• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Hiç arkadaşı olmayan, yapayalnız biriyle sevgili olur musunuz?

_Creeper_07_
_Creeper_07_ Takip Et
FenomenYoda Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
64
Yapay Zekaya Sor
Hiç arkadaşı olmayan, yapayalnız biriyle sevgili olur musunuz?
Tek arkadaşı ve belki de her şeyi siz olacaksınız, bunu da baz alarak cevap verirseniz sevinirim. 😀
Hiç arkadaşı olmayan, yapayalnız biriyle sevgili olur musunuz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • anonimdekim
    anonimdekim Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 700 cevap paylaştı.

    Muhtemelen hayatının merkezine sevgilisini koyacaktır bu kişi. Yanlış yapacaktır. Eğer yanlızlığa takılmıyorsa, yani yapmacıklığı sevmiyorsa, kendi uğraşları varsa sıkıntı olmaz.

    Zaten ilişki başladı mı arkadaşlar ekilir genelde gitgide. 😄

    Bir de şu var; yalnız başına yaşamasını bilen, korkmadan mutlu olabilen kendini aşmıştır bir bakıma. Tek başına mutluluğu yakalayabilen, hayatına biri girdiğinde hayli hayli yakalar. Öncesinde zoru başarmış çünkü.

    3
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Клвдияивановна
    Клвдияивановна Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    +1 yıl

    Insanları bu şekil ayrıştırma yapanlara gerçekten sinir oluyorum insanlar sanıyor ki etrafında ne kadar çok bir insan varsa birinin o kadar sosyal dir Hayır bence bana göre hiç kimse kusura bakmasın kim ne düşünürse düşünsün umrumda bile değil bir insan etrafı ne kadar kalabalıksa o kadar çok fazla sıkıntıya girer insanın bir veya birkaç tane dostu olsun yeter fazlasına gerek var mı Ama işte insanlar bunu böyle algılamıyor diyor ki bir insanın etrafında ne kadar çok insan varsa o insan o kadar çok aktif Hayır Bence onun aktiflik derecesi o şekil değil Belki hayatında kimse istemiyor ya bu bir tercihtir aslında ama onun kötü olduğu anlamına gelmez

    10
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 14,3b cevap paylaştı.

    Hiç arkadaşım yok hiç sevgilim de olmadı gençliğim hep yalnız geçti aslında bu hep hayalimdi 15 seneden fazla zamandır bu hayali kuruyorum hayatımda bir kız olsun ve o kız hem sevgilim hem de arkadaşım olsun ama maalesef olmadı hayalim gerçekleşmedi gençliğim hep yalnız geçti

    2
    1 Yorumla
    • yusufemir23
      yusufemir23
      +1 yıl

      Bende Senle Aynıyım Ama Yapacak Bişi Yok

      Yorumla
  • onur26vw
    onur26vw Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Olurum. Benim de tek tük arkadaşım var ve yapayalnızım. Hiç sevgilim olmadı. Sevgili adayı olacak kızın (çevresi çok geniş olsa bile) beni nasıl karşılayacağını bilmiyorum.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

124

Cevap

63

Cevap

  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 26,3b cevap paylaştı.

    neqzel işte hayatının tam ortasına otururdum ilgisi hep bende olurdu dağılmazdı😄

    9
    0 Yorumla
  • kalpsiz-melek
    kalpsiz-melek Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    İnan böylesi daha iyi. İsterseniz asosyal deyin, ne derseniz deyin ama kafa rahat bir kere. Çevremde bir sürü arkadaşım var ama dostum dediğim bir elin beş parmağını geçmez. Ne gerek var ki göstermelik arkadaşa filan?
    Gerekirse arkadaşlarımla tanıştırır yine arkadaşı olmasını sağlardım eğer bu konudan şikayetçiyse.
    Kendi halinde insanlar hep daha çok ilgimi çekmiştir. Bu yönden olurdum.🌝

    6
    0 Yorumla
  • Raccoon
    Raccoon Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Olurum neden olmayayım, çok arkadaşı olması onun çok iyi biri olduğunu, az arkadaşı olması da onun kötü biri olduğunu göstermez. Bu biraz da tercih meselesidir, yalnız kalmak tercihtir çoğu zaman. Zaten ne kadar arkadaşı olursa olsun kişinin evlendikten sonra sürekli görüştüğü kişi sayısı çok azalıyor, o yüzden de önemi yok.

    1
    0 Yorumla
  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Çevre faktörü benim için önemsiz ben karşımda ki insanı kendim tanımak öyle karar vermek isterim.. Kişiliği güzelse ve bana uyumluysa neden olmasın.. Keyifli geceler..

    3
    0 Yorumla
  • AyşeAfraa
    AyşeAfraa Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 25
    +1 yıl

    Olurum daha da iyi olur, sadece ben olurum hayatına... Ama yalnız olmasının nedeni sosyal fobisi gibi bir psikolojik sorunu var ise o zaman olmayabilir.

    2
    0 Yorumla
  • Nurcin3
    Nurcin3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabikide olurum.
    Olmamam için hiçbir sebebim yokki bu açıdan.
    Arkadaşlarıyla birlikte olmayacağım sonuçta kendisiyle birlikte olucam.
    Yalnız olması gram umrumda olmaz.

    2
    0 Yorumla
  • Sirocider
    Sirocider Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hiç arkadaşı olmayan insanlar bana tuhaf geliyor, nasıl olmaz hiç anlamıyorum, dışarı da iki atım atsan mutlaka bir sürtük peşine takılıyor, sonra hayatından çıkarma çabaları.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aslinda olurum ama neden arkadasi yok mesela cok mu gecimsiz biri cok mu alingan biri veya sıkıcı mı, antipatik mi? Niye arkadaşı yok mesela bunu bi incelerim kendimce hal ve hareketlerinden. Ama ben onu tatli ve sempatik buluyosam gerisi önemli degil.

    1
    0 Yorumla
  • bilgebeeen
    bilgebeeen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 398 cevap paylaştı.

    Olurum ama bi yönden bana düşündürür çünkü ikili ilişkilerde soeun yaşayan biriyse ve bu yüzden arkadalı yoksa sorun yaşayabiliriz, anlaşmazlıklar olur ve benim çevrem onu rahatsız eder bi süre sonra hatta aldatıldığını bile düşünebilir

    1
    0 Yorumla
  • Davina87
    Davina87 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Hic arkadssi olmayan biri muhtemelen asosyaldir. Onun bu durumu bence iliskiyi de psikolojisine de yansimistir ve buyuk ihtimalle sıkıntı yasariz

    2
    0 Yorumla
  • ωιтcнєя
    ωιтcнєя Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Olurum niye olmayayım ki? Sonuçta o onun tercihidir. Hiç arkadaşı olmaması onu farklı bir insan yapmaz

    2
    0 Yorumla
  • Hissizbacı
    Hissizbacı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 83%
    +1 yıl

    Sevdiğim inandığım değer verdiğim biriyse ailesi arkadaşı kimsesi olmasa da sevgili olurum sevgi ve aşk yaşanmalı gittiği yere kadar. Deneyimlenmeli insan her şeyi

    3
    0 Yorumla
  • yildizasterr
    yildizasterr Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Olurum da sürekli tek sahip olduğum sensin sen de gitme moduna girecekse de hiç çekemem giderim

    2
    6 Yorumla
    • Kalbe_Atılan_İmza
      Kalbe_Atılan_İmza
      +1 yıl

      İyi ya işte gitmeni istemiyor. İlla gidecek misin?

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Kalbe_Atılan_İmza İlla gidicem diye bir şey yok tabiki ama öyle de davranmasin boğar

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      Asıl o zaman kaçırır elinden

      Yorumla
    • Kalbe_Atılan_İmza
      Kalbe_Atılan_İmza
      +1 yıl

      Sevenin kıymeti yok kızların gözünde. Umursamayınca kıymetli oluyorsun ben bunu gözlemledim.

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Kalbe_Atılan_İmza Abicim umursamamak farklı olay , ilgiden bunaltmak ayrı olay. Ortasını bı bulamadiniz

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      Özgüvenli erkek zaten kadını elinde tutar kendine bağlar, durma gitme gitme diyen insan bu korkusunu da belli eden insan ozguvensizdir hatta ağır olacak ama siliktir. Silik insanla neden beraber olayım

      Yorumla
  • kizlaryardimedin01
    kizlaryardimedin01 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    tabiki olurdum neden olmayayım hatta anlaşabileceğini düşündüğüm arkadaşlarımla tanıştırırdım

    3
    0 Yorumla
  • Papayya0
    Papayya0 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Benimde hiç arkadaşım yok erkek arkadaşım benim herşeyim oluyor bu durumdan çok memnunum

    3
    0 Yorumla
  • Kızız
    Kızız Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bnc hem kadın hem erkek için çok daha ideal bi ilişki olabilir. Onun her şeyi olmuş olursun tabi oda senin için öyle olur. Ve eğer kafa dengiyse daha da mükemmel olur uzun, sıkılmanın olmayacağı bi ilişki olur.

    4
    0 Yorumla
  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    İnsaflı zamanıma denk gelirse olmuyorum çünkü öyle tiplerin hayatlarında dönüm noktası oluyor ve merkeze yerleşiyorsun ayrılmak istediğinde de bırakmıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • bitterçikulata
    bitterçikulata Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Neden arkaşı yok ve yapayalnız bu soruların altında yatan sebepleri araştırırım sonra tabi eğer seversem olabilirim

    2
    4 Yorumla
    • ŞerbetçiNecmi
      ŞerbetçiNecmi
      +1 yıl

      Hemen evet demeyip yıııhh yaa diyen uyanık arkadaşa bir alkış 👏👏

      Yorumla
    • bitterçikulata
      bitterçikulata
      +1 yıl

      Eyvallah başkan 😅

      Yorumla
    • ŞerbetçiNecmi
      ŞerbetçiNecmi
      +1 yıl

      Ricalar reis 🙋🙋

      Yorumla
    • JAVAX
      JAVAX
      +1 yıl

      bende 24 yaşımda öyleyim daha önceki arkadaşlarım sürekli bana kazık attı saf yerine koydu ondan böyleyim 1-2 arkadaşım var sadece o kadar sanaldan 3-4 kişi var benim hakkımda ne düşünüyorsun mesela

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Taktikten anlamam direk yürürüm. Yürüşün duruşun beni hipnotize ediyor. Etrafta ki insanlar bile nefesini tutuyor. Biraz daha kal. Güneşten daha sıcaksın. Yakıyorsun beni ateşinle.

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yanlış soruya bunu nasıl yazdım. Soru sahibi siler misin lütfen.

      Yorumla
    • Leylakgüzeli
      Leylakgüzeli
      +1 yıl

      Xhxhxbhxhxhxhxhx

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      Puhaha guduruk gari 😅😝😅😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yanlış soruya oldu ama 😒

      Biraz basit ama yani. Bi kadına söylense iğrenç bulabilir sanırım

      Yorumla
    • _Creeper_07_
      _Creeper_07_
      +1 yıl

      Ben de diyorum ne alaka 😂 ıwjejdjd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende anlamadım nasıl oldu. Aynısını asıl yazmak istediğim soruya yazdım. İstersen kalabilir bu da burda. Açıklamamı yaptım.

      Yorumla
  • тιηкүωιηкү
    тιηкүωιηкү Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Benimde hiç arkadaşım yok olmasınıda istemiyorum çünkü maddi manevi insanlarla bişeyler paylaşmak istemiyorum benimle arkadaş olmak isteyenleri bile geçiştirerek hayatımdan uzaklaştırıyorum evet bunu bilerek ve isteyerek yapıyorum çünkü sahte menfaatçi içten pazarlıklı yarı yolda satcak insanlar olmasın benim etrafımda zaten ailem sevdiklerim yetiyo şükür.

    1
    0 Yorumla
  • Pixiebulut
    Pixiebulut Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 87%
    +1 yıl

    En sevdiğim erkek türü bu işte herseyi ben olmaliyim

    4
    6 Yorumla
    • Sschopenhauerr
      Sschopenhauerr
      +1 yıl

      En sevdiğim kadın türü erkeğinin her şeyinin kendi olmak istemesi

      Yorumla
    • Pixiebulut
      Pixiebulut
      +1 yıl

      Yani ne diyosun evelenecek miyiz? 😁

      Yorumla
    • Pixiebulut
      Pixiebulut
      +1 yıl

      Evlenecek miyiz? 😁

      Yorumla
    • Sschopenhauerr
      Sschopenhauerr
      +1 yıl

      Plandemi bitimi 😬

      Yorumla
    • Pixiebulut
      Pixiebulut
      +1 yıl

      Tamam 😂

      Yorumla
    • Sschopenhauerr
      Sschopenhauerr
      +1 yıl

      Wow exciting !! İsteğimi kabul et de kaybetmim seni o zaman 😄😄

      Yorumla
  • suuuuu13
    suuuuu13 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 58%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 438 cevap paylaştı.

    Cok cevresı olanlarda sıkıntı olabılıyor bazı durumlarda🤷🏻‍♀️
    O yuzden tanıdıkca olabılır ya da olmayabılır
    Şans🍀

    1
    0 Yorumla
  • Neyimbenmayki
    Neyimbenmayki Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Neden olunmasın ki, elbette arkadaşlarının sayısı kadar gözümde değerlenmediğine göre olmamasıda benim için bir şey ifade etmez.

    1
    0 Yorumla
  • tarlabaşıperisi
    tarlabaşıperisi Takip Et
    Yoda Yaş: 104 , eic 98%
    +1 yıl

    Olamam sanırım , hayatının merkezinde olmak bana korkutucu geliyor. Ayrılırsak hayatında büyük tahribat yaratmaktan çekinirim

    1
    0 Yorumla
  • ddarkdayss_
    ddarkdayss_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Merhaba 🙂
    Hoşlanmışsam tabiî ki olurum. Bu bir sorun teşkil etmez. Hatta işime gelir. Benimle daha çok ilgilenir. 😂

    0
    0 Yorumla
  • Sschopenhauerr
    Sschopenhauerr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Herhangi bir sıkıntısı yoksa olunur tabii neden olmasın , diğer türlü arkadaş olmak daha iyi olur yardımcı olmak adına

    0
    0 Yorumla
  • Wolfg
    Wolfg Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Biriyle sevgili olurken onun arkadaşı olup olmadığına bakmıyorum ki. İyi biri mi karakterlerimiz uyuşuyor mu diye bakıyorum

    0
    0 Yorumla
  • hellnope
    hellnope Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Eğer, hiç arkadaşının olmama sebebi psikolojik bir nedenle değilse tamamen tercihle ve içedönüklükle alakalıysa, evet olurdum.

    0
    0 Yorumla
  • AfroditDuru
    AfroditDuru Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Zaten kadinlar geneldd bu tarz erkekleri seçer. Cunku bir kadinin en büyük dusmani sevgisinin abuk subuk kankalaridir.

    3
    1 Yorumla
    • ascsacsadasd9856857
      ascsacsadasd9856857
      +1 yıl

      Bir Erkeğinde düşmanı sevgilisinin arkadaşlarıdır. Onlar yönlendiriyor çünkü. onlarla aran iyiyse yürüyor. değilse yürümüyor.

      Yorumla
  • tomsuzjeri
    tomsuzjeri Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 30%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bnden sonra kismeti açılir kankalar bulurlar hatta beni de satr mk kimseye guvenmeycen

    1
    0 Yorumla
  • Melikenazli
    Melikenazli Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Biriyle sevgili olurken onun çevresine, sosyal statüsüne vs. Bakmak sizi seçici bir insan değil karaktersiz bir insan yapar önyargılı bir insan yapar

    6
    1 Yorumla
    • Ümitsixzzzz
      Ümitsixzzzz
      +1 yıl

      Helal gız

      Yorumla
  • Dingonunαhiяindαkiαɫ
    Dingonunαhiяindαkiαɫ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 109 , eic 65%
    +1 yıl

    Olunur. Benim kimsem yoktu mesela. Sevgilim her şeyim oldu. 🥰

    1
    1 Yorumla
    • Ümitsixzzzz
      Ümitsixzzzz
      +1 yıl

      Ne güzel

      Yorumla
  • Onethrerfour
    Onethrerfour Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Olurum işime de gelir açıkçası kıskanma derdim olmaz😂

    1
    0 Yorumla
  • Slymng
    Slymng Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benimde cok arkadaş ortamım yok samimi olduğum kişiler 4 5 kişi sosyal medya zaten kullanmıyorum o yüzden tabikide olurum herşeyi olurum mutlu olması için elimden geleni yaparım.

    2
    0 Yorumla
  • Hemsiregirl1924
    Hemsiregirl1924 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Aslında değişik bir durum olur. Bikmaktan korkarim veya onun bekledigi gibi biri olamamaktan korkarım.

    2
    0 Yorumla
  • Mikail21
    Mikail21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 94%
    +1 yıl

    Evet olurum hem bana daha ilgili olur etrafında kimse olmadığından dolayı hem kafam rahat olur

    0
    0 Yorumla
  • Hayat-Güneşi
    Hayat-Güneşi Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Bunun sebebi önemli benim için..
    Tercih mi yoksa sebepleri var mı bilmem gerek..

    0
    0 Yorumla
  • xxebruuxx90
    xxebruuxx90 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Öyle insanlar genelde içine kapanık tipler olurlar sevvmem

    0
    0 Yorumla
  • TicTacJoe
    TicTacJoe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 83%
    +1 yıl

    Neden olmayayım. Hatta işime gelir. Yalnız beni ister.

    0
    0 Yorumla
  • Lupeninsherlocku
    Lupeninsherlocku Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 88%
    +1 yıl

    Aşırı asosyal insan sevmem. Konuşacak birşeyleri bile olmuyor genelde. Fazla sıkıcı bir durum yani

    0
    0 Yorumla
  • MrsArtemis
    MrsArtemis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Neden olmasın ama bunu aşması için de bir şeyler yapmayı denerdim.

    0
    0 Yorumla
  • Masmavi100
    Masmavi100 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 69%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    Hiç arkadaşı olmayan birisi ya sorunludur yA da asosyal Ve sosyofobiktir

    0
    2 Yorumla
    • Ümitsixzzzz
      Ümitsixzzzz
      +1 yıl

      ya da çok kazık yemiştir artık kimseye güvenmiyordur

      Yorumla
    • Masmavi100
      Masmavi100
      +1 yıl

      @Ümitsixzzzz ama bu da psikolojik bir sorundur

      Yorumla
  • cansugung
    cansugung Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Olmam arkadaş ta lazım insana herşey sevgili ile paylaşılmaz

    0
    0 Yorumla
  • UralGül
    UralGül Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 429 cevap paylaştı.

    Niye olmayayım ki? Çekirdeksiz üzüm her zaman iyidir.

    0
    0 Yorumla
  • cancandan72
    cancandan72 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 42%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.

    ben tek yasiyorim o yüzden tek yasayan biriyle olmak isterim uyum saglanir

    0
    0 Yorumla
  • Altıntüy
    Altıntüy Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aslında bu biraz güzel yani cool ve tek başına gezmece ama aklında hep sen olucaksın her aradığında açar her gel dediğinde gelir, tüm dünyası sen olucaksın aslında kıskanan insanlar için de ideal ama bana kalırsa bile okey :p

    1
    0 Yorumla
  • rumeysahanım
    rumeysahanım Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Tamamen insanlara kendini kapatmamışsa ve soğuk değilse ben onu ortak arkadaşlarımla tanıştırırım olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Asuramaru
    Asuramaru Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Olurdum benleyken arkadaşada ihtiyaci olmazdi hem 😏

    2
    0 Yorumla
  • kadinsizerkek
    kadinsizerkek Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    +1 yıl

    Otuz besine jadar birini bulamadım acı cekiyorum bulmanız isterim. Bazen kızı goruyorum hele dünkü tpasim vardı. Bir görsem gerdan memeler her şey açıkm sahip olsan yumucajk ve sıcacık kadın Tanrı gibi geliyor.

    0
    0 Yorumla
  • Anubis_34
    Anubis_34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Öyle birisi buldum yok abi çok sıkıntılar genel de öyle insanlar kendisi çok üstün gören oldukları için yanlızlar karşısındakine hiç saygısı yok ve hep kendilerini düşünüyorlar doğal olarak çevrede ondan uzaklaşıyor

    0
    0 Yorumla
  • Leylakgüzeli
    Leylakgüzeli Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Olurum tabi sevgililik demek sadece aşkım canım cicim değil aynı zamanda bir arkadas bir dost olmaktır bence

    3
    4 Yorumla
    • Sschopenhauerr
      Sschopenhauerr
      +1 yıl

      Bu işte 👏

      Yorumla
    • Ümitsixzzzz
      Ümitsixzzzz
      +1 yıl

      @Leylakgüzeli Adamsın

      Yorumla
    • Sschopenhauerr
      Sschopenhauerr
      +1 yıl

      @Ümitsixzzzz ;))

      Yorumla
    • Leylakgüzeli
      Leylakgüzeli
      +1 yıl

      🙃🙃

      Yorumla
  • malassezia
    malassezia Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Arkadaşı olan çiftler de bir süre sonra arkadaşlarını ihmal ediyor zaten. Çift olmak yalnızlığı da beraberinde getirir diyorum ben

    3
    4 Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      EİG hakeden görüş 👏

      Yorumla
    • malassezia
      malassezia
      +1 yıl

      @Need4Read Haha sağol. Çift olan çok arkadaşım var. Yani hiç arkadaşım yok da diyebiliriz :D

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      @malassezia Azı karar çoğu zarar zaten.. 🙂🙂

      Yorumla
    • malassezia
      malassezia
      +1 yıl

      @Need4Read Kesinlikle.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Olmam. Hickimsesi yoksa ya takıntılıdır çok ya da sevgili olunca bana takacaktır

    1
    0 Yorumla
  • Samimii0
    Samimii0 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Belki güvensizdir insan sevmiyordur birinin sana bu kadar bağlanmasından korkuyorsan kaçamam diye korkuyosundur

    2
    0 Yorumla
  • angelblackangel
    angelblackangel Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    En mantıklısıdır hiç arkadaşı olmayan biri muhtemelen milletin gerçek yüzünü bildiği için kolay güvenmiyordur keriz değildir

    2
    0 Yorumla
  • James0007
    James0007 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Içe dönük insanlar öyleleri asosyal lakabini takmayin hemen her kesle takilmazlar insanlar gerizekali uyum sağlmasi zor ve evet öyle insanlar özeldir sosyal insan sevmim

    0
    0 Yorumla
  • flüttekirujiziii
    flüttekirujiziii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl

    o bana nefes ben ona herkes olurum

    4
    3 Yorumla
    • Blackman77
      Blackman77
      +1 yıl

      @flüttekirujiziii sen var ya, adamsın 😂🤣 sjsjjsjs

      Yorumla
    • flüttekirujiziii
      flüttekirujiziii
      +1 yıl

      @Blackman77 😌ondan suphem yok

      Yorumla
    • Blackman77
      Blackman77
      +1 yıl

      Nee 😂 Erkek misin cidden 😅 sjsj

      Yorumla
  • iremozdemirtasdelen
    iremozdemirtasdelen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Arkadaşsız olması önemli değil neden arkadaşının olmadığı önemli 🤔

    2
    0 Yorumla
  • diloşşş_000
    diloşşş_000 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben ona hem aile hem arkadaş olurum 😄

    2
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.

    Olur, hatta iyi bile olur...😅

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (127)
Devamını Gör(172)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Hiç arkadaşı olmayan, yapayalnız biriyle sevgili olur musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hiç arkadaşı olmayan, yapayalnız biriyle sevgili olur musunuz? 62 cevap verildi
Arkadaşı olmayan biri ile Sevgili olur musunuz? 27 cevap verildi
Hiç arkadaşı olmayan biriyle sevgili olur muydunuz? 11 cevap verildi
Hiç arkadaşı olmayan yalnız biriyle sevgili olmak ister miydin veya sorun eder miydin? 10 cevap verildi
Arkadaş çevrenin sana yakıştırmadığı biriyle sevgili olur musun? 18 cevap verildi
Hiç arkadaşı olmayan bir kız ile sevgili olur musunuz? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨