Hoşlandığım erkeğe mesaj attım ve açıldım önceden tanıyorum diye ama cevap vermedi olumlu ya da olumsuz?:( bu ne anlama gelir?

önceden bir yakınlaşma oldu ama çıkmadık sora aramız bozuldu. üstünden 1 sene geçti başkaları oldu hayatımızda tabi, ayrıldık. bir arkadaşım ona beraber bişeyler yapalım demiş bende dahil... o da tamam olur demiş.. ama denk getiremedik bir türlü. kızlarla çok takılan bir tip diil istemese neden olur desin? ama takılamadık işleri çıktı. geçen gün naber mesajı attım cevap vermedi, dünde ona açıldım mesaj atarak ama olumlu ya da olumsuz cevap gelmedi.
Güncellemeler
+1 yıl
tabi önceden ben kavga çıkartmıştım kızdım bagrdım cok kusmuştuk..:) arada arkadaş gbi konuşuyoduk nadiren.. daha gecen hafta bıle konustuk.. ama bu hafta noldu bılmıyorum mesaj attım en sonunda onada cevap vermedi... acaba kaçan kovalanır mı uyguluyo? daha önce biraz eziyet ettm dye çektirme mi yapıyo? sevgimden emin mi olmak istiyo? kafasımı karısık? başka düşündüğü biri daha mı var :) hepsi olasılık
Hoşlandığım erkeğe mesaj attım ve açıldım önceden tanıyorum diye ama cevap vermedi olumlu ya da olumsuz?:( bu ne anlama gelir?
Cevapla