7 aylık sanal sevgilim yüzünü göstermiyor ve buluşmaya gelmiyor normal mi?

Dalgaya almayın hemen. 7 aydır çıkıyoruz telefonda konuşuyoruz her gün ama yüzünü göstermiyor sorduğumda çekiniyorum diyor. Farklı şehirlerdeyiz. Yanıma gel diyorum gelicem diyor ama 7 ay oldu hala yok. Beni çok sevdiğini sabretmem gerektiğini onu canlıda görüceğimi söylüyor ama artık bu durum fazlasıyla canımı sıktı hani sevmiyor oyalıyor dicem ama günde 2 3 saat telefonda konuşuyoruz sürekli mesajlaşıyoruz ve birde 7 ay olmuş insan oyalayacağı kişiye niye 7 ayını her gün 2 3 saatini versin ki
7 aylık sanal sevgilim yüzünü göstermiyor ve buluşmaya gelmiyor normal mi?
Cevapla