Bana karşı ilgisizdi son zamanlar bilerek mesajlara bakmıyodu ayrıldım bana zamanı olmayan kız ayrıldığımız ertesi günü erkekle yazıştı sonra arkadaşça sohbet edelim dedi öyle yazıştık öğrendim ki benim engelle dediğim erkekle bu ve kuzeni görüşmüş yazışmış benden gizli o zamanlar aramız iyi değildi ayrılırsın diye demedim vs dedi ama bir sürü ihanet etti sohbete yine devam ettim dün dedim canımlı falan konuşuyoruz bi kaç erkek vardı onu çıkarırmısın onlar sana yürüyor dedim oda hayır çıkarmam dedi öğrendim ki flörtüymüş onlardan birisi şimdi bana diyor arkadaşça sohbet ederiz arkadaşça sohbete devam mı etsem yoksa ne yapmalıyım cidden hiç iyi değilim yargılıcaksanız hiç yazmayın bana yardımcı olun pişman olur mu bu kız ve
Sen arkadaşça konuş o pişman olur
Sen arkadaşça konuş o pişman olmaz
Sen hiç sohbete başlama o pişman olur
Sen hiç sohbete başlama o kız pişmanda olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bak beni dinle sakın arkadaşça konuşayım deme kız sence neden arkadaş kalmak istiyor seninle arkadaşça konuşurken başka erkeklerle de konuşucak çünkü senin bilmediğin daha ne erkeklerle görüşmüştür ne flörtleri vardır unutucaksın zor biliyorum ama napıp edip unutucaksın zor da olsa resimlerinizi sil mesajlarınızı sil instagramdan çıkar numarasını sil insanlara ondan bahsetme o aklına gelince başka şeyler düşün eninde sonunda unutucaksın ne güzel seven kızlar var sevgilisine nası değer veren kızlar var yani gidip cidden seni umursamayan sevmeyen birini mi unutamayacaksın önüne bak ya aldatmış resmen seni senden gizli milletle flörtleşmiş gelmişsin hala arkadaşça konuşayım mı diyorsun konuşma beni dinle bak
Ya gram virgül kullanmıyorsun ve buna rağmen mükemmel bir yorum. Ellerine sağlık!
Ya zaten kabullenemiyorum bu yaptıklarını sadece onsuz da olmuyor anlamıyorum nedenini bi yanım onu istesede diğer yanım çok şey yaptı diyor zaten kız bana kendi dedi ben daha kendimi affedemiyorum sen beni affediyorum bunu kabullenemiyorum dedi benim derdim biz bu la uzaktan akrabayız aynı evde kaldığımız oluyor o zaman ne yapıcam o sıkıntı
Dostum bende senin gibiydim. Ama Zeynep'in yaptıklarını ben yapabilseydim keşke diyorum. Sen yap ve benim gibi ezilen olma.
Yazdıklarını*
öyle olmaz işte unutucaksın önüne bakıcaksın aynı evde kaldığınız olsa da normal mesafeli davranırsın sen onu unuttuktan sonra isterseniz bi odada saatlerce beraber kalın yine umrunda olmaz ama bak şunu söylim kendine bunu yapma seni sevmeyen seni umursamayan birisi için değmez bak yazık sana
Zeynep farkında mısın birine doğru yolu gösteriyorsun ama sende kaybolmuş durumdasın? Bunu yaparak kalbinin ne kadar iyi olduğunu gösteriyorsun umarım senin ilişkindeki sorunlar da ortadan kalkar...
@soran bende kabullenemedim. Kardeşim... Merak etme zamanla iyi olacaksn
Ben zaten herşeyin farkındayım ondan diyorum ya kabullenemiyorum zaten diye onun çevresi çok direk erkeklerle yazılıyor hatta flörtü bile olmuş hemen ondan eminim beni düşünmüyor bile çünkü flörtleşiyor mutlu arkadaşlarınla geziyor her gün benim ne arkadaşım var nede başka birisini hayatıma alcak psikolojim ondan şu an günüm onu düşünmekle geçiyor 1 saat o beni hak etmedi diyosam 10 saat onunla olan anılaeımı düşünüp ağlıyorum bile o kadar zor durumdayım ki kimsem yok dertleşicek belki ondan da böyleyimdir sadece yaşamak istemiyorum yani artık yaşayasım yok
Eee dostum sana kız mı yok?
@ReLife98 yok abi ben yakışıklı birisi değilimde dışını beğenmeyen içinde merak etmez derler zaten ondan benim kimsem yok ve bu ilk sevgilimdi
ReLife98 çok teşekkür ederim umarım
@soran kimsem yok diyorsun ama illa arkadaş edinirsin illa senin de bi çevren ortamın olur sana şunu söyleyeyim her şey dış görünüş değil illa seni olduğun gibi kabul eden bir kız olur biraz özgüvenli ol kendini sev çirkinim kimse beni sevmez deme arkadaşının olmaması falan bunlar ayrı çözülecek sorunlar önceliğimiz bu kızı bırakman bu kızı unut ondan sonra kendine odaklanıp bu sorunları çözersin bak ilişkiler de çabalanır edilir ama bi insan seni sevmiyorsa bitmiştir unutucaksın bu kadar basit
Bi arkadaşım var oda üniversite okuyor şu an yorumun için teşekkür ederim az da olsa içim rahatladı dediğiniz gibi unutmaya çalışmam lazım zor olucak ama olması gereken bu peki bu kız pişman olur mu yoksa hiç olmaz mı
Olursa bile görüldü atacaksn sadece yüz vermiceksn.
kız pişman olur mu şöyle söyleyeyim belki senin verdiğin sevgiyi başkalarında bulamassa sadece ilgini özler insan olarak seni asla özlemez pişman olup geri dönünce de sakın affetme affedersen yine aldatılma başka erkekler gibi sorunlar yaşayacaksın hazır ol ve şu an pişman olur mu olmaz mı diye düşünmen bile saçma onu unut önüne bak pişman mı olur napıyor ne yaparsa yapsın umursamamaya çalış
@ReLife98 bunun pişman olma ihtimali sadece bu konuştukları bunu bırakırsa istediği gibi çıkmazsa olur demi başka türlü olmaz
Aslında çok doğru söylüyorsun ama ha deyince unutulmuyor tabii benim şu an onla asla konuşmamam lazım aynı evde olunca da fazla muhabbete girmemem lazım anlaşılan
Bir ay dinlen ardından yeni sevgili bul. İntikam, aşk acısından kurtulmak, kalbi rahatlatmak hepsi bir arada hareket.
Bulmak kolay değil
Böyle biriyle olmaktan daha kolay. Yalnız olmak bile daha kolay
Öyle evet ama, günün 1 saati o beni hak etmiyor.
O üzülsün ne hali varsa görsün diyorum. Diğer 10 saati onu özlüyorum. Kendimden utandım artık
Kardeşim şu an geçmişteki halimle konuşuyorum ve sana ne dersem diyeyim böyle cevaplar vereceğini adım gibi biliyorum. Sana zaman lazım sadece. Zaman.
Evet abi herkes unut diyor ama yaşamadan anlıyamazlar bak kız beni aldattı şu an erkeklerle flörtleşiyor o kadar şeyi sanki ben yapmışım gibi çoksa rahat ama ben cidden ölü gibiyim sadece onu istiyorum bi yanım asla istemiyor ama isteyen yanım ağır basıyor
Sende flörtles kanka, önüne gelen kıza yazıl böyle birinden sana hayır mı gelir
Yok abi yapamam pek bakmazlar ben yakışıklı birisi değilim
Eee yakışıklı olmak şart mı sence? Karakterin kalbin var?
Abi ben cidden iyi biri karakterli biri olduğumu düşünüyorum. ne sigaram, ne alkolüm, nede ağzımdan bir küfür çıkar. Benim hayatım ev iş zaten bu kızda baya seviyodu ama son zamanlar değişti işte ben ne kadar iyi olsamda dışımı beğenmedikleri için içimi merak etmiyolar bu böyle cidden
Bak şimdi sende ne yapacaksn biliyor musun, kendinde öyle olacaksn tabikide, sadakatli temiz kalpli dürüst birini arıcaksn. Tabi bunu uygulamalar indirerek yapmicaksn cevrendeki insnalarla tanisarak yapicaksn
Yok abi öyle uygulamayla işim olmaz instada bile 37 takipçim var 50 kişiyi takip ediyorum hepsi erkek ve mizah sayfaları öyle bi herkese istek atayım yazayım gibi bir şey yok bende çevreden olur dediğin gibi ama oda zamanla üniversitede olursa olur abi bide bu kız pişman olur mu yoksa hiç olmaz mı
Ati alan uskudari geçmiş kabullen
Hem uzaktan akrabam aynı evde bile kaldığımız oluyor ondan zorluyor beni zaten