Selâmlar!
Sevgilinizin sizi hayattan soğutacak en kötü özelliği nedir ya da ne olabilir...✔

#Acid_Qeenn...🌺
Selâmlar!
Sevgilinizin sizi hayattan soğutacak en kötü özelliği nedir ya da ne olabilir...✔

#Acid_Qeenn...🌺
Olmaması... :D
Sevgilim yok ama olsaydı da zaten beni hayattan soğutacak özelliği olmazdı çünkü onu her hali ile severdim olduğu gibi.. kusurlarıyla.. hatta benim gözümde zaten kusursuz olurdu tabi ki de karakter olarak anlaşabilmeliyiz ama bu önemli.. çünkü zıt kutup olursak soğurdum o zaman.. ☕
Vay be kalmış mı böyle sevenler...😄
Kaldık ama yalnız kaldık... :D
İnş dengine denk gelirsin barışçım...🙏🌺
Teşekkür ederim abla inşallah.. 🙏🌺🤗
Cevap
16Cevap
Karşı cins ile fazla samimiyet , saygının bitmesi vs..
Net gevşek olması aptal bile olsa hadi derim ki kolay kanıyor avantaj gevşekliğine tahammül edebilmek birinin imkansız gibi
öyle bir şey olsa 3 senedir sürmezdi ama bencil bir insan olsa mesela bu soğutan bir şey olurdu
Yalancı olması, düşük libido, fazla trip, paragöz olması
Sevgilim yok olsaydı eğer kilosuna dikkat etmeyen birisi olmasıdır
Ikiyuzlu olmasi ve art niyetli sevmem oyle adami net olacak durust olacak kivirmicak
Kişisel bakımına dikkat etmemesi. Buna çok önem veririm.
Tabiki kişisel temizliğini yapmaması, yanımda sacma sapan davranmasi, çok yüz göz olmasi
Geç cevap vermesi, yalan söylemesi, geçiştirmesi
Dedikoducu olması ya da eski sevgilisini stalklayıp yalancı sahtekar biri olduğunu öğrenmek
Kötü kokması. Birde A haber izlemesi.
A haber mi 😂😂
Niye ya ayıp mı 😂😂
Her konuda kendini haklı zannetmesi üste cikması trip atması gereksiz ve boş hareketler sergilemesi çok bilmişlik taslaması 😅
6yıldır Bi ilişkim olmadı ama aramızda Bi sorun olsaydı onu alttan alır anlaşmak için ne gerekiyorsa yapardım onu yaşatırdım
Kötü özelliğinin olmaması çünkü iyi bir insandı ve biz ayrıldık
Beni kimse ile paylaşamamasıı 🙈
Ben hayattan soğumam.
Kesinlikle Bencilliği olurdu bu
Cimriliği, merhametsizliği.
Birden bire değişik karakteri olabilir.
İlgisizliği ve sevgisizliği beni hayattan soğutur
Gereksiz küsmesi olurdu.
Hiç soğuyacak bir yanını görmedim 3senedir
Sinirli olmasi
Ten uyuşmazlığı
Anlayışsız olması.
Başım ağrıyor demesi
sevgılım yokkı :D
Sevgilim yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?