Bütün dünyası planları sizinle ilgili olacak.. Böyle bir sevgili ister misiniz?

#tatlıkız
Bütün dünyası planları sizinle ilgili olacak.. Böyle bir sevgili ister misiniz?

#tatlıkız
Evet olurdum neden olmayayım ki.. sonuçta benim de hiç arkadaşım yok zaten gerçek hayatta yok sadece sanaldan konuştuğum arkadaşım var bir kaç tane. ama önemli olan sevdiğim kadının beni sevmesi ve birlikte anlaşabilmek.. zaten birbirimizin en iyi arkadaşı da olurduk kimseye ihtiyaç duymazdık.. ve birlikte sosyalleşirdik gezerdik eğlenirdik gülerdik.. zaten insanın kendini bilmesi yeterli. arkadaş çevresi aynı şekilde kötüyse o zaman da güvenemezdim mesela. .
İstemem. Bir insan zamanının büyük bölümünü sevgilisine ayirsa da ailesiyle ve arkadaşlarıyla da görüşmeli. İnsanın sevgilisiyle konuşacağı konu başkadır, annesiyle başka arkadaşı ile başka. Kimse kimsenin rolünü almamalı. Hayat bir orkestra gibidir.. En çok davulun sesi çıkıyor diye sahnede sadece davulu bırakırsanız işin eğlencesi kaçar. Davul da tek başına bişey ifade etmez.. Sesi az çıkıyor diye enstrümanlari yok sayamazsiniz. Sesi az ciksada ahengi sağlayan onlardır.
Bilemedim ki ürkütücü de geliyor niye hiç arkadaşı yok darlar bu kadın beni 😃ben kafam eser 2/3 gün giderim mesela gitsem kadın Dünyasız kalacak nefes de alamaz o şapşik bensiz 😂
Olurum ne kadar da mükemmel bir adam herşeyi ile bana ait vuu bayılırım😂
Evet tam bize göre.. 😅
@haklısınvolkann gider misiniz yorumdan rica etsem
Cevap
44Cevap
Tüm dünyasını benim üzerime kurması kaynakların çok hızlı tüketilmesini sağlar..
iyi mi olur kötü mü olur bilemedim.. bütün hayatı olmak bir kişinin zor bir durum.. önemli olan o kişi de bizim bütün hayatımız olacak mı? bunu başarabilirsek bir nevi ama neden bir kişiye bütün hayatımızı bağlayalım o da biraz düşündürücü.
bu galiba eş olmak gibi bir şey :D iyi karar verilmeli dünyasını başına yıkmak da var.
kafamda çizdiğim kadına benziyorsa ben yaparım o çılgınlığı. ama hayata küsmüş enerjisi kalmamış biriyse biraz zor :D
Küçük bir tereddüt ederim. Kimsesi yoksa bana karşı daha saplantılı olabilir :))
Genelde böyle çıkar bu tip yalnız kişiler.
Başta sonuna kadar tüm ilgiyi sömürürler sonra max bir ay sonra her şeyi tüketmiş gibi soğurlar hayatının merkezine koyan kızlardan
asosyallik bazen insanın kalitesine denk birini bulamamasından kaynaklanabilir. o kişi de böyle biriyse sevgili olabilirim.
Sevgilisi olan biriyle olamayacağımıza göre, zaten yalnız biriyle olmak gerekiyor 😂
Arkadaşlar soruyu soran kişinin bahsettiği eleman benim. Benim gibi biriyle sevgili olur muydunuz 😄
Evet olurum önemli olan iç güzelliği olması çevre tarafından değil
Benim ne bir arkadaşım nede bir ailem bar bu mecaz değil gerçek
Bütün dünyası ben olursa bütün dünyam olurdu mutlaka.
şu an ki halim hiç arkadaş kalmadı bir tane dışında başka da yok
Kendi hayatı olmalı bence benim olduğu gibi yoksa baya boğar sıkar…
Yok çok zor olur. Sürekli seninle uğraşır durur. Darlar insanı.
Bilemedim ama arkadaş çevresi geniş olanlar ilgi çekiyor genelde
Onun tek planı tek dünyası ben olayım. Ben ikimizin yerine de plan yaparım
Olurum ilgisiyle boğsun beni 😅
😂😂
🤭😂
Kesinlikle evet mümkünse öyle bir şey kaçırmam bile
Bende tam böyle birini arıyorum herşeyim olucak daha ne işteyim ❤❤
Evet hatta böyle biriyle evlenmek de bana göre en rahat olanı
Arkadaşlarının varlığı da yokluğu da bir benim için
Doğal olmanın ötesi yok doğallık asil liktir herkes olamaz. Tabiki isteriz
Olurum tabiki neden olmayım zaten kimsw yok hayatımda
Sevgilim var :D
Olurum tabi ki
Çok arkadaş tez ayrılık getiriyor.
Ben olurum mutluda olurum
Neden olmasın? Hem sevgili de arkadaş da olurum.
Hmmm
Yok ya onda bir sorun olabilirmi
Olurum elbette neden olmasın
Olurum tabikisiiiiii 🖤
Neden olunmaz ki, olurum..
Olurum elbette <3 <3
Aa benim gibi, olurdum.
Olurum neden olmayayım ki
Evet zaten benim de hiç arkadaşım yok yalnızım
Bittiğimizin resmidir.
olurum çünkü bende öyleyim
en iyisi zaten
Evet olurdum.
Elbette isterim.
Ben gibi aynı olurum
Denerdim
Neden olmasın 😊
Olar
Tabiki olurum
Evet güzel bişey bu
Evet
Farketmez olurum
no arkadası yoksa bi sebebi vardır
Hayır asla
Olurdum galiba
Arkadas olalim
Olurum
Sorun yok
Neden olmasın
Evet olurum
Isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?