2 sene önce hoşlandığım ama şu an bir şey hissetmediğim kişiye bugün itiraf ettim. Sizce iyi bir şey mi yaptım?

2 sene önce hoşlandığım bir beyefendi vardı ve ben şu an ona karşı bir şey hissetmiyorum ama iki sene önce hoslanmistim ve bunu ona bugün itiraf ettim. İş yerinde molada buldum ve "zamanın var mı sana bir şey itiraf edeceğim 2 sene önce senden hoşlanıyordum" dedim o da olabilir dedi pek umurunda olmadı sanırım nötr bir cevap verdi:( sonra dinlediği için teşekkür ettim işte...

2 sene önce hoşlandığım ama şu an bir şey hissetmediğim kişiye bugün itiraf ettim. Sizce iyi bir şey mi yaptım?
Cevapla