1. Bedenimi
2. Hayallerimi
3. Paramı
4. Bilgimi
5. Geçmişimi
6. Yemegimi
7. Sırlarımı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilimle ya da eşimle her şeyimi paylaşmak isterdim.. çünkü hayatımda en çok güvendiğim kişi kendisi olurdu.. yani ondan her hangi bir şekilde bir şeyi hayatta gizlemezdim.. en çok da kalbimi paylaşmak isterdim hatta kalbim tamamen ona ait olsun onun kalbi de bana ait olsun isterdim
Önce bedenimi, sonra hayallerimi paylaşırım. Bedenimi tatmayan kadına hayallerimi açmam.😏😏😏
Para ve bilgi varsa, maddi/karizmatik nitelikler yeterliyse zaten karşımdaki kadın benimle her şeyini paylaşmak isteyecektir benim talepkâr olmama gerek kalmaz.
Hiçbir zaman paraya ve tipe bakmam diyen kadın ya düşük profilli bir kadındır ya paraya ihtiyacı yoktur, ya da aldatılma kompleksine düşmemek için maddi/karizmatik yönden düşük standart beta erkekleri tercih ediyordur.
Kızların %18'i, erkeklerin %38'i BEDENİMİ demiş. Şaşırdım doğrusu. Bu oran erkeklerde en az %80 olması gerekiyor. Kızlarda da en az %35. İnsanlar kendilerine karşı pek dürüst değil nedense.
Erkeklerin %42'si, kızların %44'ü HAYALLERİMİ demiş. Kızlar doğru söylemiş. Kızlar gelecek odaklıdır, hayal kurmayı sever. bazıları hayalperesttir. Ama erkeklerde %42'lik oran çok fazla. Erkekler, hayalperest değildir, gerçekçidir.
Anket yorumcusu olsana sitenin 😊👍
Sitede öyle bir departmanlık var mı yaa. Seve seve olurum haaa. Anket yorumlamak bizim işimiz Asuuu.😂😂😂
Hayallerimi.
Çünkü hayallerimin içinde olmasını isterdim
Hayallerimi..
😊✋.
Cevap
42Cevap
Abla cevap şıkları olmamış niye illa ki isterdim olsun ki
Başka soruda paylaşmayı istemediğin şey diye de sordum.. ona cevap yazabilirsin 😊👍
Ters psikoloji uyguluyorsunuz sanırım takipçilerinize, aynı soruyu bir olumlu, bir olumsuz sorarak :)
Psikoloji benim işim 😅 benim stratejik planlarımı yüzüme çarpıyorsun 😊
Hayallerimi paylaşıp konuşamayacaksam ne anlamı var ki
👍.
Bu erkekler çok basit varlıklar gerçekten. Hemen sazan gibi atlayıp 1. Şık seçmişler.
Aslında kendi cinsin için şaşırtıcı bir sonuç.. daha yüksek bekliyordum ben 😊sen gerçi daha iyi tanırsın onları
Bedenim kıymetli benim ya. Niye her önüme gelenle paylaşayım ki😃. Bu düşünceyi idrak eden adam sayısı çok az.
😅👍 ne güzel yüzde yirmilik sınıfa dahilsin
Boş zamanlarımı ve hafta sonlarımı sevgilimle paylaşmak istiyorum Güzin Abla 🙂
Yok be 😅
Güzin Abla sevgilimi kampa götürmek istiyorum. Ben üşürüm diyo gelmiyo napmalıyım 😂
Seni sevmiyo yavrum.. hava şartları bahanesi..😅
Güzin Abla haklı olabilirsin yaz mevsiminde de yılandan korktuğunu bahane ediyordu 😃 sokar felan diyodu 😃
Haklı evladim haklı.. sokar 😅
Soksa nolurki Güzin Abla 🙄 Zehir fazla akarsa bakarım zehri temizlerim 🙄
Kızlar kamp yapmayı çadır kurmayı öğrensinler, börtü böcekten yılandan korkmasınlar Güzin Abla 😂
Kışında hep üşüyolar zaten 😔😔
Yediğimi içtiğimi bilgimi diğerlerini zamana yaydım
Senin yemeklerin de tursularin da harikadır eminim 😊👍
:))
Hepsini paylaşmak isterdim bir sonraki soru ile aynı khkhjkj
Aynı değil ki 🙄
Ha pardon.. evet anladım 😅
her şey de paylaşılmaz gerçi..
Hayaller. bikmediği ve ona dyebileceğm son sırrı dün söyledim, fazlası olmaz :)
Sırlarını verme..👍
Full bilmiyo zaten. Ama çoğunu aldı. bayaa. çoğunu
Sırlar dışındakileri paylaşmak kolay zaten herkes paylaşıyor sırrımı paylaşamam
En doğrusu..👍
şıklara zaman eklemeyi unutmuşsun. zira en değerli şey zamandır. çünki o zamana herşeyi sığdırmak mümkündür. ;)
Aynen.. nasıl gözden kaçırdım 😅
Bir dahakine sana danışirim 😊
Senden uçan kaçan 😅
abartma 😂😂
www.youtube.com/watch
Geçmişe takılmak yorar hayaller iyidir beden ise anlıktır düşün 24. Saatin en fazla 1 saati olan şeyi bu kadar büyutmemek lazım oda hergün olursa
Sırlarım ve geçmişim bende kalsın. Diğer her şeyimi paylaşabilirsiniz ve ayrıca geleceğimi ve fantezilerimi de paylaşmak isterim. Anladınız sanırım. 😎🌸🍃
Yatağımı paylaşmak isterdim. Bari uyurken sarılıp biraz huzur bulsak. Hoş ondan önce bi sevgili lazım 😳
Her şeyimi demek geldi içimden ama ilişkinin hangi evresi olduğuna göre değişir çünkü çok yaralayıcı bir davranış olabiliyor.
Seçeneklerin hepsini, aşkımı, sevgimi, bedenimi, ruhumu kaderime yazılı insan bir gün gelecek inanıyorum
Hayal tabiiki gerçeğe ilk adım olarak... Ya hayaller yıkılırsa dersen o zaman dönüm noktası olur.
Yasanmaya değer güzel bir ömür paylaşmak isterim tabi ki
Diş fırçası neden yok şıklarda?
Paylaşılacak bir şey değil ki
Hepsicüğünü.😁
Çok cömertsin
Ömrümü.
Diğerleri teferruat.
Yarım da kalabilir..
Biz yine de tam olmak için çabalarız, gerisi kısmet.
Kısmet bana göre bahanelerin en kralı 😊
Hayırlısı mı diyelim ne diyelim? :) Bazen ne yaparsak yapalım olmuyor.
Haklısın 👍
Geleceğimi desek?
Bilinçaltı mesajı 😊
Kime ama? 😂
Dertlerimi niye yok burada
Tabiki buda olur.. gerçekten karşında dinleyecek bir muhatabın varsa tabi..
Tabi, önemli dinleyen, yargılamayan biri
Zeki ise herseyi paylaşırım. Sapyoseksuel olmak bunu gerektirir:))
"Sevdiğimle en çok sevgimi paylaşmak isterdim"
Bedenini sırlarını hayallerini
öyle bir şey yok
Sevdiğimle en çok YAŞAMI paylaşmak isterdim.
Hayallerimi paylaşıp yaşamak isterdim.
Bedenimi ve cinsel şehvet dolu hislerimi 😉
2 numaradan başkası kabul edilemez
Hayal iyidir :D
Gelecek kokar 😊
Kız bunu subliminal mesaj olarak algılarsa mecbur evlenirsin kızla 😅
Yemek isterse seni bile yer 😅
Boğazına takilirsin sen 😊
8. Hepsini..
G diyorum zamanımı
Zaman en kıymetli şey haklısın 👍
Hicbirseyim oldumu
Oldu 👍
Sagol
Hayaller ve seks
Hiçbirşeyi
Bilgimi
8. herşeyimi 😂
Hayallerimi, her şeyimi
Zamanimi
Tabii ki hayallerim.
3. Paramı
Beden iyidir 😄
Hayallerimi
herşeyimi
her anımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?