Annem katı bir insan, abim ise daha kafa dengi. Flört ettiğim kızı ikisine de söylemeli miyim?

Şimdi benim annem katı bir insan yani bir kızla konuşuyorum diyince tepkisi ne olur fazla bilmiyorum birde en büyük abim var o da böyle kafa dengi bir insan yani kendisininde konuştuğu kız var ama benim yaşım ona göre küçük olduğu için şey diyeceğini fazla sanmıyorum git kızla samimi konuş felan. Kızla 3 aydır konuşuyorum ama bu aralar buluşma düşünüyorum kızla evdende çıkan birisi olmadığım için söylemeli gibiyim. Ama abime mi söyleyim anneme mi yoksa 2 sine de mi?

Annem katı bir insan, abim ise daha kafa dengi. Flört ettiğim kızı ikisine de söylemeli miyim?
Cevapla