2 senelik ilişkim vardı bana çok fazla şey yaşattı benim vicdanım rahat diyor sizce ilahi adalet tecelli edermi?

2 senelik ilişkim vardı bnmle evlencegini söyledi ve beni ortada birakti iliskiy girdik ama aileler vs tanışmıştı her şey hazırdı ama yarı yolda bıraktı vicdanım rahat diyor sizce ilahi adalet tecelli eder mi çok canım yanıyor beddua etmiyorum ama bn tövbe ettim Allah'ından bulsun

Güncellemeler
+1 yıl
Şiddet küfür hakaret daha fazla şey var ortada bırakılan hayalleri yıkılan ben ve pişman olamayan vicdani rahat olan o acı verici
2 senelik ilişkim vardı bana çok fazla şey yaşattı benim vicdanım rahat diyor sizce ilahi adalet tecelli edermi?
Cevapla