanından geçemeyen
12 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBence haksızsın bir ilişkinin başlaması için bu tarz kriterler bana manasız geliyor tabi herkesin düşüncesi kendine
02 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
- +1 yıl
:) peki troll insan :)
+1 yılSen okulda verilen eğitimle kültürlü ve eğitimli olunduğunu sanıyorsan vay haline
01 Yorumla
Soran+1 yılKanka Trol soru sordum insanlar ne düşünüyor bu konu hakkında diye
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin gibi nice üniversite mezunları kendini geliştirememiş oluyor. Ve kimi lise ilköğretim hatta okumamış insanlar kendini geliştirmiş bir karaktere, eğitim almadan eğitime erişebilmis oluyor
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Haklısın dağdaki çobanla senin oyun bir olmamalı, sen sadrazamın sol testisindensin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu kadar kültürlüysen zaten seviyenene göre birini bulursun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaklısın, Allah b e l a s ı n ı versin onların. Cahil köpekler.
09 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok cahiller onlardan üstünüz. Bazen onları aşağılamak istiyorum. Cahiller diye dalga geçmek istiyorum
Cevap sahibi+1 yılEvet onlardan ancak kapıcı, garson falan olur. Bize hizmet ederler. Başka işe yaramaz cahil ameleler.
Soran+1 yılBizim lisede şişko içine kapanık Ezgi denen bir kız vardı nefret ederdim uğraşırdım. Ben ise güzel bir kızım bir dönen bir daha bakar o lise mezunu ben üniversite güzel kızlar çirkin kızların önündedir
Cevap sahibi+1 yılEvet pis şişko d o m u z l a r. Çirkinler hiç bir şeyi haketmezler. Mesela fakirler garson olup bize hizmet etsinler demiştim ya.. işte şişkolar garson bile olamaz, midem bulanır, iştahım kaçar. Onlar mesela arkada bulaşık yıkasınlar.
Soran+1 yılHakaret etmeden yorum yapalım bu biraz fazla oldu
Cevap sahibi+1 yılYaa hakaret değil de yani şimdi şişkolar pis kokuyor, bi de bence d o m u z a benziyorlar tabii bu benim şahsi fikrim herkes aynı fikirde olmak zorunda değil
Soran+1 yılSeninki hakeret boyutunda
Soran+1 yılTrol soru sordum ve seni görünce hayal kırıklığına uğradım
Cevap sahibi+1 yıl🤣Trol olduğunu gòrduğüm anda anlamıştım, sen de trollendin
Gizli Üye(36-45)+1 yılHaklısın başka sorunlar çıkar sosyoekonomik anlamda
08 Yorumla
Soran+1 yılHayır cahil bir insanla isim olmaz benim lise mezunları istediği kadar okumak önemli değil desin. Ne lise mezunları gördüm okuyanları elinde sallayan desin kendilerini kandırıyorlar cahilsiniz ulan ezikler😂
Cevap sahibi+1 yılBen mi ezigim? Ben gıda ve işletme mezunuyum sırada radyo tv sinema var senin yaşından fazla benim eğitim hayatım var tatlım
Soran+1 yılSana demedim ben cahil lise mezunlarına dedim
Cevap sahibi+1 yılTamam
Cevap sahibi+1 yılAma her üniversite okuyan da aynı değil
Soran+1 yılYok ya kötü bölümleri okuyan bile lise mezunlarına bin basar
Cevap sahibi+1 yılOrası öyle çünkü vizyon ufuk katar üniversite
Soran+1 yılTrol soru kanka
Gizli Üye(25-29)+1 yılKesinlikle çok haklısın. Gerçekten her yönden çok fark oluyor. Özellikle de tartışırken sanki çok biliyorlarmış gibi kendilerini bir halt sanmalarından dolayı suratlarına bir tane yapıştırıp çakasım geliyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılTrol soru
Bu ülkede doğru düzgün üni eğitimi veren üniversite mi var aw orta okul lise üniversite hepsi ayni
00 Yorumla
+1 yılÜniversite terk lise mezunu var bir tane arkadaşının çalıştığı şirketin müdürü ile takılıyordu
00 Yorumla
+1 yılherkesin kisisel tercihi
11 Yorumla
Soran+1 yılTrol soru
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılFadime uyan gızım rüya görüyorsunn
12 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
- +1 yıl
Sorunun trol olduğunu zaten biliyorum. d
Aşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Bos bos konusma be uni okumus cok cahil goordum
13 Yorumla
Soran+1 yılÜni okuyan cahil değildir kültürlü eğitimlilerdir
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂 Sakın olun ciddiye almayın 😂
+1 yılPatladım yorumlara, soruya inş trolldür
015 Yorumla
Soran+1 yılNe var yorumlarda
- +1 yıl
Senin gibi boş yani bir şey yok : )
Soran+1 yılÜni okumadın anlaşılan
- +1 yıl
2 ünimi de isteyerek bıraktım TR egitim kalitesinin seni eğitimli biri yaptığını düşünüyorsan çok yanılıyorsun
En büyük problem şu cahil, cahil olduğunun farkında olmaz genelde
Yazık kafana 😂
Soran+1 yılYav he he
- +1 yıl
Ne kadar kültürlü ve donanımlı bir insan aman allahım
Yav he he deyip geciştiriyor helal olsun
En kültürlü sensin
5 yaşımdaki yeğenim senden daha olgun
Soran+1 yılYazılım dillerini biliyorum , 5 dil biliyorum, resim yeteneğim var, piyano keman gitar çalabiliyorum , üni sınavında ilk 7000'e girdim
- +1 yıl
Bu bir velet olduğun gerçeğini değiştirse bir fark yaratabilirdi güzel dostum
5 kuruş etmezsin hadi eyw
Soran+1 yılBoş konuşma ve herkes benle arkadaş olmak için can atıyor
- +1 yıl
Senin gibi bir karaktere dönüp bakmam
Ne zaman harcayacam
Arkadaş olarak veya farklı bir şey olarak da hiçbir şey katamazsın bu kafayla - +1 yıl
Onlar da senin gibi boş demek ki jdnf
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂 Evettt troll anlamadın mı
- +1 yıl
Yok tahmin ettik de neysemm
Soran+1 yılİnandın mı bana sahi 😂
- +1 yıl
Bir yerden sonra gerçek olmana ihtimal veriyoruz tabi
Var böyle kişilwr sonuçta
+1 yılHaksızsın kendini geliştirmeye bakar o dediğin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÜniversite okuyunca kültürlümü olunuyor
02 Yorumla- +1 yıl
Öyle lise mezunları tanıyorum üniversite mezunlarını cebinden çıkaran
- +1 yıl
Sadakat karşılıklı sevgi önemli yok ben üniversite mezunuyum sen lise bunlar hikaye Binali Yıldırım da üniversite mezunu dil biliyor ama daha tahtaya yazı yazamıyor 🤣
Kişiden kişiye göre değişir bu durum
00 Yorumla
+1 yılHaklısın tabii arkandayım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
+1 yılBen olman üniversite okumamışsa bana yürümesin
04 Yorumla
Soran+1 yılLise mezunları cahildir. Kendilerini asla geliştiremezler😂
- +1 yıl
Öyle demem fakat ben üniversite mezunu haric olmaz diyorum en düşük üniversite önlisans diploması
Soran+1 yılTrol soru
- +1 yıl
Tmmm
haksızsın niye olmasın iyi misin sen
01 Yorumla
Soran+1 yılTrol soru kanka
Bu düşünceler cidden çok banel
01 Yorumla
Soran+1 yılTrol zaten kanka ama bayağı tepki cekmişim
+1 yılKültürle ilgili
00 Yorumla
+1 yılKibire bak
00 Yorumla
+1 yılÇok sacmaymis niye
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 845 cevap paylaştı.
+1 yılHaksızsın
00 Yorumla
+1 yılOnemsiz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİşletme filan mı okudun :ddd
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂 Ama bayağı tepki çekmişin ölüm zaten bu sitede sorulan soruların yarısından fazlası trol
Gizli Üye(18-24)+1 yılDeğilsin
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHaksızsın diyecektim xjdds
Soran+1 yılArkadaşlar soru trolldü sadece böyle diyen birinin hakkında ne düşünürsünüz diye merak ettim. Bu konuda insanlar ikiye ayrılmış. Ciddiye almayın trolüm ulan ben. Gerçekte normal olan bir insan böyle şeyler yazmaz😂
Cevap sahibi+1 yıl😄
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaklısın
00 Yorumla
+1 yılTrol soru galiba
01 Yorumla
Soran+1 yılEvettt ama herkes gerçek sandı
+1 yılKibre bak
01 Yorumla
Soran+1 yılTrol soru
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer