+1 yılGünümüz erkeklerinin ciddi birliktelikten korktuklarına dair genelleme yapmak oldukça zor, çünkü bu durum kişiden kişiye değişir. Ancak, bazı erkeklerin ciddi bir ilişkiden kaçınma sebepleri arasında çeşitli etkenler bulunabilir.
Öncelikle, toplumsal beklentiler ve cinsiyet rolleri, erkeklerin ilişkilere farklı bir bakış açısı getirmesine neden olabilir. Bazı erkekler için, ilişkilerin getirdiği taahhüt ve sorumluluklar korkutucu olabilir. Toplumdaki stereotipler, erkeklerin duygusal zayıflık göstermemesi gerektiği fikrini pekiştirebilir ve bu da ilişkilerde derin duygusal bağlardan kaçınmalarına sebep olabilir.
Bunun yanı sıra, geçmiş ilişki deneyimleri de bir erkeğin ciddi birliktelikten korkmasına neden olabilir. Birçok erkek, geçmişte yaşadığı olumsuz deneyimler sonucunda duygusal yaralanma yaşamış olabilir ve bu da gelecekteki ilişkilerde duygusal risk almaktan kaçınmalarına sebep olabilir.
Ayrıca, bireysel yaşam tarzı ve öncelikler de bir erkeğin ciddi bir ilişkiden kaçınmasına neden olabilir. Bazı erkekler için, kariyer, eğitim veya kişisel hedefler öncelikli olabilir ve bu durumda ciddi bir ilişkiye zaman ayırmak istemeyebilirler.
Son olarak, iletişim eksikliği veya duygusal olgunluk eksikliği de erkekleri ciddi ilişkilerden kaçınmaya yönlendirebilir. Bazı erkekler duygularını ifade etmekte zorlanabilir ve bu da ciddi bir ilişkiyi sürdürmeyi zorlaştırabilir.
Ancak, şunu da unutmamak önemlidir ki, her birey farklıdır ve herkesin ilişki tercihleri ve korkuları farklılık gösterebilir. Bu konuda genelleme yapmaktansa, her bireyin kendi deneyimlerini ve tercihlerini anlamak ve saygı duymak önemlidir.
Eğer bir erkeğin ciddi birliktelikten kaçınma sebepleri hakkında daha fazla anlayış geliştirmek istiyorsanız, onun deneyimlerini, duygularını ve düşüncelerini anlamaya çalışmak önemlidir. Açık iletişim ve empati, karşılıklı anlayışı artırabilir ve ilişki konusunda ortak noktalar bulmanıza yardımcı olabilir.
Sorunun kökenine inmek ve ciddi bir ilişkiden korkan bir erkeğin nedenleri hakkında açık bir şekilde konuşmak, ilişkinin sağlıklı bir şekilde ilerlemesine yardımcı olabilir. Ayrıca, terapist veya danışman gibi profesyonel yardım almak da ilişkiyi güçlendirebilir ve duygusal açıdan destek sağlayabilir.
Sonuç olarak, ciddi bir ilişkiden korkan erkeklerin farklı sebepleri olabilir ve bu sebepleri anlamak ve kabul etmek önemlidir. Empati, anlayış ve açık iletişim, ilişkilerin derinleşmesine ve güçlenmesine yardımcı olabilir.12 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi bir şekilde anlatmışsınız açıkçası teşekkür ediyorum evet herkes bir değil 😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim
En İyi Cevaplar
+1 yılHer erkek de her kadın da aynı değildir öncelikle bunu belirtmek isterim. Evlilikten korkmak değil de ciddi yola girip yarı yolda kalmaktan korkuyor insan, emin olmadan sevgiyi tam anlamadan evlenmek istemiyor.
00 Yorumla
Yarı yolda bırakılıyoruz çünkü ve Türk kızları özelinde söylemek gerekirse çok fazla kriter arayışınız var ve ben bu kadar kriter arayan birisinin aşk arıyorum demesini samimi bulmuyorum.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılKorkmuyorlar çünkü amaçları farklı.. yani aşık olmak değil kadını kullanıp atma derdinler bu yüzden de kadınların bu tür erkeklere güvenmemesi lazım
11 Yorumla
Soran+1 yılSen bile farkındasın barış bu inceliğin cidden çok iyi umarım kalbine göre birini bulursun. 🙏🏼😊
+1 yılMaddiyat ve sorumluluklar ilk sırada geliyor. gunumuzde evlenmek memnun etmek çok zor. yeniden ev düzen kurmak kiralar çok yüksek coluk çocuk işin içine girdigi zaman dahada zor.. iki kişi çalışsa belki anca gecinir. bu yüzden bu yükü sorumluluğu kaldıramaz lar. evliliğin içine çocuk maddiyat sorunlar girdiği zman zaten ne aşk ne heyecan ne sevgi kaliyor. niye evlensinler herkes artık evlilik dışı ilişkiye açık bununda etkisi var. elinde telefon herşeyi görüp en iyisini istiyor herkes. fizik kimyacı olmuşlar. asgari ücretle çalışan gençlerin işi çok zor tek maaş evlenipte o evlilikten mutluluk huzur beklemeyin. artik gençler ozgurlugune ve rahatlığına düşkün bu büyük sorumluluk altına girmek istemiyorlar guvenemiyorlar haklilarda.30 yaşın üstündeki yetişkinler zaten herşeyin farkına varıyor daha bir zor oluyor sanki evlenmeleri..
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet bu sorun ülkemizin hatası ekonomik çöküş bizi vurdu.
Çünkü güvensizlik var bazı hem cinslerimiz yüzünden bütün kızları aynı sanıyorlar ve aynı zihniyet ile yaklaşıyorlar kafalarında birçok soru işaretleri olduğu için karşıdaki cinse güvenmeyip ciddiyete adım atmaktan korkuyorlar bazıları da sorumluluk almaktan korkuyor genelde yani bu değişiyor biz nasıl ki her erkeğe güvenmiyorsak erkeklerde aynı şekilde kadınlara güvenmiyor maalesef Bunun tek nedeni bu.
54 Yorumla
Soran+1 yılAradığım en güzel yorum bu işte herkes bir değil.
Aşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı. Maddi sorunlar üst sırada bence. Sevgililik dönemi ayrı masraf evliliği hiç katmıyorum zaten düğünüydü kınasıydı bide anlaşamadınız boşandınız burada erkeğin hayatı kayıyor çok büyük darbe yiyor bence ciddi düşünmemek çok mantıklı. Bu sadece bir neden güven, bağlanma, sadakat bunlara girersek ohooo
11 Yorumla
Soran+1 yılSon 5 yıldaki ekonomi çöküşü evliliği ve ciddi birliktelik olanları vurdu haklısın.
+1 yılBeklentiler cok yukseldi. Dugun adi altinda evleniyor mu servetinden mi oluyor belli degil. Her seyi tastamam ve abartili isteyen ac gozlu ve degerini madde uzerinden tayin eden kizlar ve onlarin motivasyoncusu kiz anneleri bunda mesuldur. Ayrica bosanmalarin bu kadar kolaylastirilmasi ardindan gelen nafaka sorumlulugu da etkilidir.
30 YorumlaBende korkuyorum, onların sebepleri ile aynı mıdır bilemiyorum ama ben gelecekten kaygılanıyorum, ileride ya duygum biterse oyalamış olmaktan korkuyorum, karşımdaki kişinin 30 yıllık evli bile olsak bir ayrılalım sözümle problemsiz ayrılabileceğimiz biri olmalı. Bilemiyorum çok karışık kafam, duygularım.
10 Yorumla
+1 yılSevgilik adı altında bacak arasını bedava açan çok. Erkek evlendiğinde bile kız için para harcıyor bizim bu ay nolcak sevgilicimler oldukca bu durum böyle gider
215 Yorumla
Soran+1 yılEvet bu duruma ben bile şaşırıyorum benim arkadaş çevrem hep telli duvaklı çıktı nasıl bir anda nesil bu kadar değişti. 5 yıl öncesini söylüyorum.
- +1 yıl
@serpantin feminizm denilen illet kadınları seks kölesi yaptı
- +1 yıl
@serpantin kadın vücudu değerlidir kendilerini basite indirgiyorlar
Soran+1 yılAçık giyinmek farklı olay yıllar önce de giyiliyordu karakter açısından diyorum ben saygı duyulması gerek ona Atatürk döneminin kadınlarıyız eğitim önemli olmalı. @serpantin
Soran+1 yıl80 ve 90'lı yıllarda aynıydı annem derdi daha da elit takılırdık erkekler kıyafetimiz açık olsa bile hep bir mesafelo dururdu saygıları ve değerleri hep yüksekmiş o dönemin erkekleri.
Soran+1 yılHayır öyleymiş sadece kadınlar dur demeyi biliyormuş o dönemin sevgililik olayları günümüze nazaran daha da masumane imiş.
Coğu erkeğin maddiyatı olmadığıdan ve bazı erkeklerin ise herkesi kendi gibi sanmalarından düşünce kıtlığı diyorum ben buna değişik durum kanka yemiyor düzenli ilişki yapmaya
210 Yorumla
Soran+1 yılya da birden fazla kız var neden bir kız ile idare edeyim mi demeye çalışıyorsun? :)
- +1 yıl
Yok öyle demedim lvşsçclsşf şimdi erkeklerin gözü hep dışarda olduğu icin kızlarıda öyle görüyorlar ve özgüvensizlikten yanaşmıyorlar beni aldatır filan gibisinden ya da daha önce biri leri ile yatmıştır die o yüzden beyin kıtlığı diyorum ya herkesi kendi gibi es*corta gidiyor sanıyorlar filan işte aman övçsöclsöcd
Soran+1 yılkendı acımdan soylemek ıstıyorum benden oncekıler benı ılgılendırmez ama sonradan adamın basına konusup bu tarz kıskanclıklara gırmek ayrı olay ılgınc
Soran+1 yılPekı senın evlenecegın ınsanın temız kız olmasını ıster mısın bak ıcten cevap dedık
Soran+1 yılher erkek dusunur kım oldu dıye :D
Soran+1 yılsectıgın degıl evlenecegın kadın dıyorum neyse
Aşk İlişkileri konusunda 607 cevap paylaştı. Günümüz kızlarının çogu sıkıntı ve ekonomik sorunlar korkutuyor
32 Yorumla
Soran+1 yılevet o yuzden cıddı bırlıktelıkten kacma nedenınız bu.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBuralarda gizliden yanlış muhabetler içinde o yüzden korkma diyorum anlamıyorum o yüzden bende bir şey sanmıştım artık sanmıyorum kim ne yapıyorsa kendi bilir kim olursa olsun burada ilgilenmiyorum artık şu an arama yapmak istiyorum yapamıyorum duş alıp dışarıya çıkıcam citti birliktelik bu hayatta yok o yüzden benim için sorun yok
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Geçmişte yasadığı travmaların etkisi, sorumluluk almak istememek, flört etmeyi daha cazip görmek , dırdır istememek, aman bu kadın bana para harcatır tasarruf yapamam der vs vs vs..
10 YorumlaSorumluluk alma ve bağlanamama korkusu, ekonomik nedenler, herkesi bir tutma , sevgi ve diğer ihtiyaç gördüğü şeyleri başka şekilde karşılayabilmesi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılOrtalık eğlence için sevgili arayan kızlarla dolu.
Niyeti bozuk olan bunlar varken neden evlenmeyi istesin ki
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 13,2b cevap paylaştı.
+1 yılÜzülmekten korkup artık bütün kadınları üzmeye karar vermişler
12 Yorumla
Soran+1 yılbuna sende daılsın sanırım :)
- +1 yıl
Ben değil bi arkadaş
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik sözleşmesi yap erkeler korkmaz ömür boyu kadının yeni erkek arkadaşının finansiru olmak istemiyor
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Korkmuyoruz sonunda sadakatsizlik durumuna karşı daha sıkı bir güven sorunu var o kadar yoksa bas geç en kolayı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılEğlence arıyorlar karakterli kızlar onlar için fazla geliyor.
29 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum hiç öyle erkeğe denk gelmedim olan da cinsellik olmazsa olmaz demişti
- +1 yıl
Bilmiyorum vallahi benim tabularım var buna ters şeyler kabul edemiyorum isteyen istediğini yapabilir ama benden uzak olsunlar bu kafada olan erkekler bu Bna yeter 🙂
- +1 yıl
Çoğu kız beni ilgilendirmiyor kim ne düşünmek isterse düşünebilir
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılCiddi iliski istemem cunku bakire kiz beni hakedecek kiz yok gibi bir sey her sey cok pahali aldatmayan sadik kiz da yok gibi neden istim ki uzulmek icin mi
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNeden saygi gosterim ki benim bakir biri olarak bakire istemek en dogal hakkim degil mi?
+1 yılSorumluluktan kaçtıkları için, kendilerine güvenmediği için.
10 YorumlaBen dış görünüşümü beğenmiyorum hiç sevgilim olmadı arayış içinde olmadım bu yaşa kadar kızlar bana bakmaz düşüncesiyle
15 Yorumla
Soran+1 yılÖyle düşünme ne olursa olsun güvenın yerınde olsun her zaman
Soran+1 yılbende hastayım ama ne olsursa olsun ayaktayım önüme bakıyorum ve kendımı hıcbır zaman hasta hıssetmedım sende hıssetme
Gizli Üye(25-29)+1 yılkorku değil istemiyorlar. evlenip tek kadınla olmak mı evlenmeyip bir sürü kadınla sınırsız olmak mı. kadınlar aştı kendini biliyorsun
20 Yorumlabelirti yaştan sonra kimse evlenmek istemiyor. seçicilik aşırı artıyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılrahatlık batıyor cunku
+1 yılBence hem ekonomik sebeplerden dolayı düğün yapmaktan kaçmak hemde bu zaman da gerçekten evlenilecek güvenilecek birinin zor bulunmasından kaynaklı
10 Yorumla
+1 yılBir kısmı yanlış insanlara tanımadan fazla ödün veriyorlar bir kısmıda ciddi bir ilişki istemiyor korkudan degıl. Bunu yaparken de karşısındaki insanı düşünmeden tanımadan hareket ediyorlar.
20 YorumlaBenim ekonomik buhran dan dolayı malafat kalkmıyor
00 YorumlaHapishane hayatı yaşamak istemiyoruz. Sadece biz değil günümüz kadınlarında aynı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Sen para kazanıyor musun?
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet kazanıyorum 😊
Soran+1 yılSevgilim türk değil sorun etmiyor çalışmamı ama eğitim almamdan yana. :)
Soran+1 yılYurtdışında hangi erkek yaşasa sorun etmez o yüzden bir şey diyemiyorum kendine güveni var diyelim. :)
+1 yılo zamanı yakmaya değer kadın bulamıyoruz
14 Yorumla
Soran+1 yılAslında var bu tarz kadınlar sana denk gelmemiş 😊
- +1 yıl
denk gelene kadar adımız çıktı 😂
- +1 yıl
kırdın 😑
Soran+1 yılKırılma karşındayım 😅
+1 yılİnsanlara güven Zor özellikle kızlara
12 Yorumla
Soran+1 yılgünümüz kızları evet son zamanlarda değişti bende hak verıyorum
- +1 yıl
Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali
- Aşk İlişkileri konusunda 845 cevap paylaştı.
+1 yılYa abicim herkese aynı şeyi demeyin
13 Yorumla- +1 yıl
Hakeden adamı bulun boş insanlarla takılmayın+ herkese laf atmayın ne sizin derdiniz benim ilişkilerimde hep icimden geçtiler ben cikioda bir kere kızlar böyle şeyle demedim
Soran+1 yılkendi yorumunu yap ama genel durum bu. :)
- +1 yıl
Genel değiş işte itin kopugun peşinden koşmayın madem
Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı. Sorumluluk yüksek ondan
12 Yorumla
Soran+1 yıl10 yıl kadar önceden bu gibi konuları kimse takmıyordu acaba para durumumu sizi tetikliyor
Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Nafaka bence tek suçlusu
26 Yorumla
Soran+1 yılaaa bak bu yonden bakmamıstım :D
Soran+1 yılben bazen kendı hemcınsımı anlamıyorum sızlerı de ayrı anlamıyorum cıdden bazen bu ulkenın ınsanı değilmiş gıbı hıssedıyorum :D
Soran+1 yılsosyal medyadan bakıyorum da z kusagı düzenı bozdu cunku bız y kusağıyız yanı geleneksel aıleden gelen kusak ama z kusagına gore daha da mantıksal bakan o yuzden anlıyorum senı
+1 yılPara yok kızım enerci yok napsınlar
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılO bana emanet, ya onu olur da incitirsem korkusundan mütevellit
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yıldeniz varken havuza girmek istemiyolar
32 Yorumla- +1 yıl
@serpantin evet ama bu durum güzel değil hatta tam bir şrfsizlik
Gizli Üye(30-35)+1 yılDusunenleride siz düşünmüyorsunuz sıkıntı orada
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Masraf etmek istemiolar özgür kalmak istiorlar
20 YorumlaErkekler genel olarak korkak bence 😂
20 Yorumla
+1 yılKolayı varken neden zoru tercih etsinler.
20 Yorumla
+1 yılÇünkü günümüz Türk erkeklerinin çoğu olgun değil.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Erkekler cevaplamasa kızlarda olmaz..
10 Yorumla
+1 yılSorumluluk almak istemiyoruz
10 YorumlaGüven yok çünkü ondan.
10 Yorumla
+1 yılKorkmuyoruz, gerek duymuyoruz sadece :D
10 YorumlaKadınlarda korkuyor artık
10 Yorumla
+1 yılErkekler degil kadınlar da korkuyor
10 Yorumla
+1 yılhayat çok pahalı bu en büyük etkendir.
10 Yorumla
+1 yılHanımdan tırsıyoz.
10 Yorumla
+1 yılçünkü ciddi ilişki istemicek kişilerlesiniz aq ciddi ilişki isteyen ezikliyorsunuz
10 Yorumla
+1 yılValla G. tumuz Yemiyor
10 Yorumla
+1 yılBekar daha rahat çünkü.
10 Yorumla
+1 yılSeks dışında bir birliktelik düşünmüyorum. Aşk ve evliliğe de inanmıyorum
02 Yorumla- +1 yıl
❤🌹🌹🌹
erkekler baglanmaktan korkuyor artık günümüzde
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılkorkmatan ziyade gerek yok
10 Yorumla
+1 yılzaman kaybi cunku
11 Yorumla
Soran+1 yılya da güvensizlik?
+1 yılNiye ciddi olucaz ki? Ciddi olunacak insan yok.
02 Yorumla
Soran+1 yılgüzel cevap günümüz kızları nasıl pekı sence
- +1 yıl
Cok fazla nazli tripli yorucu.
- Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇoğunun karakteri olmadığı için
10 Yorumla
+1 yılKadınları mutlu edemeyeceklerini düşünüyorlar
00 YorumlaValla ven hala istiyorum o yok diyor
00 Yorumla
+1 yıl1 tane kız yetmiyo aamk
20 Yorumla- Devamını Gör (13)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer