Eski sevgilim beni kandırdı ve olmadık şeyler yaşattı çok kötü hissediyorum kendimi şimdi ilahi adalete inanmalı mıyım?

10 ay beraberliğimiz oldu ama bu süreç içerisinde beni defalarca eski sevgilileriyle aldatmış kandırmıs hep onlarla görüşmüş. İlk önce ara verelim dedi beni bekletti En sonunda da hiçbir şey yokken kavga cıkarıp beni bırakmak istedi anlam veremedim her şey her zamanki gibi ilerlerken benden uzaklaştı falan düzeltmek için çabaladım ettim bana daha kötü davrandı istemedi beni meğersem evliymiş ve yeni boşanmış. Boşandıgı eşine dönmek istiyormus ondan benden ayrılmaya calısıyormus. Bosandıgı eşi ona kapı duvar olunca şimdide 10 sene önceki bir sevgilisine dönmüş yaklasık 15 gündür beraber tatildelermiş. Eskiden cok seviyormus bu kadını ama kadın terk etmiş bunu şimdi yıllar sonra barısmıslar. Yaşadıklarıma artık inanamıyorum ve cok üzgünüm salak gibi peşinden koşuyordum bir de hani düzelelim diye hep onu düşünüyordum iyi mi nasıl diye soruyordum beni hep tersliyordu kötü davranıyordu işlerim cok kötü gidiyor diyordu kimseyi hayatımda istemiyorum diyordu sadece beni kandırıyormus. bunların altında onlarca kadınla yaşadıgı bu saçmalıklar varmış. Sizce o kadınla ilişkisi uzun sürer mi? Hayatına bu rahatlıkta devam edebilir mi bana bunları yaşattıktan sonra aylarca yıllarca mutlu bir sekilde hayatına devam edebilir mi? İnanın umrumda olmamasını bende isterdim ama cok kandırıldım ve bunun karsılıgında bir ilahi adalet olmasını istiyorum.
Eski sevgilim beni kandırdı ve olmadık şeyler yaşattı çok kötü hissediyorum kendimi şimdi ilahi adalete inanmalı mıyım?
Cevapla