
Şu taktik işlerini bırakın be". Abi, hiç hoş değil. :D
İlişki içerisinde " Kaçan kovalanır. " taktiğini uygulayan sevgiliye nasıl tepki verirsin?

Şu taktik işlerini bırakın be". Abi, hiç hoş değil. :D
İlişki içerisinde " Kaçan kovalanır. " taktiğini uygulayan sevgiliye nasıl tepki verirsin?
Ben tepki vermem.. çünkü bu tür bir şeyi sevmediğimi bilir kendisi ve bana bu şekilde bir taktik uygulamaz.. aşk dediğin içten yaşanır
taktikle planla olacak şey değil.. akışına bırakmak lazım
kaçar kovalamam
kaçtığıyla kalır kaçtığı içinde beni de kaybeder üzerine
geçmiş olsun ona..
Bu herkesin kaçan kovalanır nazlan biraz yokuş yap her şeye evet deme taktikleri eskidi artık ya
Böyle taktikler bana göre değil.
Seviyorsam ne varsa sererim ortaya anlamıyorsa verdiğim herşeyi söker alırım bunun adına da kaçmak değil vazgeçmek denir.
Yok ilişki halindeysek teslim olmuş demektir, daha nereye kaçıyooon hoooop diye bağırırım djdks
Peki bağırmana rağmen kaçmaya devam ederse?
Çağırdığın taksinin seni duymayıp gitmesi gibi fkfk😂
Neydi; firar serbest bende istemeyen çeker gider, kılımı kıpırdatırsam namerdim. O kaçarken uzaklaştıkça ben geri dönüş yollarını kaparım.
Kamyonun falan var senin kesin 😂 Arkasına yazmışsındır oradan çalıyorsun bunları
Hııı kamyonum var :D görmek istiyon mu
Hele bir göster bakalım 😂
🤝😌
Teşekkürlerimi sunarım 😅
Aldım ve ricalarımı sunuyorum :D
Çok naziksiniz 😅
Cevap
12Cevap
Kimseyi kovalayamam gider yeni sevgili yaparım sdfgh
Ne kaçsın ne kovalayayım taktik falan ugraştırmasın beni benim içim dışım bir oda öyle olsun mümkünse
Kaçtığıyla kalır. Arkasını dönüp bakınca kocaman bir boşluk görür çünkü asla ama asla kimseyi kovalamam.
Valla hickimseyi kovalayacak halim yok gönlü olan gelsin söylesin
Şuana kadar kimseyi yemedim
Tatlı bir şekilde uyguluyorsa, güzel ve heyecanlı olur, ilişkiye aksiyon katar, eğlenceli olur, ne olsun daha 😄
Taktik sevmiyimm herkes doğal olabildiği gibi olsun. Ufak tefek naz cilve olacak onlara sözüm yok dhdbdj
Taktik yapıyorsa kovalamayı bırakırım ki bu sefer o kovalasın. "Ne oluyor?" desin.
Taktik gibi saçma sapan şeylerle uğraşıyorsa iletişim kesilir. İstediği yere kaçabilir.
Fark ettiğim anda ayrılık konuşması yaparım
Taktik uygulayan kızdan nefret ederim, öyle böyle değil.
Kacmamda kovalamamda gelene hoş geldim misali gidene güle güle diyorum gayette süper oluyo
Ben bir nazır kızı daha bulurum.
Hiç uğraşmam.
Ne yazar ne ararım kalır öyle ortada. Uğraşamam böyle taktik yapan insanlarla.
Kaçtığı yerde kalır..
Böyle çocuk çocuk hareketlerden tiksinirim..
tamamamen kacarim
Kovalamam, gider başkasını bulurum.
Kovalamazsan teorisi çöker.
Kendi kendine kopabilir başarılar
Yolun açık olsun gittiğin yerden yaz denir
Boşuna uğraşmasın yemezler
Beni ilgilendirmeyen konular.
Bence herkes ederi kadar değer görmeli
"Nereye kaçıyorsun sen" derim herhalde 😂🤷♂️
Artık yoruldum daha bunu flörte uygulayanlarda var
taktik sevmem çocukca şeyler
Hadi koş tutmiyim derim
Bebe şebe işi
Bırak gitsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?