kızla çok samimilerdi kız öne oturmuş snap attı bana oglan da arkada benim kocamın yanındaydı kız ama kızın sevgilisi var oglanın da bilmiyorum ya modum düştü üzüldüm
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Adi gibi eski flörtün artik ne yaptiği önemsiz adam kendi hayatına bakıyor.
Silmedik ama birbirimizi hiçbir yerden snpleşiyoduk bile bi kaç gündür ikimizinden biri yazsa tekrar devam edebiliriz kötü ayrılmadık kötü bir şey yaşanmadı
Tasmayı salinca baskasina giden tiplerdenmis ilişkinizim adı yoksa karışma hakin yok diye rahat takılıyordur... veya gercekten yakin arkadaşlardir bilemeyiz
Oglanın dibine girmiş o niye izin veriyor bına
buna ne bu yakınlık hayırdır o kızında sevgilisi vardı bu arada
Kızdada varsa kaşarlik dicek birsey yok sen seviyorsan yaz cocuğa sahip cik elinde tut kacmasin baskasina
Neden diğer oglanın yanına oturmuyor da benimkinin yanına oturuyor çocuga yaklaşıyor şarkı söyleyerek snap atıyor bana
Özelikle sanami atti snap?
Arkadaş ortaminda arabayla geziliyorsa ortsmda tek kızsa öne oturmasi normal bu garipsenemez ama sırnaşıp yakin davranip sana snap atmasi senj ayar etmeye calişmasindandir
Evet snabime karşılık veriyor snapleşiyoruz biz aynen o şekilde yaptı
Attiği snebi merak ettim bukadar olay neymis... ya kız kaşar ya da cocuktan hoşlaniyordur yakin davraniyordur senin eski florte kardeşim snep cekip sana atıyor bak sen olmasanda baskasi illa olur umrum değil der gibi kıskanman icin yapmis
Kız almış benimkinin telefonu eline benimki araba sürerken biraz yakınlaştı şarkı söylüyorlardı güldüler ikisi de arkadaki oglan dünyadan habersizdi onlardan ayrıydı
Kız seninkinin telefonundan sana atmiş belli aldim seninkini elinden kaptim bu cocuk benim demis 😅
Kızın sevgilisi var.
Olsun sevgilisi görmüyo sonucta seni kıskandirmak icin yapmistir
Ben yakın erkek arkadaşımla bu kadar yakın olmam ya
Herkesin kişiliği farkli kardeşim senin düsüncen tavrin normal ama herkes ayni değil sonucta
Oglanın dibine giren yalnız olunca neler yapar
burada söylenmicek şeyler yapar o kesin😅
Abi çok moralim bozuldu gözlerim sulanıyor :[[
Üzme be abicim kendini değmez adam olsaydi o cocuk öyle ortama girip sana öyle snep atilmasina müsade etmezdi...
En son arabadalardı şimdi napıyorlar kim bilir
Bilemiyorum orasini artik :/
Snap atayım ki göreyim
Görünce daha cok üzülcen hatta kendini daha cok kücük düsüriceksin bırak sal gitsin seven kendi yazar zaten sana
Bak normalde o kızlar nasıllar bilmiyorum ama arkadaş olmalarına rağmen bu kadar yakınlık fazla kıskanmak için de olabilir aralarında bir şey de olabilir
Yani tarif ettiğinr göre kankalik sınırlarını aşmiş
Evet gitsin sevgilisine yakın olsun ne bu genişlik o oglan da aptal mı izin veriyor buna
Aptal sanirim😅
Sanırım değil öyle
Kızdada sorun var seninkindede kizin sevgilindede 3. de boş insanlar beliki
Oglanın sevgilisi de bir şey demiyor kızın sevgilisi de ayıp ya cidden
Haberleri yoktur belkide
Ben sana normalden yazıyorum yorumlar doldu
@murat975 yazdım sana
tamam :)
grup planlı ne yapacaksın
O grupta o kız yoktu ama baksana dahil olmuş oglanın dibine girmiş
eski takılma geçmişe geleceğe odaklan
Takılırım ben onunla konuşmak istiyorum
pişmanmısın
Bizim aramız çok iyiydi durduk yere konuşmayı kesti
biri aklını çermiş onun umarım pişman olmuştur çok sevmişsin
Kız kankaası olabilir mi? anlattım bak oku istersen yorumlarda var
kız kanka zor olur
Diğer oglanın sevgilisi de mi bir şey demiyor iki erkegin bi kız
Veya o kızın sevgilisi
o da genişş bir paylaşıyor demekki
Aynen öyle
kime gönderse kullanır
Ben onunla şu an konuşmuş olsam onun oglana yakın olmasına kesinlikle izin vermem
alışkanlık kazanmışsa sen o kadar izn vermeyeceğin için gider bence
Yav biz onunla bu aydan sonra buluşacaktık
uymuyor mu plana
Buluşacaktık ama her şey çok iyi giderken hiçbir sıkıntımız yokken konuşmayı kesti durduk yere ama hiçbir yerden silmedi beni gitmiş o kızla yakınlık bir şey demiyorum ya sevgilisi var birde ayıp ya
o arkadaşının planı hoşuna gtmiş ortak kullanmayı sen kabul etmesin diye aniden kesmiş
Hakaret edicem şimdi kankam kankam diyordu ama bu kadar yakın olamaz
öyle başlar zaten hakaret etme suç olur
Çok modum düştü çokkkk
Ofof
o gruba giremezmisn girsen çözersin
Çocuk benimle konuşmuyor ki
arkadaşını kullan
Kimin arkadaşını
sevgilinin erkek arkadaşını kullan
Yav hayır tanışmıyoruz bile oglanın sevgilisi var
bu iyi işte olta at hemen atlar iştie
Anlamadım
tanısa sevgiline söyler tanımamaması daha iyi
Oglanın sevgilisi var ve çok yakın arkadaşlar benimkiyle benim yaptıgım hiç hoş olmaz
bilgi edinmek için kullanacaksın sevgil rolünde
Ne o kız kankasıyla tanıştım ne de o yakın erkek arkadaşıyla
kızı ortak ullanıyorlar bence
Kuş olup uçtu benden benim kocama yakın olması öyle bi üzdü ki beni konuşmayı kesse de tamamen silmedi ki beni belki ben yazsam yeniden konuşuruz ama gurur yapıp yazmadığım için olmuyor o da
evlisin başkasını mı konuşuyoruz şu an
Yav kocam diyince evli olmuyorum kocam lafın gelişi o 20 yaşındayım daha ben o da öyle
hım anladım çok seviyorsun okadar
Üzüldüm sadece
değer vermiyorsan çok kendini üzme bence
Biraz üzüldüm başka da bir şey yok
ayıpetmiş
Hemde çok
iletişime geçtinmi
Kalmışlar orada story atmış daha yeni geri dönüyor
renkli yaşam süryorlar
hiçbir şey demiyorum ona
sevmemiş demekki
Evet
bence kendine odaklan
geri döneceğini sanıyordum kalmışlar orada
neler yapmışlar
Bilmiyorum konuşmuyoruz ki
story ler yaptıkları hakkında fikir verir
Sadece araba storysi atmış bu kadar
takiptesin ama
Evet bana yazar mısın
gizlisn takipat
@kanka35 attım istek
ok
kocan mı?
Lafın gelişi o
senin kocan şaka mı yağğğğğ seni niye götürmemiş
Olm çünkü konuşmayı kesti benimle 2 haftadır konuşmuyoruz yakın arkadaşıyla buluşacaktı erkek onu biliyorum ama kızda çıktı kız öne oturmuş oglanı arkaya atmışlar şarkı açıp eğleniyorlar öyle snap atmış bana
Çok iyiydik durduk yere konuşmayı kesti benimle buluşacaktık hatta bu aydan sonra ne bu samimiyet ya o kızla anlamadım
hee ayrıydınız yani kocanda aca çıkmış dkdkf
sanal mı sizin ilişkş
Lan insan kankasıyla bu kadar yakın olur mu bu
bu kadar yakın olduklarını bilmiyordum ben yakın arkadaşı da diye de o kızada bisi demiyordum o kadar samimiyet ama yuh
aca çıkmış dedik ya
O ne demek