1. Gecmisimi
2. Sirlarimi korkularımı zayıf taraflarımi
3. Parami
4. Besledigim hayvanimi
5. Arkadas çevremi
6. Yatagimi
7. Hatirasi olan bir eşyamı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mecburen bir şık işaretledim ama sevdiğimle paylaşmayacağım hiç bir şey yok. Tabiri caize kıçımdaki kıla kadar bilmesini isterim. Tabii ben de onunkini. En nefret ettiğim şeydir gizemli ilişki. Eğer bir ilişkide gizem, yalan, gizleme varsa o benim için ilişki değildir.
Ben bakire bir kızla evlenirsem geçmişimi paylaşmam çünkü bakir değilim. Eğer bakire olmayan bir kızla evlenirsem her şeyimi anlatırım korkularım ve zayıflıklarım hariç. Çünkü bakire olmayan kadın zayıflığını gördüğü erkekten soğur. Çünkü hayatından birçok erkek geçtiği için beyni kıyaslama yapacak ve bana olan arzusu körelecektir.
NOT: Aşağıdaki yorumlarından birine ithafen yazıyorum. Hayırlı hayırsız evlat diye bir şey yoktur. Toksik genlere sahip evlat yetiştirmesini bilmeyen hatta gerçek manada yetişkin olamamış anne babalar vardır. Hayırsız evlat yoktur. Baskı şiddet ve kötü muameleyle büyümüş evlat vardır.
Ben dahil ankete katılanların %71'i GEÇMİŞİNDEN VE ZAYIFLIKLARINDAN muzdarip.
Doğrusu da bu..
Cevap şıklarında olan şeyleri paylaşırım zaten her şey sevdiğinle paylaştıkça daha güzel olur lakin dertlerimi paylaşmayı pek sevmiyorum.
Zaten objektif ve iyi bir dinleyici yoksa karşımızda bir anlamı da yok..👍
Onu ne kadar sevdiğimi çünkü bunu görünce havaya giriyorlar erkekler
Şişip yukarıya çıkan balonlarıni hemen bir iğneyle aşağılara indirmeyi de biliriz 😅
Tabikide 😅
En iyi cevap için teşekkürler ❤️
😊✋.
Cevap
48Cevap
Evcil hayvanımı asla paylaşmam..
Bi iki o da sevsin ne olur sanki 😊 hayvanlar çok kişi tarafindan sevildikce daha bir mutlu olurlar..
Paylaşmaktan kasıt ona vermek anlamında söyledim yoksa sevsin istediği kadar.. 😅
Bir iki gün de onda kalsın ne olur sanki.😊 Merak etme hayvanına da bir değişiklik olur.. seni unutmaz.. özler👍
Şu an olmayan evcil hayvanımı kıskandım cidden.. 😅 İlerleyen zamanlarda bu düşünceleri değerlendireceğim..
😅 cümlelerim hayal kurdurur..
Cümlelerinize teşekkürü borç biliyoruz..
😊
Sevdiğimle paylaşmak istemediğim hiç bir şey yok her şeyi paylaşmak isterdim tabi ki de çünkü aşk böyle bir şey tamamen aynı hayatı yaşar ve paylaşır insan.. ben de kalbimi paylaşmışım gerisini düşünmem hiç
Babamı 😅 evlenirsek babama baba diyecek, ben babamı kardeşimle bile paylaşmiyorum 😅
Baba kız ilişkiniz çok güzel.. böyle bir bahta da babaya da evlada da sahip olamaz herkes.. daha önceki paylaşımlarında da gıptayla okumuştum babanla olan güzelim arkadaşlığını 👍 nazar değmesin..
Teşekkür ederim 🙏
sevdiğimle henüz evli değilsem paramı paylaşmak istemezdim
sevdiğimle evliysem herşeyi paylaşırdım
her şey olmaz.. evli değilken para olayı.. garantici birisin belliki..
tabiki ben çevremde sırf para için sevgili olan kızlar gördüm ve şuana kadar sevgilim olmadı zaten olacaksa 1 olsun o da eşim olsun
Sevgimi. Sevince fazla seviyorum, fazla değer veriyorum sonrasında kendilerini ulaşılmaz zannediyorlar. Şimdi düşünüyorum da Aşık Veysel ne kadar doğru demiş "güzelliğin on par' etmez bu bendeki aşk olmasa.."
Sevdiğimle her şeyi paylaşırım ama o buna dayanabilir mi ondan emin değilim
Kendisine psikolojik ya da fiziksel zarar vermeyecek ölçüde şeylerse.. seni olduğun gibi kabul etmeli..
"O kadar dürüstsün ki karşındakinin canını acıtıyorsun" eskilerden biri bu cümleyi kurmuştu. Karşımdakine hep şu lafı söylerim cevabına katlanamayacağın soruyu sorma. Herkes dürüstlük bekler doğruyu bekler ama herkes bunu kaldıramaz.
Gerçeği direk olarak yüze söylemekle.. Karşındakinin haysiyetine, hassas noktasına değecek şekilde dürüst konuşmak.. Bu ikisi arasındaki inceliği iyi ayırt edebildiğini düşünüyorum..👍
Edebiliyorum şükür ama bazı şeylerde ne kadar hassas olursan ol sonuç değişmez. Biri sana açılsa ve sen de red etsen kibarca ya da kirmadan söylemeye çalışman bir şeyi değiştirmez. Çünkü nasıl söylersen söyle karşıyı red ediyorsun etki değişmez
Etkiye tepki.. bir şey sana doğru sert gelirse tepkin de ister istemez aynı büyüklükte sert olur..
Etkiyi her zaman söylenme şekli mi yaratır yoksa söylenen şey de yaratır mı 🙃 gayet düzgün şiir tadında öyle laflar ederim ki karşı kamyon çarpmışa döner
Karşındaki kişinin sana verdiği değerin büyüklüğüne göre sana vereceği tepki değişir..
Bana bu hikayelerle geliyorsun da tepki veren arkamdan iş çevirmeye kalkıyordu. Verdiği değerden ziyade ilgi manyakligi bazısının ki başka bir şey değil kişiden kişiye değişir
Peki anladım.. hâlâ kizginsan o kişiye içindeki duygular bitmemiş demektir..
O kişiye kızgın değilim kendime öyle şeyleri yük etmem hele ki hak etmeyen birine sadece insanlar olayları olduğu gibi görmek yerine edebiyat yapmayı seçiyor ben edebiyat yapmayı yapılmasını sevmiyorum
Peki.. anladım.
ömrünü paylaşaıyorun neyi paylaşmayacağım ki
İnsanın paylasmadigi şeyler illaki olur..
Hepsini paylaşırdım aslında ama diş fırçası olmaz. 😂
Titizsin..😅 klozeti de paylaşmazsin sen..
Özgürce oturabilirsin. 😂
Sağol be 😂
Ama ne bileyim tabure çok hijyenik olmuyor gibi, popiş popiş oturuyoruz filan. 😂
Banyo taburesi devamlı suyun içinde.. taktın kafayı buna 😅
O kadar takmış değilim aslında. 😂
Ama sürekli nemli ortamda bakteri üretebilir. 😂
Plastik değil de metalik olsun seninki 😊
Donarız. 🥺
Ne kıymetli popon varmış 😊 fazla yüz verme ona bu kadar..
Çok tanımam etmem bir hukukumuz yok aslında. 😂
😂😂
üzüntümü çünki üzülen bir insanı teselli etmek zordur. bu yüzden üzüntü ve sıkıntılarımı kendim çözmeyi tercih ederim
Üzüntünde bile karşındakini düşünüyo olamazsın.. yapma 😅 paylaşmama sebebin bu değil bence..
Genelde sıkıntımızda bizi o şekilde gören insanlardan ileride kaçma eğilimi gösteririz.. bilinç altımızda yatan bir neden de aslında budur.. en zayıf halimize tanık olan insanları görmek istemeyiz aslında..
Sürekli gülerken aslında içinden söven adamlar gibisin 😅
😅 kötü sözler küfür filan içinde kalsın.. ölmezsin ki 😊
Paylaşalım hepsini zamanla. Bi anda herşeyi paylaşmam tabi ki. Benim öyle zaaflarım yok yani. Düşünüyorum şu an... yok ya ne para ne kadın ne de başka bir şey. Sevdiğim kadın zaafım olabilir ama 😊
1 ve 2 ikisi de diyorum. Sevdiğin bir insanı geçmişini paylaşmayı hiç değmez. Güzel şeyleri konuşmak önemlidir birbirinizi sevgi saygı güven vermek özel bir değerlidir.
Gün gelip aramız bozulduğunda iki seçenek arasında kalabileceğim (gitmek ya da kalmak) o zor zamanda ilk olarak burdan vuruldum 😕 sırlarım artık sadece bana özel. Kimseye anlatmıyorum geç de olsa büyük ders aldım💔
Kesinlikle..👍 olsun.. bundan sonrasi için tecrübe oluyo insana..
Sırları zaten kimseye anlatmamak gerekiyor, zayıflıklarını korkularını anlatıp kendini değersizleştirmek yanlış olur
Herşeyimi paylaşırım ben sevdim mi böyle 😂😂
Sütlacımı paylaşmam sütlaç kırmızı çizgim 😃
Ailemle alakali olumsuz hicbir seyi.(eş olarak cevapliyorum ben bu sorulari.)
Herseyin Bi sınırı vardır sevdik diye herseyi dökecek halimiz yok
Her insanla dertleşilmiyor. Gün geliyor karşınızdaki insan sizi yaralarınızla vuruyor.
Sırlarımı korkularımı zayıf yönlerimi kimse bilmediği gibi onunlada paylaşmam
Sevdiğim ile paylaşmak istemediğim bir şey olmazdı 🤔
Açıkçası şıklardan hepsini paylaşırdım yani düşününce paylaşmayacağım pek bir şey yok :)
Sirlarimi paylaşmak istemezdim ama yatağımı her daim paylaşmak isterdim
Ben ne kadar paylaşımcı bir insanım ya. Her şeyimi paylaşırım hiç çekinmem
gerçekten aşık olduysam pişman olmam ders olur en azından.
Zaaflarım konusunda tereddütlüyüm..
Tereddüt etmeden paylaşma 👍
Sevdiğimle asla acılarımı paylaşmak istemezdim. Onu üzmek istemezdim
Geçmişimi ve sırlarımı asla paylaşmak istemem. Diğer her şeyimi paylaşırım. 😎🌸🍃
Paramı..! Ha bir de sırlarımı.🙂
Cimri 😅
Cebinde akrep var sanki 😊
Kitaplarımı :D
Yenisini alırsın kendine 😊olmaz mı
Cep telefonumundak özel şifreli albümü 😃😃
😊.
Silmeye de kıyamiyom 😂😂
hayvanımı tabiki, herkesin yeri farklı 😬
🙄bir iki sever.. ne olacak
Paylaşmak derken ortadan ikiye bölmeyeceksin 🙄 bir gün onda kalır ertesi gün getirir sana..
Hic biri, sadece güven hissini paylasmam.
🙄 o nasıl oluyo..
Ama bana guvendiğini görmezsem bu beni incitir..
Sevdiğim ile herşeyi paylaşırım.
Herşeyi olmamalı..
Sırlarımı, sevgili yi bırak kimseyle paylaşmam :D
Zeki şey 😊
Sevdiğimle asla çok sevdiğimi paylaşmak istemezdim
Çünkü çok sevdiğini belli edince gidiyorlar
her şey sevdiğinle paylaştıkça daha güzel olur
Sevdiğim biriyse her şeyi paylaşırım
Sır, korku ve zayıf taraflarımı.
Vaktimi paylaşmak istiyorum
Sevgili bile olsa kimseye güvenmem ben 😌
Her şeyi paylaşmak isterdim
Kimseye açık vermemek lazım.
7. Hatirasi olan bir eşyamı
Geçmişten 1 . 2 nokta
Bunlar değil
Nedir?
Bedenimi 😀
Her şeyi paylaşırım
Olmaz hata..😅
Gece kafasını yastıga koyduğunda huzursuz olacaksa aklında ne varsa oturur konuşur ve rahatlamasını sağlarım.
Geçmiş ilişkilerini paylaş.. sonra onu telkin etmeye çalış.. olur be😅
Aklında soru varsa paylaşırım ya.
Utanmamı gerektirecek ya da kendini kötü hissedecek bir ilişkim olmadı 😎
Sorular soruları getirir..👍 illaki öpüşüp koklaşma olmuştur.. bunları anlatacak seviyeye gelirsin benden söylemesi 😊en iyisi hiç konuşmamak
Mağaradan çıkmadık sonuçta ki konuşup çözdük her şeyi 😎
Adam aynı ben 🤣
Ne adamı ayooolll 😂😂😂neredesin lan sen?
Biraz gittim ne olmuş öyle 😱 buradayım bro sen neredesin la 😱
Buradayım bro ama iş güç çok girmiyorum.
Sabah bakarsam bakarım bir de akşam işte
iyi kaynaştıniz bakıyorum da 😊
Ben de bro hastayım iş güç üstüne araba sıkıntısı derken öyle arada bakıyorum
Benle anlaşamayan kendini boğaz köprüsünden atsın 🤔
Kanka Asuman kovdu bizi 😂
Sen hep hastasın nasıl olacak lan? Araba işi hallolur diyecem de 2 hafta oldu ya yuhhh
Yoo soruma gelen misafirlerimin kaynaşması mutlu eder beni 😊 az önce Catu bey beni az parpuladi da.. seni görünce yüzü güldü.
Adam kankam ya 😎
Kovmadi öyle şey yapmaz 😱 sorma orijinal parça yok üretim de yok yetkili servis yan sanayi ürün takacak rezalete bak seat da Volkswagen de bunları hiç yaşamadım. Fransızlara geçti bu Opel bitti
Parpulamadim sirkeledim kendine gel diye 🤔
🙄 söylediğim şeyler de yanlış bir şey yoktu ki.. sadece kendimce doğru düşündüğüm şeyleri yazdım.. ben kendimdeyim
Yakında Chevrolet gibi olursa şaşırmam o zman kanka 🥹
Olabilir bro nerede o Amerikan Chevrolet i nerede Türkiyedeki Chevrolet 🤣
Eski Amerikan kasları hele 🤤🤤 4 ileri tork convertörlü şanzıman, arkadan itişli 6000cc makıneler 🤤🤤
Impala mı diyorsun 🤪
KS de hesabım olduğunu
😅.
diğer yorum açıktı bak bunda gizlendim 🤣
Hangisisin sen 😅
dur beğeneyim iki sorunu da
öyle bir şey yok
arkadaş.:D
Neden ki?
kimseye güvenmem
Sır, korku zayıf taraflarımı
başka bir teni
Gecmisimi
Sırlar
Her şeyimi paylaşırdım sevdiğimse eğer
geçmişimi
Sirrimi
1/2/5
Aleyhte kullanılır
Eşya bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?