
Ya atmayı unuttu ya da...
Sevgilinin evinde eski sevgilisine ait hediye/eşya görsen ne tepki verirdin?

Ya atmayı unuttu ya da...
Sevgilinin evinde eski sevgilisine ait hediye/eşya görsen ne tepki verirdin?
en son tanıştığım birisi bana ruj seti göndermişti o kişiyle ilişkimi kestim hala rujlar duruyor bende atmayıda düşünmüyorum gerekli bir şeyse sıkıntı etmem
Pahalı bir marka mıydı? :D
evet nasıl atıyım 😅 atmayı düşündüm ama kıyamadım minnoşlarıma
Hhaha :D Güle güle kullan
teşekkürler sana hediye verilen bir şeyi atarmısın
Kullanışlıysa atmam.
sen çok fenasın hadi ben kızım benim param az ya senin erkekler hediyeleri atmalı bence
Yoo şimdi gidip Tost makinesini aşağıya mı atayım djjd
kız delimi insan tost makinesini hediye edermi
Görsek de nereden bileceğiz ki 😅 Resimli mesimli sözlü falan bir hediye olmadıkça, söylemeden bilemeyiz söylerse de çok hafif bi sorun olacağını ve onu artık atması gerektiğini bilir. Ben ona yenisini ve en iyisini alırım.
En sakini sen kaldım şimdilik. 😂 Bu arada Süper mod olmuşsun hayırlı olsun.
Sen kaldın*
Teşekkür ederim saol, dikkatlisin. Sakin kalmaya çalıştım diyebilirim aslında 😅
Ben tepki vermem yani eğer kıyafet tarzı bir şey ise tabi ki de sorun olurdu benim için. ama bunun dışında öyle süs eşya falansa ya da kullanılan bir şeyse umursamam.. sevgisinden eminim çünkü
Atılacak bir şey değilse büyütmem olayi. Hediyenin türü önemli yani bu noktada. Bardak mesela. Niye atsın? Veya kalem. Ama fotoğraflı bir şeyse bi bozulurum. Tepkim olur. 😄
Haa soru ne tepki verirdin imiş. Tepki verir miydin algıladım. Sorgu olarak sorardım, niye hâla seninle diye.
Hahha sorun değil. :D Güzel cevap.
Eic için teşekkür ediyorum. ✨️
Rica ederim. :)
Cevap
3Cevap
Bunu at ben sana daha güzelini alacam derim
Yediririm onu ona :D
Soya soslu olursa of. dfdf
Wasabiye banarım :D
Kocamın eski sevgiliyse olan eşyaları duruyor bir şey yapmıyorum.
Umrumda olmaz.
Hala atmamış saklıyor diye düşünürdüm içime dert olurdu
Sinirlenirim ne alaka diye
Önce deprem sigortası var mı diye kontrol ederim sonrası malum 😃
Çöpe atmayı unutmuştur, ben atarım hemen 🙄
"Bu da neymiiş" diye tepki verirdim herhalde
Bir şey demem uğraşamam
Eski sevgilim olurdu.
Aman aman yok yok
Hediyenin ne olduğuna bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?