En sevdiğim arkadaşımdan kazık yedim. ilişkiyi kestim ama onu çok özlüyorum?

hep aklıma güzel anlarımız geliyo ama bana çok kötü bir şey yaptı. sonradan çok pişman oldu ama onu affetmedim. özlüyorum bu his geçermi. yaptığı affedilcek bişey değil maalesef

Güncellemeler
+1 yıl
hatası şu arkadaşlar: benim hala sevdiğim eski sevgilim ona mesaj atıyor benle barışmak için. o da bana bunu asla söylemiyor ve 8 ay boyunca erkek arkadaşımla flört ediyor buluşuyor. erkek arkadaşım yaptıklarının yanlış olduğunu anlayıp bana mesaj atıyor ve arkadaşım inkar edince sayfa sayfa ekran görüntüsü+ beraber çekilmiş resimleri yolluyor. ama ben arkadaşımın başından çok kötü olaylar geçtiğini biliyorum psikolojisi bozuktu ve ben de uzun süre sınava çalışıyordum onunla ilgilenemedim.
Güncellemeler
+1 yıl
eski erkek arkadaşımın ilgisi onu düzeltmişti. yani çok zor bir durumda kaldık üçümüz de. eski erkek arkadaşım da benden özür diledi. onu asla sevmediğini sadece duygusal boşlukta olduğunu itiraf etti. yani ben ikisinden de kazık yedim ama kendime değil onlara daha çok üzüldüm
En sevdiğim arkadaşımdan kazık yedim. ilişkiyi kestim ama onu çok özlüyorum?
Cevapla