2 yıllık sevgilim çirkinsin diyip ayrıldı böyle saçmalık olur mu ya?

Madem beğenmiyodu 2 yıldır nerdeydi aklı ve öyle ayrılcak kdr bi çirkinliğim yok tm en güzel ben değilim ama ortalamanında üstündeyim bahane mi üretti acaba düşünmeden duramıyorum
2 yıllık sevgilim çirkinsin diyip ayrıldı böyle saçmalık olur mu ya?
Cevapla