Sevgilimin eski sevgilisine çirkin dedim. Sizce bozuldu mu?

Kıskançlıktan konu açılmıştı. Kendisi aşırı derecede kıskanç biri olduğunu ve daha önce birileriyle bu yüzden kavga ettiğini söyledi. Ben de bir önceki sevgilisini kıskanmasının saçma olduğunu, çünkü dikkat çekici biri olmadığını söyledim. Polonya'da bir sürü güzel kadın vardır eski sevgilin ortalama altıymış muhtemelen hiçbir erkek ilgilenmiyordur bile dedim (Polonyalı oldukları için böyle söyledim). Bana göre o dönemlerde en güzel kızdı, tıpkı şu an senin öyle olduğu gibi dedi. Ama sorun şu ki ben zaten güzelim ama eski sevgilisi gerçekten çirkinmiş Avrupalıya bile benzemiyor orada genelde bu tiplere çingene derler. Kıskandığım için demiyorum bu arada, ilk sevgilisinin tipine laf etmedim mesela çünkü güzeldi gerçekten. Sıradan bir konu olarak sadece eski sevgilisiyle ilgili düşüncemi söyledim. Kızmadı bana ama "daha saygılı olmanı beklerdim sonuçta o insanlar benim geçmişimin bir parçası" dedi. Bozulması saçma değil mi? Kendisi de normal bir erkek arkadaşımın arkasından küfür etti. Sonraki günler gıcığıma gitti yine çirkin falan dedim ama bu kez hiçbir şey demedi ya da bozulmadı.

Sevgilimin eski sevgilisine çirkin dedim. Sizce bozuldu mu?
Cevapla