AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Herkes kendini iyi görür önemli olan başkalarının nasıl gördüğü
Sosyal konularda
Paranın oldugu yerde aşk sevgi mutluluk değil idare etmektir
Sevilmiyor değil aslında iyi niyetli erkekler iyi niyetli kadınlara denk gelmiyor sadece
Evet tam zıttı denk geliyor iki tarafada
Sevmezler, akılları, amaçları onlari s*kmek olan erkekleri isterler, tabi sonrada ağlarlar, ay şu pozisyonda s*kti beni, hamile miyim, ay midem bulandı hamile miyim, mk motorlar sizi
aynı şey kızlr için de geçerli. iyi niyetlilerin de kıymeti bilinmiyor
Tam da bundan kaybettim yıllarca. Kadınlar şov görmek istiyor.
Kadınlara aşırı sıkıcı geliyor çünkü. Kadınlar maceraperest, serseri ruhlu erkekleri sever
iyi niyetli erkeklerin var oldugunu dusunmuyorum
Kızlarin yalaka, sahtekar ha birde küpe takan erkekleri sevip peşinden koştukları için...
Sadece erkekler değil iyi kızlar da sevilmez doğanın kuralı bu
Eğlenceli gelmiyor kadınlara itici ve sıkıcı geliyoruz😆
Aynen bundan daha iyi canlandırılamazdı🤣
Kızlar yakışıklı olsun ör çocuğu olsa bile severim modunda TC kızları beynini kullanamıyor
Fazla ince düşünülmesine katlanamiyor müyüz acaba ?
Valla benimde reglim yaklasti karnim agriyo. Saf temiz iyi niyetli erkegi Şu an mumla ariyorum desem yeri vardir 😄ama hayatimda ne bir sevgili nede erkek knkm var.
Hürriyet mahallesi deme anısı vartty 🤧🥺 djfjfjfjffj
Bana hep kötü kadınlar denk geliyor. Ulan Tek istediğim şu hayatta varya biri olsun seveyim sevileyim be baska bir şey değildi. Gözüm ondan başkasını görmesin isterdim. Yok yok yok hep yalancı kötü insanlar denk geldi
Kadınlar sevmez onlar için pppeach olmalısın
Tek özelliğinin iyi niyetli olmasından ötürü bence. Böyle iyi çocuklar sıkıcı oluyor biraz.
Senin istediğin olsun sen bilirsin hayatım sen mutlu olda tarzında.
Ben güvenilir değil diye çok ilişkiye başlamadım.
Ne alakası var belalı tıp çok mu iyi sence iki gün sonra pompalı tüfekle kapınıza dayanınca ağlıyorsunz
@okanerdogan09e Pompalı tüfekle dayanacak kimseyle olmadım
Ayrıca dediklerimden belalı tipi çıkaracak nasıl bir zihniyetin var anlayamadım
Abi iyi niyetli biri nasıl güvenilir değil?
@okanerdogan09e onların güvenilir erkek anlayışı her yere korkmadan gitmek istediği saatte dışarı çıkmak yanında ki erkeğin sert olması ve başka bir erkeğin o kıza laf atamayacak kadar yanında ki adamdan korkması yoksa kabul ediyorum efendi adamların yanında ki bir kıza başka bir erkek çok kolay sarkıntılık edebilir
@longbazaar Teşekkür ederim bir bakımdan böyle. İyi erkek diye nitelendirdiğiniz dost, barışçıl, samimi, güzel niyetli, sadık, güvenilir erkekler insan olarak iyi okey.
Fakat biz dost aramıyoruz. Kadın içindeki arzuyu uyandıracak erkek arar. İyi erkekler hep beni niye sevmedi diye ağlıyorlar. Tabak çevirme day game nedir nasıl etkili maskülen olunur bilmiyorlar. Genel konuşuyorum.
Ben iyiyim özelliğim bu niye sevilmiyorum tarzı bi kafaya giriyorlar.
İyi olmak, kadını etkilemek için yeterli bi özellik değildir.
Ne istersin sizin için birilerini öldürücek insan ararsınız siz
@okanerdogan09e Ne alaka kardeşim. Öyle kavga çıkaran apaçi tipleri hiç sevmem. Duygu kontrolü olacak
Benim konrtolum var ama iyi niyetli insan olduğum icin mesela beğenmezsin sana uygun değilmişm ya
@okanerdogan09e Tek özelliğin iyi niyetse evet 😅
Ama diğer özelliklerine ek bide iyi niyetliysen
Umarım anlatabildim
Film izleyip izleyip pick meliğini kabartma istersen öyle kalıcaksın. bu da çok itici bir şey
https://www.youtube.com/shorts/tIZg4A1-udM
Boşuna dememişler insanı seven değil ziken yararlanır diye
Kardeş bu sorularının cevabı Youtube Dr. Redpill Ve Yine youtube Erkek Adam kanalına gir ordan alırsın
bu zamanda yüzde 90 it kopuk severler o yüzde 10uda sen arama kendını geliştir zaten senı hakeden bulur bırak o efendı duzgun erkek sevmeyenlerde haberlere düşsün
Çünkü iyi niyetli erkeklerin yanında ki kıza sarkıntılık ederler ama bak sert ol fizikli yapılı maço ol o zaman senin yanında ki kıza kimse bir şey diyemez
Artık olay o da değil kimin tipi güzelse onunla
@FiqHtShoT dürüstüm ben kıvırmıyorum kimse gibi sana da aynen
@FiqHtShoT göster kendini o halde iyi miymiş tipin?
@FiqHtShoT olur
@FiqHtShoT gördüm
Böyle birine hiç rastlamadım. Ayrıca kimsəyə o kadar güvenmiyorumki iyi insan olursa da şüphelenirim neden bana bu kadar iyi diye, amacı ne falan
iyi niyetli kızlar neden sevilmiyor, bahaneler sıralanaıp terkediliyor?
Sonra üzülen biz oluyoruz.
Abi bize kendilerini once dunyanin en iyi en sevecen erkegi gibi gösteriyolar sonra biz asik olup sevince icinden canavar cikiyor hepsinin hicbir kadin bunu keyfi istemez sevdikten sonra bunlar basimiza geliyor
İyi niyetli kötü niyetli diye bir şey yok özgüvenli olacak kendinden taviz vermicek kimseden korkmicak akıllı zeki olacak yani alfa erkek
Peki o alfa erkek seni veya sıradan bir kızı niye tercih etsin?
@longbazaar beni tanımıyorsun bile ayrıca böyle bir erkeği isteyen kızda zaten sıradan değildir emin ol. yoksa bu kadar seçici olmazdık :)
Her iyi olan sevilecek olsaydı benim çoktan sevgilim olurdu.
Yok yani, özellikle kızlar bize arkadaş gözüyle bakıyor. Dizilerdeki gibi fazla maço, maskülen erkek istiyorlar. Olaylar, olaylar olacak hayatında. Adam akıllı, işinde gücünde, kötülüğünü istemeyen birini sevmezler. Giderler en p*çten erkeği sevip 40 kere aldatılıp, tekrar barışırlar. Bana kimse gelip de birileri bizi sevsin diye iyi niyetli rôlü oynuyoruz demesin. Sevmiyorsa sevmesin kardeşim, ben niye olmadığım gibi biri olayım. Çok fazla psikoloji kitapları okuyorlar herhalde. Bu konuda herkesi kötü yaptılar, iyilik diye bir şeyin olmadığını savunuyorlar büyük olasılık. O çok sevdikleri Frued kadınları şeytan olarak görüyor. Herkes or***pu çocuğu o zaman, hiç bunun davasına girmeyelim.
Herkes dengi dengine. Demek ki gözün çok güzel kızlarda ki sanırım onlar da seni beğenmiyorlar ve friendzone yapıyorlar
Benim de gözüm yükseklerde
Ne alaka ben öyle saf temizini bulsam vakit kaybetmeden nikah kıymaya gider😂
Aynen kesin öyledir 😂
Evet öyle😂
Aynen hemen nikâhı kıyarsın tabi 😂😂
Kötüsünden bıkmışız iyisini bulunca mı kaçırıcam 😄
Bunun cevabını bilen olsaydı kimsenin canı yanmazdı
Erkekler değil kızlar ne aradığını bilmiyor genelde o yüzden
Kötü olanda iyi oyuncu olduğu için ağzımıza s*çıldıktan sonra iyisini kötüsünü ayıramıyoruz
Çok doğru
Her şeyin tersini yapılır maalesef. Insanlar böyle yapmayı tercih ediyor.
Sevmiyorlar kardeşim çünkü diğerleri gibi s*kmiyoruz da ondan, s*kseydik bizide severlerdi.
Çünkü karşı tarafı fazla değer verdiğimiz için sevilmiyoruz iyi niyetli olduğumuz için
Kızlar saçma sapan erkeklere alıştıklari için temizini görünce yabancı geliyor
Doğru insanlar yanlış insanlarda ziyan olmaya mahkum maalesef
Aslında sevilir fakat bazıları insanların değerlerini bilmiyor
Ben wattpad erkeği seviyorum ama romantikte olsun ya
Sen ileri düzey bir malsın
Kötü niyetli erkekleri 18 yaşından sonra hiçbir kız çekici bulmaz rol yapma kendin ol
18 yaşından önce çekici buldukları sonucuna nasıl vardın.
Ben de o yaşlardan geçtim ve arkadaş çevremden biliyorum liseli kızların bad boy sevdasını
Badboylar, 18 yaşından sonra çekici bulunmaz diyorsun.
Bir kadın istersen 40 yaşında olsun. Maddi karizmatik nitelikleri aynı olan iki erkek getir önüne. Bir tanesi badboy, bir tanesi efendi olsun. 40 yaşında kadın bile badboyu seçer. Bizzat gözümle gördüm.
Çünkü kadınlar,
1. İçgüdüsel olarak kadınlar, badboy erkeğin kendisini hem duygusal hem de cinsel yönden domine edebileceğini düşünür.
2. Kadınların efendi ya da pısırık erkek sevmemesinin sebebi bilinçli ya da bilinç dışı olarak o erkeğinin seks performansının düşük olduğu kanaatine varmış olmasıdır.
3. İçgüdüsel olarak kadınlar, badboy erkeği ehlileştirip kendine bağlama çabası ve arayışı içindedir.
Red Pill diyor ki; "Kadınların ne söylediğine değil ne yaptığına ve kimleri tercih ettiğine bakın.""
Sen 22 yaşındasın. Ben 34 yaşındayım. Bu hayatı %60 oranında senden daha fazla yaşadım. %60 oranında senden daha fazla insan tanıdım.
Ben bu yaşımda gözümün gördüğüne inanırım. 22 yaşında bir kızın bana anlattıklarına değil.
Tabi yaşça benden büyük olmanız deneyim açısından önemli ama siz burada iyi niyetli çocukların dominant olmadığını söylüyorsunuz dominant olarak bakarsak iyi niyetli bir erkek te gayet dominant olabilir.
Kadınların badboyları düzletirim düşüncesiyle hareket etme konusundaysa haklısınız ama her kadın erkeğim bad boy olsunda ben onu düzelteyim iyi biri yapayım düşüncesiyle bakmaz
Öyle bir erkek yok ki sen konuyu yanlış anlamışsın bence
aaa profilindeki adam guguk kuşunun başrol oyuncusu değil mi
Hayir ben severim komik olsun yeter
Eski erkek arkadaşımda aynı senin anlattığın bir karakterdeydi ama beni aldattı🙃demekki benim gözümü boyamış
Seviliyor sevene denk gelmiyorsunuz
Zenginsen sevsene beni, evlenelim. Ben de zengin karı arıyorum, öyle iyi niyetli falan değilim 😃😃
Hani nerede goremiyoruz djdsg
Sanırım öyleleri evden çıkmıyor 🤭
Ergenler badboy seviyomus
İyi niyetler hep suistimal edildiği için
varlar mi ki sevmiyoruz yaa
Fazla iyi niyet iyi değil ondan
Biz bunu seçemiyoruz
Öyle erkek yok varsa da karşımıza çıkmıyor
Karşınıza çıkmama sebebi öyle erkeklerin sessiz sakin ve sevdiği kıza açılmaya cesaret edememeleri öyle olunca siz de zaten ya görmezden görüyorsunuz ya da ciddi manada adamın varlığından haberiniz yok
Görsek de noluyo ki sanki
Yok diye genellemeyin sessiz sakin takılan erkek çok var
Kusura bakma ama artık genelleme yaparak konusucam hiçbiriniz beş para etmiyorsunuz
Tamam
Iyi sandigimiz icin seviyoruz. bastan beri kotu olan biriyle isimiz olmaz ki
Ayı seviyoruz ondan 😂
Hanzo hanzo😂😂
😂😂😂
Deveye diken insana si ken yaranır misalidir bu iş
Yorumları okumaya geldim 👀
Birader sen Adanalı mısın?